fdsaa
Tietenkin heräily on luonnollista ja normaalia vauvaiässä, eihän tässä siitä yritetäkään päästä eroon. Unikoulun avulla vauva opetetaan nukahtamaan itsekseen ilman tissiä, siis kun herää keskellä yötä. Tajuatko nyt? Vauva saa edelleenkin herätä unikoulun jälkeen ja ihan takuulla herääkin, mutta sen sijaan että herättää koko muunkin perheen ja vaatii tissiä/pulloa, vauva jatkaa itse uniaan. En ymmärrä, miksi on väärin opettaa vauvalle muitakin rauhoittumis-/nukahtamiskeinoja kuin tissi.Miten sä nyt sen noin tulkitsit? Mä kirjoitin näin: "...vauvalle tuo heräily (ja tissin haluaminen) on täysin luonnollista. Mun mielestä jokaisen todellakin tulis ymmärtää ja sisäistää tuo asia, vaikka sitten johonkin unikouluratkaisuun päätyisikin."
Joskus pitää valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta vähemmän huono, ja toteuttaa se unikoulu. Mutta kun tämä nyt ei edelleenkään muuta sitä asiaa miksikään, että vauvalle (varsinkin pienelle) se heräily on luonnollista ja normaalia. Mä haluaisin että ihmiset tietäis tuon, niin se heräilyahdistuskin vois monella vähentyä (en nyt puhu sinusta).
Unikoulun voi siis toteuttaa jos se on kerta kaikkiaan tarpeen, mutta jokaisen olis silti hyvä tietää miten se (pikku)vauvan luonnollinen unirytmi on rakennettu.