Hyi h*lvetti, onko tuon järkyttävän selluliittipeppumainoksen pakko näkyä koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Pliis tehkää jotain
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448459]Kerropa sinä, mitä varten tuo kuva täällä on?
Ei tuollainen ainakaan saisi minua treenaamaan. Kunhan vaan ärsyttää että se on koko ajan tuossa naaman edessä.[/QUOTE]

Todellako kysyt miksi on olemassa joku mainos? Sun kannattaisi tosiaan treenata, lähinnä yläpäätä

"Aapee"
Todellako kysyt miksi on olemassa joku mainos? Sun kannattaisi tosiaan treenata, lähinnä yläpäätä
Eikös mainoksia tehdä siksi että ne saa ihmiset ostamaan/ovat houkuttelevia? Vai olenko sinusta ihan väärässä? Jos tehdään mainos, joka pelkästään ärsyttää, niin mikä siinä on pointti?
Edelleenkään en tajua, vaikka treenattua on tullut aika tavalla, sekä ala- että yläpäätä.

kfkfkf
[QUOTE="Aapee";29448501]Eikös mainoksia tehdä siksi että ne saa ihmiset ostamaan/ovat houkuttelevia? Vai olenko sinusta ihan väärässä? Jos tehdään mainos, joka pelkästään ärsyttää, niin mikä siinä on pointti?
Edelleenkään en tajua, vaikka treenattua on tullut aika tavalla, sekä ala- että yläpäätä.[/QUOTE]

Varmaan sama idea mainoksessa kuin ihmisillä jotka laittaa läskikuvan jääkaapin oveen... Herätys et tällainen perse, aletaas treenaamaan

Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448501]Eikös mainoksia tehdä siksi että ne saa ihmiset ostamaan/ovat houkuttelevia? Vai olenko sinusta ihan väärässä? Jos tehdään mainos, joka pelkästään ärsyttää, niin mikä siinä on pointti?
Edelleenkään en tajua, vaikka treenattua on tullut aika tavalla, sekä ala- että yläpäätä.[/QUOTE]

Kuulostat siltä kuin sä todella yksin päättäisit mikä on houkuttelevaa/tehokasta muiden mielestä. Vedä nyt se pääsi pois perseestä ja usko, että muilla on omat ajatuksensa, ei sinun.

On onni
ettei noin pienet asiat saa ärsyyntymään :) ja niinkun joku jo mainitsikin niin omakaan sellu pylly ei haettaa kun takanahan kulkee enkä sitä itse pahemmin näe :D hyvähän tuolla on ollut konttorin tuolissa istua :D

yögh
Siis mikä vittu sua risoo? Etkö sä pälli tajua, että varmasti täällä saa olla miesten alkkarimainos jos sellaisen joku mainostaja laittaa tänne. Vaan kun ei laita kun se ei lisää myyntiä tarpeeksi.
Sä kai luulet TODELLA että tuo kuva on täällä miesten runkkumateriaalina?
Tekee mieli heittää pienet mäihät tohon selälle <3
No ainakin sulle on :rolleyes:

"Aapee"
Kuulostat siltä kuin sä todella yksin päättäisit mikä on houkuttelevaa/tehokasta muiden mielestä. Vedä nyt se pääsi pois perseestä ja usko, että muilla on omat ajatuksensa, ei sinun.
Ja sinä olet tuon mainoksen kohderyhmää...miten?
Jos susta on miehenä kiva katsella naisten peppuja valtavassa koossa keskellä ruutua, niin ei sekään nyt varmaan valtamielipidettä tai edes yleistä kaksplussalla palstailevien mielipidettä edusta. Vai mitä luulet? Ihan oman pääsi voit vetää pois sieltä perseestä.

Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448527]Ja sinä olet tuon mainoksen kohderyhmää...miten?
Jos susta on miehenä kiva katsella naisten peppuja valtavassa koossa keskellä ruutua, niin ei sekään nyt varmaan valtamielipidettä tai edes yleistä kaksplussalla palstailevien mielipidettä edusta. Vai mitä luulet? Ihan oman pääsi voit vetää pois sieltä perseestä.[/QUOTE]

En ole kohderyhmää enkä niin väittänyt. Sä sen olet olettanut, että mainos on huono koska häiritsee SINUA. Usotko, maailmassa on muitakin ihmisiä kuin vain "minä minä"

"Aapee"
En ole kohderyhmää enkä niin väittänyt. Sä sen olet olettanut, että mainos on huono koska häiritsee SINUA. Usotko, maailmassa on muitakin ihmisiä kuin vain "minä minä"
Sun kanssa vänkääminen alkaa olla niin kulunutta että ei ole tosikaan. Jos et ole huomannut, se mainos ärsyttää täällä muitakin. Sinua ei, koska on jo käynyt selville, että saat siitä jotkut kicksit. Ihme pervoja täällä pyöriikin...

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
"Aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29448605:
olin mäkin ihan viaton...kunnes... :D

http://otavafiles.fi/plaza/uploads/images/ellitfi/Laihdutus_etusivun-boksi.jpg

eli tämä varmaankin.
mun adblockit toimii liiankin hyvin, jopa privaatin kanssa, eli jouduin näkemään oikein vaivaa löytääkseni tämän kyseisen arseen...

onko tää edes Se Oikea, tiedä en :xmas:
On se. Tuo kuva vielä pikkaisen isompana lävähtää naaman eteen joka kerta kun ketjuja avaa/vastaa.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Vierasmies
[QUOTE="Aapee";29448558]Sun kanssa vänkääminen alkaa olla niin kulunutta että ei ole tosikaan. Jos et ole huomannut, se mainos ärsyttää täällä muitakin. Sinua ei, koska on jo käynyt selville, että saat siitä jotkut kicksit. Ihme pervoja täällä pyöriikin...[/QUOTE]

Älä pillastu ja luovuta vaikka keskustelutaitosi nähtävästi uupuu tällä hetkellä. Varmasti kuva ärsyttää monia ahdistuneita selluperseitä ja miehensä runkuista mustasukkaisia mammoja, mutta jos mainos on onnistunut niin se lisää myyntiä. Ymmärrätkö sitä millään?

yögh
Älä pillastu ja luovuta vaikka keskustelutaitosi nähtävästi uupuu tällä hetkellä. Varmasti kuva ärsyttää monia ahdistuneita selluperseitä ja miehensä runkuista mustasukkaisia mammoja, mutta jos mainos on onnistunut niin se lisää myyntiä. Ymmärrätkö sitä millään?
Olet sä kyllä säälittävä tapaus, kun sun pitää runkkukuvatkin etsiä kaksplussalta :(

Hyvä mainos jää ihmisen mieleen ja herättää ehkä keskusteluakin. Tuo mainos on näemmä aika toimiva :) ja tuo pylly ei kyllä ole lähellekään kamalimpia mitä olen nähnyt, omani mukaan lukien..

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
kfkfkf
[QUOTE="Aapee";29448527]Ja sinä olet tuon mainoksen kohderyhmää...miten?
Jos susta on miehenä kiva katsella naisten peppuja valtavassa koossa keskellä ruutua, niin ei sekään nyt varmaan valtamielipidettä tai edes yleistä kaksplussalla palstailevien mielipidettä edusta. Vai mitä luulet? Ihan oman pääsi voit vetää pois sieltä perseestä.[/QUOTE]

Mutta aapee, sinäkään et välttämättä ole tuon mainoksen kohderyhmää... Eiköhän se ole tarkoitettu sellaisille, joita ei häiritse katsella tuollaista persettä KOSKA SE OMA PERSE ON SAMANLAINEN :LOL:

kfkfkf
[QUOTE="Aapee";29448657]Katsotko useinkin omaa persettäsi :D[/QUOTE]

Kannattaa ehkä katsoa, ettei siitä tuu samanlinen kuin tuossa kuvassa ;)

ja juu, minullakin on ollut tuollainen, vielä pahempikin... Nykyään mulla ei oo persettä enää ollenkaan ja se pieni mikä siellä on ni roikkuu sekin :D

Yhteistyössä