Vinkkejä millä saada jalat lämpimiksi :( Aina vaan ihan jääkylmät, huonon verenkierron takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hehheh, taas nähdään oikee PALSTA, yks sanoo et toinen polttaa tupakkia ja sit kaikki uskoo :D

Mistäs tää yks vieras voi tietää et poltanko vai enkö? Ja juu, en polta, en oo enää pariin vuoteen polttanut..

Kun olen ryhtynyt harrastamaan paljain jaloin liikkumista muutamia vuosia sitten, jalkojen kylmänsietokin on sen jälkeen parantunut. Nyt ei ole tarvinnut käyttää sukkia kotona kovillakaan pakkasilla, ja ulkona ei ole palellut viime päivien -15 asteen lämpötiloissa, vaikka käyttämäni kengät eivät ole olleet talvikäyttöön suunniteltuja. Olen lukenut netistä, että jotkut lenkkeilevät ilman kenkiä jopa talvella.

Mulla on alkanut tää ongelma vasta sen jälkeen kun kävin siinä suonikohjuleikkauksessa..
Nytkin ollut aamu klo 7 lähtien pelkät villasukat jalassa ja jalat on muutoin lämpimät, mutta varpaat hieman viileät, enkä oo edes ulkona käynyt.

Mulla on alkanut tää ongelma vasta sen jälkeen kun kävin siinä suonikohjuleikkauksessa..
Nytkin ollut aamu klo 7 lähtien pelkät villasukat jalassa ja jalat on muutoin lämpimät, mutta varpaat hieman viileät, enkä oo edes ulkona käynyt.

Edelleenkin. Ela syömään rasvaa ruuassa. Leivälle margariinia ja kevytmaitoa ruuan kanssa. Sillä pitäisi pärjätä jo pidmemmän aikaa.

hmmm.. Täytyykin käytä kattomassa :)

ostin miehelle sellaiset ja sillä kyllä jäätyi varpaat pakkasella, kun oli pakko pikkukengissä tehdä töitä. Ei saanut bussikuski edes pakettien lastamsien ajaksi alittaa muita vatteita päälle kuin bussikuskin vattet, eli niitä talvikenkiäklään ei saanut käyttää...
ei ne lämmitä yli 20 pakkasessa.

Paras tapa yleensäkin on liikkuminen. kävley tia mikä tahansa. paikallaan isutmine ei ainkaan auta

nää rollon jorinat rasvoista on sitten sitä kuuluisaa arkitietoa

terveystietoa jos on yhtään lkukenut tietää, että ihminen tarvitsee rasvaaa.. faktaa löytyy vaika mistä. Pelkkiä kasviksia ja soijaa syävät eivät sa riitävästi rasvaa, jos eivät edes maitoa juo., Tää on aivan varma asia. Kalaa ja lihaakin pitää syödä. Rasva lämmittää elimistää. Liika on tietty liikaa, mutta vähärasvaisia elintrvikkeita suosimalla pysyy lämpimänä.

Yhteistyössä