Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja sdfeq
  • Ensimmäinen viesti
"nuuh"
Peyote. Vaikka kuinka yrität ärsyttää niin et säkään vaan osaa, sori. Tuosta sun "minä tiedän, mun mielestä, minä, minun, minä, minä, mulle"- jankkaamisesta vaan paistaa se uskovaisten ylimielisyys, päteminen ja "olen parempi koska puhun kielillä ja kaadan seurakuntaa"-asenne.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Peyote
[QUOTE="nuuh";29483621]Peyote. Vaikka kuinka yrität ärsyttää niin et säkään vaan osaa, sori. Tuosta sun "minä tiedän, mun mielestä, minä, minun, minä, minä, mulle"- jankkaamisesta vaan paistaa se uskovaisten ylimielisyys, päteminen ja "olen parempi koska puhun kielillä ja kaadan seurakuntaa"-asenne.[/QUOTE]

No ei sinunkaan jutuistas mikään äly kyllä paista.
 
Oi anteeksi jos joudun palauttamaan sinut maanpinnalle ettei suurin osa naisista ole itsekkäitä, julmia toisten hyväksikäyttäjiä! Olen tosi pahoillani tästä.
Ota huomioon missä asiayhteydessä tuota asiaa puitiin... Ja en ole aloittamassa kanssasi tästä aiheesta keskustelua. Se jo nähtiin mihin se johti. Jokaisella katsos on oikeus mielipiteeseensä ja ajatuksiinsa siitäkin asiasta.
 
Ota huomioon missä asiayhteydessä tuota asiaa puitiin... Ja en ole aloittamassa kanssasi tästä aiheesta keskustelua. Se jo nähtiin mihin se johti. Jokaisella katsos on oikeus mielipiteeseensä ja ajatuksiinsa siitäkin asiasta.
Joopa joo, kepsishän oli sitä mieltä että yksinhuoltaja äiti saa luvan pärjätä ilman elareita, vastoin kaikkien muiden mielipidettä. Raha menee hänen maailmassaan lapsen edun edelle, ja tärkeintä on kosto. Mutta ole sinä ihan mitä mieltä hyvänsä, tulipahan sun arvomaailmasi ja moraalisi selväksi. :D
 
Joopa joo, kepsishän oli sitä mieltä että yksinhuoltaja äiti saa luvan pärjätä ilman elareita, vastoin kaikkien muiden mielipidettä. Raha menee hänen maailmassaan lapsen edun edelle, ja tärkeintä on kosto. Mutta ole sinä ihan mitä mieltä hyvänsä, tulipahan sun arvomaailmasi ja moraalisi selväksi. :D
No ole hyvä vain, minua ei paljon kaivele mitä sinä minusta ajattelet.
 
Joopa joo, kepsishän oli sitä mieltä että yksinhuoltaja äiti saa luvan pärjätä ilman elareita, vastoin kaikkien muiden mielipidettä. Raha menee hänen maailmassaan lapsen edun edelle, ja tärkeintä on kosto. Mutta ole sinä ihan mitä mieltä hyvänsä, tulipahan sun arvomaailmasi ja moraalisi selväksi. :D
Hei vajukki, kerro ihan vaan omat näkemyksesi, niin minäkin teen omasta puolestani. Jätetään tulkkaaminen siihen tilanteeseen kun keskustellaan eikä levitetä paskaa jälkikäteen omista luuloista.
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä