Hyi h*lvetti, onko tuon järkyttävän selluliittipeppumainoksen pakko näkyä koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Pliis tehkää jotain
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448653]Voisiko tuota enää osuvammin sanoa :D[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja yögh;29448624:
Olet sä kyllä säälittävä tapaus, kun sun pitää runkkukuvatkin etsiä kaksplussalta :(
Ei taida olla huumori, ns. läpän heitto, teidän vahvimpia puolia? :p

Toisaalta en olettanutkaan, että mamma joka pillastuu pepun kuvasta, omaisi kovin laajaa huumorintajua.

"Aapee"
Ei taida olla huumori, ns. läpän heitto, teidän vahvimpia puolia? :p

Toisaalta en olettanutkaan, että mamma joka pillastuu pepun kuvasta, omaisi kovin laajaa huumorintajua.
Sun käsityksesi huumorintajusta ei taida ihan kohdata normaali-ihmisten huumorintajua. Sen verran heikkotasoisia juttusi ainakin ovat.
Olen tosi onnellinen, että en joudu kuuntelemaan tuollaista "huumoria" irl.

Vierasmies
Todellakin oksettava kaveri. Ilmeisesti ei meinaa kelvata kenellekään naiselle, enkä ihmettele.
Eli jos ei ällöty perseen kuvasta ja koittaa edes jossain määrin saada markkinoinnin tarkoitusta menemään pillastuneen palstamamman päähän, on oksettava.

Nähtävästi olen monesti oksettava koska en ole samaa mieltä kuin omassa kuplassaan raivoava palstamamma? Teillä vissiin yläpää hiiltyy kun pitäisi _ajatella_?

kfkfkf
Luulen kyllä, että suurinosa otti läpällä vierasmiehen mällienheiton...
Vai luuliko joku muukin kuin aapee, että vierasmies siellä runkkailee tuolle kuvalle ihan oikeasti :D

kfkfkf
Aina valitetaan että mainoksissa on vain epäterveen laihoja ja photoshopilla täydellisiksi muokattuja vartaloita. Sit kun kerrankin on joku keskivertoperse, niin hirveä valitus ja yökkiminen.
No justiinsa näin, aivan samaa mieltä. Mun mielestä on ainakin kivaa, että välillä on tuollaisiakin kuvia, ei photoshoppia käytetty ollenkaan. Perseen koko tosin ois voinu olla tuossa ruudulla vähän pienempi. Sivun kun avaa niin 1/4 ruudusta on persettä, isollä näytöllä perse on sun pään kokoinen :D

Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448714]Määrittelepä "normaali palstamamma" niin katsotaan paljollako menee pieleen :LOL:[/QUOTE]

:D no nyt on paha.

Normaali palstamamma on nimitys monenlaisia yleistyksiä tekevälle naiselle.
Mmö tässä ketjussa esiin tullut ulina jossa oman pään sisäinen patoutuma saa ajattelemaan mainosta huonona tai turhana. "koska minä en pidä niin se on huono eikä kukaan voi pitää siitä"

"Aapee"
No justiinsa näin, aivan samaa mieltä. Mun mielestä on ainakin kivaa, että välillä on tuollaisiakin kuvia, ei photoshoppia käytetty ollenkaan. Perseen koko tosin ois voinu olla tuossa ruudulla vähän pienempi. Sivun kun avaa niin 1/4 ruudusta on persettä, isollä näytöllä perse on sun pään kokoinen :D
Tämä minullakin on se ongelma, että se on aivan suhteettoman suuri enkä tykkää tuijottaa pään kokoista persausta. Jos se olisi pieni, mainos tuskin aiheuttaisi reaktiota.

"Aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29448763:
mut kun ne ei laita...blockeja meinaan :)
on tässä nyt neljä sivua vasta yritetty jank jankkia että blokakkaa ne niin ei niin häiritse :LOL:
Aika helppo nakki, kun työkoneeseen ei saa asennettua itse ohjelmia (edes sitä adblockia). Eikä padiin, jolla pääasiassa surffailen. Nyt työreissussa, siksi surffailen työkoneella (ennen kuin joku tästäkin huomauttaa ;).

[QUOTE="Aapee";29448773]Aika helppo nakki, kun työkoneeseen ei saa asennettua itse ohjelmia (edes sitä adblockia). Eikä padiin, jolla pääasiassa surffailen. Nyt työreissussa, siksi surffailen työkoneella (ennen kuin joku tästäkin huomauttaa ;).[/QUOTE]

*siia kärsi, kärsi, vaikka arseessa asti kirvelisi* :hug:

:xmas: kuka sanoo, että elämän piti olla helppoa -

ps...tarkistakaa ny jo joku, onko sama mainos aavee-palstalla :D siellä voisi surffata arsvapaasti ehkä

[QUOTE="Aapee";29448773]Aika helppo nakki, kun työkoneeseen ei saa asennettua itse ohjelmia (edes sitä adblockia). Eikä padiin, jolla pääasiassa surffailen. Nyt työreissussa, siksi surffailen työkoneella (ennen kuin joku tästäkin huomauttaa ;).[/QUOTE]

Jos tarvitse työssäsi tietokonetta, jotenkin vaikea uskoa että et omistaisi ihan omaakin silloin.

Ja padeihin saa myös adblockin, varsinkin jos viitsii ottaa toisen selaimen kuin mitä oletuksena niissä on.

yögh
No helvettiäkö valitat sit perseen koosta kun kerran koko mainos ei oo sulle ongelma ja peesailet ystävääsi vierasmiestä. Ootte te ah niin avarakatseisia varmaan omasta mielestänne :)

"Aapee"
Jos tarvitse työssäsi tietokonetta, jotenkin vaikea uskoa että et omistaisi ihan omaakin silloin.

Ja padeihin saa myös adblockin, varsinkin jos viitsii ottaa toisen selaimen kuin mitä oletuksena niissä on.
Mitä sä sekoilet? Kirjoitin että surffailen TYÖKONEELLA, siis työpaikan omistuksessa olevalla koneella. Omassa koneessa mulla on toki adblock mutta sitä konetta en voi nyt käyttää. Itse asiassa mun padi on myös työlaite, enkä taida viitsiä siihenkään asennella eri selaimia.

[QUOTE="Aapee";29448851]Mitä sä sekoilet? Kirjoitin että surffailen TYÖKONEELLA, siis työpaikan omistuksessa olevalla koneella. Omassa koneessa mulla on toki adblock mutta sitä konetta en voi nyt käyttää. Itse asiassa mun padi on myös työlaite, enkä taida viitsiä siihenkään asennella eri selaimia.[/QUOTE]

Niin, sitä että et ole töissä tai työtehtävissä. Jos oikeasti jotkut mainokset häiritsisi niin vissiin käyttäisit omaasi.

En oikein käsitä semmoista että pitää valittaa, kun ei edes ole minkäänlaista mielenkiintoa itse parantaa omaa tilannettaan. Varsinkin tuo padi vielä mukaanlaskettuna :D Safariinkin on adblock, se ei ole ihan paras, mutta varmasti parempi kuin ei ollenkaan.

Yhteistyössä