Vinkkejä millä saada jalat lämpimiksi :( Aina vaan ihan jääkylmät, huonon verenkierron takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
terveystietoa jos on yhtään lkukenut tietää, että ihminen tarvitsee rasvaaa.. faktaa löytyy vaika mistä. Pelkkiä kasviksia ja soijaa syävät eivät sa riitävästi rasvaa, jos eivät edes maitoa juo., Tää on aivan varma asia. Kalaa ja lihaakin pitää syödä. Rasva lämmittää elimistää. Liika on tietty liikaa, mutta vähärasvaisia elintrvikkeita suosimalla pysyy lämpimänä.

juu, rasvoja toki tarvitaan mutta se on arkitietoa että lämpöä voisi syntyä vain rasvasta

Rollo, ei millään pahalla, mutta se maidossa oleva rasva ei ole sitä hyvää rasvaa mitä ihminen tarvitsee.
Öljyissä, pähkinöissä, avokadossa, kalassa jne on sitä hyvää rasvaa, jota sunkin kannattais syödä

Osta se Pirkko Mannolan mainostama vekotin! Eikös se kehu siinä et auttaa jalkojen verenkiertoon? Tai sitten niitä angoratöppösiä ja on jotain mikrossa lämmitettäviä tossujakin olemassa. Olen minä jossain nähny mainostettavan jotain terveyssukkia, joiden pitäis olla oikein lämmittävät. Tuota en kyllä ihan ymmärrä, koska kaikki sukathan nyt varmaan jonkin verran lämmittävät. Kyllä mulla jalat lämpenee kun laittaa normaalia sukkaa ja villasukkaa jalkaan. Tosin, aika jännä... mulla ei oo varmaan reiluun vuoteen enää hirveesti palellu jalkoja, aina välillä vaan. Ennen olin jatkuvasti villasukat jalassa. Olenkohan karaissut itseäni.

Ja sä luulet et mä syön vaan soijaa ja kasviksia :D

Käytän kyllä öljyä, mutta en margariinia... Syön monipuolisesti ja saan ruoasta kaiken tarvitsemani. Ihan on ravitsemusterapeutin peukut mun ruokavaliolla.

No kun on sun ruokavaliota täältä kyselty niin sitä se pitkälle on ollut . Tuota ravitsemusterapeutti juttua et usko itsekään. Varsinkaan jos et syö oikeasti 4-5 kertaa päivässä, sun ruokavalio ei ole riitävä.
toivottavasti lapsesi syåävät muutkain kuin soijaa ja kasviksia.
Koulussa lastei on kuitenkin syätävä perusarkiruokaa halusit tai et. Lääkärintodistus on nykyään monesssa kouluissa oltava että sa erikoisruokaa. Eli ei saa vaan soijaa, myäs sitä lihaa ja kalaa ja margarinaikin joutuvat syämään. päiväkodissa voidellan leipä, sit ei kysytä haluaako rasvaa, van se on automaatio, koskalapsi tarvitsee rasva, muutakin kuin avokadoja ja pähkinöitä. Jos tuntisin sinut olisin ilmoittanut lastensuoijeluun, koska lapsei eivät ole turvassa sun rasvapelon ja lihomispelon takia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
juu, rasvoja toki tarvitaan mutta se on arkitietoa että lämpöä voisi syntyä vain rasvasta

mistä sun tieto on peräisin? mutu--tuntuma ei tässä auta-.
Juuri eilen viimeksi luion terveystiedon kirjaa jota lukiosakin käyttävät . Rasvaa saa syödä myäs sydäntautinenkin, mutta ei liikaa. Se on vanhaa tietoa se kun kielltän esim kanamunia syömästä ja sikaakin saa syödä, kunhan ei syö joka päivä.

Uusin tieto kevyttuotteista: Yllättävä vaikutus painonhallintaan | Terveys | Iltalehti.fi

tässä taas kerran teitoa kevyttyotteista niitä EI OLE HYÖTYÄ!

No kun on sun ruokavaliota täältä kyselty niin sitä se pitkälle on ollut . Tuota ravitsemusterapeutti juttua et usko itsekän. Varsinkaan jso et syä oikeast 4-5 kertaa päivässä, sun ruoakvalio ei oel riitääv.
toivpottavasti lapsesi syåävät muutkain kuin soijaa ja kasviksia.

