onko aappee sanonut että kaikki taloyhtiön asunnot on yhtä kylmiä?No ei missään taloyhtiössä ole noin kylmä joka asunnossa. Siinä on nyt jotain vikaa.
onko aappee sanonut että kaikki taloyhtiön asunnot on yhtä kylmiä?No ei missään taloyhtiössä ole noin kylmä joka asunnossa. Siinä on nyt jotain vikaa.
mitä sä sitten tarkoitit, ettei huoltomies voisi mitään asialle?onko aappee sanonut että kaikki taloyhtiön asunnot on yhtä kylmiä?
sitä, että tavan huoltomies ei osaa säätää verkostoa tasapainoon siten että kaikki asunnot olis yhtä lämpimiämitä sä sitten tarkoitit, ettei huoltomies voisi mitään asialle?
aijaa.sitä, että tavan huoltomies ei osaa säätää verkostoa tasapainoon siten että kaikki asunnot olis yhtä lämpimiä
jos sä osaat niin sulla ei tule olemaan töistä ikinä puutettaaijaa.
En mä nyt pitäis ihan normaalina huoltoyhtiön toimintaa jos jollain asukkaalla lämpötilaa ei saada normaaliksi vaan se on jatkuvasti vaan joku 16-17 astetta. Huoltomiehen kuuluu ainakin käydä toteamassa ongelma ja tilata siihen sitten joku korjaaja jos sille ei ole omilla taidoilla mitään tehtävissä.jos sä osaat niin sulla ei tule olemaan töistä ikinä puutetta
valitettavasti semmosia velhoja ei istu joka oksallaEn mä nyt pitäis ihan normaalina huoltoyhtiön toimintaa jos jollain asukkaalla lämpötilaa ei saada normaaliksi vaan se on jatkuvasti vaan joku 16-17 astetta. Huoltomiehen kuuluu ainakin käydä toteamassa ongelma ja tilata siihen sitten joku korjaaja jos sille ei ole omilla taidoilla mitään tehtävissä.
osalla johtuu siitä, ettei ne vaan valita siitä. Sit jotkut huoltofirmat on tosi huonoja, sit joku taloyhtiö voi olla sellainen, ettei anna tilata näitä tarvittavia korjauksia.valitettavasti semmosia velhoja ei istu joka oksalla
mistä luulet johtuvan että kyseessä on erittäin yleinen ongelma?
jotenkin näin se varmaan on, kiinteistöhuoltoalalla on luvattoman paljon toistaitoisia tekijöitäosalla johtuu siitä, ettei ne vaan valita siitä. Sit jotkut huoltofirmat on tosi huonoja, sit joku taloyhtiö voi olla sellainen, ettei anna tilata näitä tarvittavia korjauksia.
Enemmän luulen että se on välinpitämättömyyttä eikä taidon puutetta. Mutta siis ei tää mun käsittääkseni niin kovin yleinen ongelma ole, ei se taida olla laillistakaan, pitää asukasta ihan kylmässä.jotenkin näin se varmaan on, kiinteistöhuoltoalalla on luvattoman paljon toistaitoisia tekijöitä
Ei maksa vaivaa pitää ylimmän kerroksen patterit ilmattuna. Asukkaan on turha valittaa kun on itse valinnut asuinkerroksensa.valitettavasti semmosia velhoja ei istu joka oksalla
mistä luulet johtuvan että kyseessä on erittäin yleinen ongelma?