Hyi h*lvetti, onko tuon järkyttävän selluliittipeppumainoksen pakko näkyä koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Pliis tehkää jotain
  • Ensimmäinen viesti
"Aapee"
Niin, sitä että et ole töissä tai työtehtävissä. Jos oikeasti jotkut mainokset häiritsisi niin vissiin käyttäisit omaasi.

En oikein käsitä semmoista että pitää valittaa, kun ei edes ole minkäänlaista mielenkiintoa itse parantaa omaa tilannettaan. Varsinkin tuo padi vielä mukaanlaskettuna :D Safariinkin on adblock, se ei ole ihan paras, mutta varmasti parempi kuin ei ollenkaan.
:headwall:
mä olen työreissussa joten paha sitä kotona olevaa konetta on käyttää. Kun on luppoaikaa ennen illallisia, ajattelin käyttää ajan rennosti surffailemalla (jos tämä nyt sinulle mitenkään edes kuuluu).
Tiedätkö, kaikki ihmiset eivät edes omista konetta, vaan työpaikan kone on ainoa. Vaikea käsittää? Varmasti.

[QUOTE="Aapee";29448885]:headwall:
mä olen työreissussa joten paha sitä kotona olevaa konetta on käyttää. Kun on luppoaikaa ennen illallisia, ajattelin käyttää ajan rennosti surffailemalla (jos tämä nyt sinulle mitenkään edes kuuluu).
Tiedätkö, kaikki ihmiset eivät edes omista konetta, vaan työpaikan kone on ainoa. Vaikea käsittää? Varmasti.[/QUOTE]

Ai kauheeta kun kiukuttaa :LOL:

Valita vähän enemmän turhista asioista.

Jos vaikka seuraavaksi siitä kun lähikaupassa ei ollut rillimukeja?

uliuli
Hellanlettas.. Voiko yks peruspylly noin kiukuttaa? :D
Tuossa ei kyllä mitään järkyttävää edes ole.. vääränmalliset alushousut kyllä. Eikä pääse nillittämään "nollakoon" mallista tms.. Toimiva mainos ja eipä tullut mieleen kellekään mtn r*nkkumatskua olevan. Toki jos oma peffa näyttää vielä pahemmalta niin kai sitten pelko iskis miehen kattelevan vai? Ööh.. ei kai sentään.
Mainos on mainos. Vähäpukeisia naisia näen joka pvä.. yks pylly sinne tai tänne. Vieläpä kun ns.huonompi kuin oma omissa silmissäni niin jee! ;)

Hellanlettas.. Voiko yks peruspylly noin kiukuttaa? :D
Tuossa ei kyllä mitään järkyttävää edes ole.. vääränmalliset alushousut kyllä. Eikä pääse nillittämään "nollakoon" mallista tms.. Toimiva mainos ja eipä tullut mieleen kellekään mtn r*nkkumatskua olevan. Toki jos oma peffa näyttää vielä pahemmalta niin kai sitten pelko iskis miehen kattelevan vai? Ööh.. ei kai sentään.
Mainos on mainos. Vähäpukeisia naisia näen joka pvä.. yks pylly sinne tai tänne. Vieläpä kun ns.huonompi kuin oma omissa silmissäni niin jee! ;)
runkkumatskussa ei ole mitään vikaa. paheksun.

Yhteistyössä