Olen täällä monta kertaa sanonut, että syön 2-4 tunnin välein, siis MAX 4h ateriaväli...
ja uskon kyllä mieluummin ravitsemusterapeuttia kuin sinua :D

Kyllä ne kasvikset nyt vaan on terveellisempiä, kuin makaroonia, riisi tai peruna

Olen täällä monta kertaa sanonut, että syön 2-4 tunnin välein, siis MAX 4h ateriaväli...

Kyllä ne kasvikset nyt vaan on terveellisempiä, kuin makaroonia, riisi tai peruna

sanoinko että on syätävä perunna tai riisiä. Muutkain ptiää syäsä kuin vain kasviksia jos ei käytä edes maitoa sulla jä väsitämätäät ravintoaiuneita saamatta. Niille ravitsmusterapeuteille voi sano mitä van eihän ne oikeesti oo näkemäsä mitä sä syöt

on ihan peruskemiaa, että lihakset voi käyttää polttoaineenaan sokeria, valkuaista ja rasvaa

juu voivat, mutta jos RUASSA EI OLE näitäkään trpeeksi, kuten kooäffään ruuassa ei ole, se käyttää lihaksia joka on taas huonio juttu.
näitä ei voi olla jos ei syä maitotaloustuotteitakaan , ei kanamunia tai muuta , soijasta sitä ei saa riittävästi ja poidemmän pälle soija käyttö on epäterveellistä aihauttaa pojille esim enenaikaista mutkkuikää jne. OLEn josksu nähnyt sellaisen artikkelin . koetan giooglella hakea sen.

sanoinko että on syätävä perunna tai riisiä. Muutkain ptiää syäsä kuin vain kasviksia jos ei käytä edes maitoa sulla jä väsitämätäät ravintoaiuneita saamatta. Niille ravitsmusterapeuteille voi sano mitä van eihän ne oikeesti oo näkemäsä mitä sä syöt

:headwall:

Ei kannata vängätä, ellei asiasta selkeästi tiedä yhtään mitään.
KAIKKI ravintoaineet mitä maidossa on, voi saada muualtakin... Miiten sä luulet maitoallergisten toimivan? Ottavat ravinteet purkista? Vai söisköhän ne jotain sellaista, josta saa ne samat ravinteet kuin maidosta :headwall:

:headwall:

Ei kannata vängätä, ellei asiasta selkeästi tiedä yhtään mitään.
KAIKKI ravintoaineet mitä maidossa on, voi saada muualtakin... Miiten sä luulet maitoallergisten toimivan? Ottavat ravinteet purkista? Vai söisköhän ne jotain sellaista, josta saa ne samat ravinteet kuin maidosta :headwall:

Kyllä useimpien kannattaakin ottaa kalsiumia purkista, jos ei juo maitoa.

Tuollainen löytyi heti ekana hakutuloksena, jokainen voi itse googlettaa lisää.

Kalsiumin lähteet. Yhtä maitolasia (1,5 dl) vastaa:

2 dl kalsiumilla rikastettua soijamaitoa
tofua 100 g
lehtikaalia 160 g
valkoisia kypsentämättömiä papuja 3 dl
parsakaalia 200 g
juustoa 2 viipaletta (eli n. 30 g)

Ja maitotuotteita on paljon muitakin kuin se itse maito

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
2 pässiä vänkää TAAS päinyhteen. Ei kauaa aikaa ole kun kfkfk puolusti joka ketjussa rolloa, nykyisin aina riitelee.

Jokatapauksessa, tee vaikka hetki varvasjumppaa ja rauhoitu.

Tuollainen löytyi heti ekana hakutuloksena, jokainen voi itse googlettaa lisää.

Kalsiumin lähteet. Yhtä maitolasia (1,5 dl) vastaa:

2 dl kalsiumilla rikastettua soijamaitoa

tofua 100 g
lehtikaalia 160 g
valkoisia kypsentämättömiä papuja 3 dl
parsakaalia 200 g
juustoa 2 viipaletta (eli n. 30 g)

Ja maitotuotteita on paljon muitakin kuin se itse maito

mutta tuo soija oN MYRKKYÄ! älä ainkaan lapsille sitä syötä

nytkin olet istunut sinä yhtä kauan kuin minä joten tuo sun väite ei voi pitää paikaansa. palstailet, syöt ja imetät yhtäiakaa , olet kyllä sitten taitava =D

Yhteistyössä