Aion pihdata niin kauan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niitta

Vieras
Mä aion pihdata ukoltani niin kauan kunnes se osaa lähestyä mua myös niin että sillä ei oo seksi mielessä. Joka kerta kun mä pyydän sitä mun viereen tai hieroon, niin se alkaa vähän ajan päästä suudella mun kaulaa tms. ja kädet karkaa minne sattuu. Jos ukko ei osaa lähestyä mua pelkkä hellyys mielessä, niin saa olla ilman vaikka loppu elämänsä. Onks muiden mihet samanlaisia? Osaaks ne olla vain helliä teille ilman että takana olis jotain seksiin viittaavaa?

Joo täällä ihan samanlainen ukko ja oon sille asiasta sanonu sen tuhat kertaa että ei oo kiva että ei voi halia ja suudella ja olla lähekkäin ilman että heti pitäis olla panemassa.

Mä en kyllä usko et ukko lähtis mihinkään! Meillä on sentään perhe ja ei tuo muutenkaan ravaa missään baareissa, illat kotona lasten kanssa tuo kykkii. Tai sit on autotallissa rakentelee moottoripyörää.

Mä aion pihdata ukoltani niin kauan kunnes se osaa lähestyä mua myös niin että sillä ei oo seksi mielessä. Joka kerta kun mä pyydän sitä mun viereen tai hieroon, niin se alkaa vähän ajan päästä suudella mun kaulaa tms. ja kädet karkaa minne sattuu. Jos ukko ei osaa lähestyä mua pelkkä hellyys mielessä, niin saa olla ilman vaikka loppu elämänsä. Onks muiden mihet samanlaisia? Osaaks ne olla vain helliä teille ilman että takana olis jotain seksiin viittaavaa?

tuo on miehissä erittäin yleinen ominaisuus, valitettavasti

ootko yrittäny puhua asiasta?

Mä en ota tätä kyllä omaksi syykseni vaikka niin yritätte. Ei nainen ole mikään panopuu johon saa tyydyttää tarpeensa. Mä määrään mun kehosta ja mä haluan hellyyttä, huomiota ja että mut nähdään muunakin kuin seksiobjektina.

Mä en ota tätä kyllä omaksi syykseni vaikka niin yritätte. Ei nainen ole mikään panopuu johon saa tyydyttää tarpeensa. Mä määrään mun kehosta ja mä haluan hellyyttä, huomiota ja että mut nähdään muunakin kuin seksiobjektina.

Omahan on valintasi. Sä voit ihan ykspuolisesti päättää pistää kintut ristiin. Pari viikkoa kun olet tyrkkiny äijääsi syrjemmälle, niin äijä alkaa tuumia, et kaipa tuo kertoo jos touhut vielä maittaa.

Ei se naisen jalkoväli ny NIIN mielenkiintoinen värkki ole, et sen vuoksi viittis alkaa ruikuttamaan. Moottoripyörän rassailu on kivaa. Äijäs siirtyy autotalliin mis on kivaa tekemistä ja mis ei tartte kattella kiukuttelevaa pikkurouvaa.

Meillä toisin päin. Aina pitäisi olla muna pystyssä valmiina touhuun. Olisi mukavaa joskus edes istua rauhassa sohvalla katsomassa töllöä. Aika rutiinia tulee seksistä kun joka päivä harrastaa.

[QUOTE="Ccc";29459916]Meillä toisin päin. Aina pitäisi olla muna pystyssä valmiina touhuun. Olisi mukavaa joskus edes istua rauhassa sohvalla katsomassa töllöä. Aika rutiinia tulee seksistä kun joka päivä harrastaa.[/QUOTE]

kauanko siihen menee?

Osaa tuo meillä mua halailla ilman että se johtaa seksiin. Vähän liiankin hyvin.
Hellyyttä meillä on niin maan perkeleesti mutta saisi se vähän useammin kuin pari kertaa kuussa johtaa seksiin mun puolesta...

En osaa loukkaantua siitä, että mies haluaa minua kaikkien vuosien jälkeenkin niin, ettei voi koskea syttymättä.

