Mikä teillä on asunnon tai talon sisälämpötila tällä hetkellä?

Peyote
jos sä osaat niin sulla ei tule olemaan töistä ikinä puutetta
En mä nyt pitäis ihan normaalina huoltoyhtiön toimintaa jos jollain asukkaalla lämpötilaa ei saada normaaliksi vaan se on jatkuvasti vaan joku 16-17 astetta. Huoltomiehen kuuluu ainakin käydä toteamassa ongelma ja tilata siihen sitten joku korjaaja jos sille ei ole omilla taidoilla mitään tehtävissä.

En mä nyt pitäis ihan normaalina huoltoyhtiön toimintaa jos jollain asukkaalla lämpötilaa ei saada normaaliksi vaan se on jatkuvasti vaan joku 16-17 astetta. Huoltomiehen kuuluu ainakin käydä toteamassa ongelma ja tilata siihen sitten joku korjaaja jos sille ei ole omilla taidoilla mitään tehtävissä.
valitettavasti semmosia velhoja ei istu joka oksalla

mistä luulet johtuvan että kyseessä on erittäin yleinen ongelma?

Peyote
Asukas voi kyllä vaatia että lämpötila saadaan 20 asteeseen välittömästi. Akaatti, sun ei kande suostuu tommoseen vaan soita huoltoon asiasta. Kai teidän taloyhtiöllä on joku huolto olemassa?

voin kuvitella että on aivan järkkyä olla noin kylmässä asunnossa.

"yllättynyt"
Jopas pidätte kämppänne kuumina! :O

Meillä on nyt 19 astetta, kun on takkaa (varaava) lämmitelty koko päivä (miehen toimesta ja toiveesta). Miehen työpäivinä pidän lämpötilan siinä 16-17 asteessa, mikä on mielestäni mukava sisälämpötila.

"wieras"
16,4 astetta...

Ja kyllä, patterit on täysillä! Oon jo tukkinut vetäviä ikkunoita, mutta... Täytyy sanoa että oon odottanut kyllä koko päivän että pääsen taas nukkumaan lämpimän peiton alle, koska tää on oikeesti ihan kauheeta! Ja joo, ajattelin mennä piakkoin patteriostoksille. :D

vierasd
Ootko ilmannut patterit? Edellisen asunnon patterit ei aina syksyllä heti lämmennyt vaan ne piti ilmata ensin. Ylin kerros, vaikuttaakohan se. Kerran oli joku tunkenut jotain mönjää koko taloyhtiön putkiin ja putkifirma kävi sitten valuttamassa ämpärikaupalla sitä mustaa vettä pois putkista kun ei vesi liikkunut ja kaikkien saman taloyhtiön talojen ylimmät asunnot oli kylmiä.

Ilmaa patterit ja jos ei auta, soita huoltoyhtiöön. Jos ei yks puhelu auta niin soita niin monta kertaa että auttaa.

Yhteistyössä