Pelaaminen on yhä enemmän miesten harrastus.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29460765:nykyajan keskenkasvuisia poikia, ei mitään miehiä, hame niille pitäis päälle pistää
Pelaaminen on yhä enemmän miesten harrastus.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29460765:nykyajan keskenkasvuisia poikia, ei mitään miehiä, hame niille pitäis päälle pistää
Asenteet on hyvin vanhanaikaisia monilla ja konservatiivisiä. Olisi mielenkiintoista tietää, ovatko nämä kommentoijat nuoria vai vanhoja naisia. Miehiä myös yritetään epätoivoisesti pistää johonkin lokeroon, et ole mies jos et tee niinkuin minä ja ystäväni Liisa halutaan, samalla saadaan itkupotkuraivarit ja poljetaan jalkaa maahan.yllättävän monet näyttää pitävän vain IRL-naisilla pelaamista miehiselle miehelle sallittavana toimintana
Pelaajan ja onnellisen ihmisen ero on tuottavuudessa. Aikuisen ihmisen pelaaminen tai leikkiminen ei tuota yhtään mitään vaan on puhdasta ajan ja energian haaskausta.Alkuperäinen kirjoittaja kadsfmlskfmösk;29462366:Ei vaan avain onnelliseen elämään on mieluisten asioiden tekeminen, ei sen tekeminen mikä SINUN MIELESTÄSI on hyödyllisempää, tuottoisampaa, luovempaa ja mukavempaa.
Ja kasvattaa kämmeniin karvaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462428:Jep ja masturbointi aiheuttaa mielisairautta sekä hiustenlähtöä.
Juu, kuulostaa täysin tutulta. Vieläkö mietiskelijä mietit, miksi jotkut naiset vihaa? Pelaamisesta tulee helpsti riippuvuus, ja unohtaa koko muun elämän. Ihan itse omaa miestä katsellessa ja sen kavereita. Eräs miehen kaverin tyttöystävä lähti menemään, kun ei enään jaksanut, kun ei kotona voinut mitään muuta tehdä kun pelata. Siinä vaimot istuu sohvalla ja miettii, että mitäs tässä yksin, kun tuo toinen viettää kaiken aikansa koneella ja juttelee niille pelikavereilleen. Jos tämä on sellaista pari tuntia päivässä, niin ei haittaisi ollenkaan, mutta voin kyllä sanoa, että en tunne ketään, jolla se olisi niin vähäistä. Ei edes niillä, joilla on lapsia. Jos jollain se on niin vähäistä, niin asia on ok.Pahe on eri juttu kun riippuvuus. Se on sitä kun ei kuule ja näe enää mitään, lakkaa olemasta läsnä perheelle, kumppanille. Istuu vaan ja pelaa. Ei sellaista kukaan tervejärkinen halua katsella.
Tiedän pari jotka nousseet pelisuosta. Jälkikäteen ovat kuvailleet että eivät olleet elossa ollenkaan.
Peliriippuvuus? Illat venyvät yön puolelle. Suututtaa kun joku keskeyttää (Vaikeuttaa keskeyttämistä niin että pistää luurit päähän eli on paikalla muttei läsnä). Vapaa-ajasta valtaosa kuluu pelaten. Kun lapsi tai puoliso sanoo jotain, ei tule katsekontaktia. Keksii lapsille tekemistä joka mahdolistaa oman pelaamisen esim. Laittaa telkkarin päälle. Haluton ja flegu. Ei osallistu arjen askareisiin tai jos osallistuu, palaa kiireesti koneelle. Lomalla oltava joku pelimahdollisuus, ei pysty olemaan ilman.
Aivan, pääsi unohtumaan, vaarallista hommaa lähes yhtä vaarallista kuin pelaaminen.Ja kasvattaa kämmeniin karvaa.