Mene hakemaan hellittelyä kun mies on tappoväsynyt tai ähkyssä.

[QUOTE="Ccc";29459916]Meillä toisin päin. Aina pitäisi olla muna pystyssä valmiina touhuun. Olisi mukavaa joskus edes istua rauhassa sohvalla katsomassa töllöä. Aika rutiinia tulee seksistä kun joka päivä harrastaa.[/QUOTE]

Jeps. Sit ihmetellän miksi ei jaksa olla romanttinen kun pitäis olla muna pystyssä heti töitten jälkeen. Ja sitten nukkumaan käymisen yhteydessä toisen kerran. Ehkä vielä aamulla jos nainen sattuu heräämään hetkee ennen kellonsoittoa.

Eli kaksi - kolme kertaa päivässä.... Ei jostain syystä jaksaisi. Luulisi että nainenkin kyllästyisi, mutta enemmin yleistyy hässiminen kuin harvenee.

Kyllä hellyyden pitääkin johtaa seksiin, eihän sillä muuten mitään tarkoitusta ole!
Sama asia kun pitäis jääkaappia auki eikä edes aio ottaa sieltä mitään - HALOO!

Jos haluat puolison joka on mielissään pelkästä läheisyydestä, kannattanee sitten etsiä sellainen eikä kostaa ihan normaalista reaktiosta.

On ihan yhtä ymmärrettävää haluta "vain" läheisyyttä, kuin haluta seksiä sen seurauksena.

Olethan selittänyt miehelle myös että kuinka usein hänen pitää tyytyä hellyyteen ja kuinka usein hän saa yrittää saada seksiä?

Mä en tiennyt että tuostakin voi saada ongelman aikaiseksi. Tähän asti kun olen olettanut että jokainen nainen osaa sanoa: "ei nyt, mä haluaisin vain halia tänään".

Voisi olettaa että pian sinulla on käsissäsi päinvastainen ongelma. Että kun mies aina vaan halii eikä ehdota koskaan seksiä. En toki tiedä mutta koska miehet ajattelevat aika yksioikoisesti (eivätkä ollenkaan niin kieroituneesti, kuten tässä juuri tämä ap:n loistava esimerkki) niin näin tullee juuri käymään. Siinähän sitten taas vingut palstalla kun mies ei saatana osaa luka ajatuksia edelleenkään... :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
Olethan selittänyt miehelle myös että kuinka usein hänen pitää tyytyä hellyyteen ja kuinka usein hän saa yrittää saada seksiä?

Mä en tiennyt että tuostakin voi saada ongelman aikaiseksi. Tähän asti kun olen olettanut että jokainen nainen osaa sanoa: "ei nyt, mä haluaisin vain halia tänään".

Voisi olettaa että pian sinulla on käsissäsi päinvastainen ongelma. Että kun mies aina vaan halii eikä ehdota koskaan seksiä. En toki tiedä mutta koska miehet ajattelevat aika yksioikoisesti (eivätkä ollenkaan niin kieroituneesti, kuten tässä juuri tämä ap:n loistava esimerkki) niin näin tullee juuri käymään. Siinähän sitten taas vingut palstalla kun mies ei saatana osaa luka ajatuksia edelleenkään... :D

On se ny saakeli kun on niin avuton mies ettei kykene ajatuksista lueskelemaan mikä on fiilis juuri tänään.

Hauskaa kun täällä valitetaan yhtä usein seksin suhteen liian innokkaista miehistä kuin niistä, joita ei se oma kumppani kiinnosta kuin kerran kuussa, jos silloinkaan. Pitäisiköhän teidän sopia joku miitti ja vaihtaa ukot päikseen niin olisi kaikki lopputulokseen tyytyväisiä?

Hauskaa kun täällä valitetaan yhtä usein seksin suhteen liian innokkaista miehistä kuin niistä, joita ei se oma kumppani kiinnosta kuin kerran kuussa, jos silloinkaan. Pitäisiköhän teidän sopia joku miitti ja vaihtaa ukot päikseen niin olisi kaikki lopputulokseen tyytyväisiä?

Minusta tämä on ihan validi optio.

Yhteistyössä