Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rättis, onko täällä uhkailtu?
Ootan sun makkara-annostas!
Voi hitsi, siskonmakkarakeitto on näköjään tehty. Täytyy keksiä jotain muuta.
Pitääkö olla rekkautunut että voi osallistua?
Pitääkö olla rekkautunut että voi osallistua?
Voithan sä tehdä sen, tuskin meidän keitot ihan samannäköisiä on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29484729:Onko pitkä paasto?
Tee naapurille![]()
Kaks viikkoa... vielä yli viikko jäljellä.
Mies kyllä bratwurstista pitää, että jos se kelpaa ja mies sitä sattuu kokkaa niin osallistun reseptillä ala MiesProffa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29490381:Siskonmakkara strokanohvia teen, kuvan laitan illalla![]()
miksi et tee samantien hk sinisestä makkara pizzaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29491075:Siksi ku oon testannu sitä ja totesin, että sopii niinku nyrkki hanuriin (jokainen voi sen tulkita haluamallansa tavalla miten se sopii, no joo, ehkä, jos semmonen sopivan siro nyrkki, niin miksi ei): /
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29490366:Ihan vesipaastollako ja ootko aikasemmin paastonnu?

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29492823:
Mä en edes ensin muistanut tätä haastetta. Makkarasalaatti syntyi siitä kun pakastimessa ei ollutkaan enää kebab-lihaa.
Normi grillimakkara on leikattu ohuiksi siivuiksi ja se on paistettu pannulla mustapippurin, valkosipulin ja Chipotle-Tabascoripauksen kanssa. Olkoon siinä mun osallistumisannos sitten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492879:mä söin tollasta tänään, mutta tein sen ihan ite. :O
kebab lihaa pakastimessa
pointsit siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29492879:mä söin tollasta tänään, mutta tein sen ihan ite. :O
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29492884:No mäkin tein sen itse ja syön parhaillaan.![]()