They are for monkeys :xmas:Sori mutta mä en tarvii banaania kun olen niin mukava. :xmas:
They are for monkeys :xmas:Sori mutta mä en tarvii banaania kun olen niin mukava. :xmas:
Keksi sinä jokaiselle mieleisesi nikki. Sullahan sitä vaihtoehtoja riittää, kun omakin nikkisi vaihtuu tuhkatiheään.Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
Entä jos kirjautumattomilta näkyisi automaattisesti generoitu nimimerkki joka ei olisi sama kuin muilla sillä hetkellä käytössä?Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
Mutta minähän olen viidakkovekara apinanpoikanen velmukainenThey are for monkeys :xmas:
Kyllä sinä olet vanha akka etkä mikään vekara.Mutta minähän olen viidakkovekara apinanpoikanen velmukainen
Miksi ihmeessä? Harmaa vieras on nimensä mukainen satunnainen vierailija ja kasvoton kansalainen. Yksilöivä nimimerkki ei anna mitään lisäarvoa.Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
Ei kai kukaan ketään heikkolahjaiseksi miellä pelkän nimimerkin perusteella :O?Vaikka siksi, ettei muut ajattelisi että tuo on varmaan vähän heikkolahjainen kun ei keksi mitään muuta kuin olla vieras.
Osaisin, vaan kun en halua. Tykkään tästä palstasta juuri sen takia, ettei täällä tarvitse rekisteröityä ja voi ihan vaan kirjoitella nimimerkillä vieras.Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
Kylläpä on!Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29482999:Täällä mitään satunnaisia vierailijoita ole...
En nyt pelkästään nimimerkin perusteella, mutta on se vähän säälittävää, ettei muuta keksi, kuin vieras.Ei kai kukaan ketään heikkolahjaiseksi miellä pelkän nimimerkin perusteella :O?
Tämä palsta toimisi paremmin kokonaan ilman nimimerkkejä. Näin ketään ei voisi stalkata, solvata tai kiusata.Vaikka siksi, ettei muut ajattelisi että tuo on varmaan vähän heikkolahjainen kun ei keksi mitään muuta kuin olla vieras.
Mulla se ei ainakaan johdu mielikuvituksen puutteesta. Mua ei vaan huvita identifioitua mitenkään tällaisella palstalla, jossa meno on pahimmillaan kuin taaperotouhua hiekkalaatikolla. Vai kiistätkö ettei näin ole?En nyt pelkästään nimimerkin perusteella, mutta on se vähän säälittävää, ettei muuta keksi, kuin vieras.
Minkäs takia sitten mustatkin harmailee toisinaan, jos se on kerran niin säälittävää?En nyt pelkästään nimimerkin perusteella, mutta on se vähän säälittävää, ettei muuta keksi, kuin vieras.