Miten toimitte seksin aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
Montako kortsua teillä menee seksin aikana?
Vaihdatko heti uuden kortsun kun mies laukeaa kortsuun vai annatko laueta omalle keholle, lakanoille vai mihin?
Tyydytätkö miestä laukeamiseen asti ennen yhdyntää ettei tarvitse heti olla kortsua vaihtamassa?
Miten toimitte?

Jos kumia käytetään, niin niitä menee yön aikana just niin monta, kuin yhdyntöjä on :D Useimmiten 1-2. Joskus ei jakseta käyttää kortsua ja silloin voi vaikka laueta mun päälle. Välillä voi sitten vaikka ottaa suihin ennen yhdyntää niin, että mies laukee suuhun. Ja joo, nielen.

[QUOTE="vierailija";29454447]Jos kumia käytetään, niin niitä menee yön aikana just niin monta, kuin yhdyntöjä on :D Useimmiten 1-2. Joskus ei jakseta käyttää kortsua ja silloin voi vaikka laueta mun päälle. Välillä voi sitten vaikka ottaa suihin ennen yhdyntää niin, että mies laukee suuhun. Ja joo, nielen.[/QUOTE]

Mieshän laukeaa seksin alussa suht nopeasti niin hetikö olette kortsua vaihtamassa?

[QUOTE="kysyjä";29454306]Montako kortsua teillä menee seksin aikana?
Vaihdatko heti uuden kortsun kun mies laukeaa kortsuun vai annatko laueta omalle keholle, lakanoille vai mihin?
Tyydytätkö miestä laukeamiseen asti ennen yhdyntää ettei tarvitse heti olla kortsua vaihtamassa?
Miten toimitte?[/QUOTE]

Mies tykkää laueta kaktuksen päälle.

• Tykkää
Reactions: baby-mama
Mieshän laukeaa seksin alussa suht nopeasti niin hetikö olette kortsua vaihtamassa?

Voi ku laukeiskin suht nopeasti! Meillä oli eilenkin semmoset puolen tunnin "pikavarvit" ennen mun töihin lähtöä. "Normaaliakti" kestää lähemmä pari tuntia.
Ei, en ole väljä (ei synnytyksiä alateitse, treenaan geishakuulilla säännöllisesti) vaan tuo laukeamattomuus johtuu miehen paniikkihäiriölääkityksestä.
Onnenpekka, joku sanoisi. Joo, onhan se joskus ihan kivaa, mutta usein on paikat hellänä ja olis kiva saada ihan oikeasti _pikaiset_ 2min panot! :D

Mutta itse kysymykseen vastaus, emme käytä ehkäisyä lainkaan, sillä haaveissa on raskautuminen. Eli mies ruikkii sisääni.

Yhteistyössä