Ihan hyvä juttu, mutta kuka haluaa olla parisuhteessa miehen kanssa, joka viettää aikansa kotonakin niiden muiden ihmisten kanssa ja jättää perheensä sivuun. Voin sanoa, että myös halut yllättäen kadonneet tuolta mieheltä. Ei varmaan edes muista, että sillä on vaimo. Jos ei ole perhettä, niin siitä vaan pelaamaan, mutta jos haluaa jonkun kanssa olla, niin aika itsekästä ei huomioi perhettä, kun on niin kiva pelata ja seurustella muiden pelaajien kanssa. Koko päivä, yöhön asti. Kuka haluaa sellaisen kumppanin? En heitä paheksu, mutta miksi se puoliso ja perhe? Ei niitä kannattaisi hankkia, jos ei niiden kanssa jaksa olla, kun se peli ja tietokone on niin kiva ja riittää. Ainiin...jonkunhan pitää siivota ja laittaa ruokaa ja onhan se kiva sitten joskus että niitä lapsia on sitten olemassa vaikka.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462520:Mäkin tykkään tuosta sosiaalisesta aspektista mikä nykyaikana kuuluu pelaamiseen olennaisena osana. Olen saanut paljon kavereita pelaamisen ohessa, tuskin edes pelaisin juuri ollenkaan jos peleissä ei olisi tuota sosiaalista puolta.
Helvetin hauskaa porukkaa pyörii pelimaailmassa, jo pelkästään se että saa nauraa maha kippurassa porukoiden jutuille piristää mun päivää kummasti, jos on muuten ollu vittumainen päivä.
Eli olet samanlainen kuin suurin osa kasuaalipelaajista(Jota suurin osa palstamammojen miehistä on). Eli ostat tutkimusten mukaan 3 peliä vuodessa (Uusimman Call Of Dutyn/Battlefieldin, Uusimman NHL XX/Fifa XX ja jonkun autopelin) ja niitä pelaat niin kauan kuin sosiaalista aspektia riittää. Eli peli ei ole sinulle tärkeä vaan se sosiaalisuus, jos saisit virtuaalista sosiaalisuutta muuta kautta vaihtaisit sen peleihin.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462520:Mäkin tykkään tuosta sosiaalisesta aspektista mikä nykyaikana kuuluu pelaamiseen olennaisena osana. Olen saanut paljon kavereita pelaamisen ohessa, tuskin edes pelaisin juuri ollenkaan jos peleissä ei olisi tuota sosiaalista puolta.
Niinkun sanoin, en tunne miehiä jotka eivät olisi jo riippuvaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462539:Eihän se ole normaalia jos on peliriippuvainen tai riipuvainen jostain sairaalloisesti. Silloin pitäisi hakea apua, jotkut tulee riippuvaiseksi vedonlyönnistä, huumeista, viinasta, seksistä jne. Asiaa on tutkittu ja joillakin ihmisillä on suurempi taipumus tulla riippuvaiseksi ja vetää kaikki aivan övereiksi.
Minusta on vain typerää yleistää, lyödä leimoja ja viljellä jotain naurettavia stereotypioita ihmisistä jotka pelaavat ja pelaaminen on vain yksi pieni osa elämää.
Änhistä tässä on taottu jo vuosikaudet ja oon aika hyvä siinä pelissä, joukkue pärjää ihan mainiosti, korkealla ollaan sijoituksissa. Mulla tulee kyllä kausia jolloin pelaan todella vähän, mutta yritän aina vähän löytää aikaa joukkueelle viikkollakin, viikonloppuisin tulee pelattua enemmän, kun ei ole muuta tekemistä.Eli olet samanlainen kuin suurin osa kasuaalipelaajista(Jota suurin osa palstamammojen miehistä on). Eli ostat tutkimusten mukaan 3 peliä vuodessa (Uusimman Call Of Dutyn/Battlefieldin, Uusimman NHL XX/Fifa XX ja jonkun autopelin) ja niitä pelaat niin kauan kuin sosiaalista aspektia riittää.
Huomioitavaa on myös, että minun silmissäni sinä et kuulu edes alkuperäisen kysymyksen joukkoon, sillä et harrasta videopelaamista. Joten ehdottomilla ihmisillä on ehkä jotain totuutta mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462569:On kai turha väitellä tai keskustella ihmisten kanssa jotka ovat noin ehdottomia. Teidän mielestä kaikki pelaajat ovat peliriippuvaisia, hylkäävät perheen ja ystävät, eivätkä tee yhtään mitään muuta. Miksi te ette halua uskoa kun kerron teille, että näin ei ole minun ja kavereiden eikä monien muidenkaan kohdalla.