Voi jumankekka, ELLIT, minkä teit. TÖRKEÄ MAINOS! Kuka tätä jaksaa katella.

• Viestiketjun aloittaja valitusta kehiin kiitos
  • Ensimmäinen viesti
Seuraavaksi sama edestä eli höllyvä, raskausarpinen maha. Mä oon kuullu villejä huhuja että ainakin parilla suomalaisella mammalla voisi semmoinen olla, mutta ei kai se nyt pidä paikkaansa.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Pliis tehkää jotain;29448102:
Se on ihan yksi ja sama millainen perse siinä on, silti niitä ei tarvitse tunkea naamalle tuolla tavalla.,
Juurikin näin. Nytkin kun vastaa ketjuun, tulee se isokokoinen kuva persuksista tohon ylös. Aivan helkutin rumaa ja ärsyttävää. Kyllä kohta loppuu palstailu.

Kukak I-D-I-O-O-T-T-I on tehnyt tällaisen mainoksen? Älkää nyt ainakaan klikatko tota mainosta.

kfkfkf
Mua ärsyttää enemmän noi tärisevät mainokset tuolla sivussa. Kuuluuko niiden tuolleen täristä? Tai tuo yksi jossa raskaanaoleva nainen ja sit joku asuntoauto-mainos. Ärsyttävää kun sivua vierittää niin ne seuraa mukana ja tärisevät |O

Mua ärsyttää enemmän noi tärisevät mainokset tuolla sivussa. Kuuluuko niiden tuolleen täristä? Tai tuo yksi jossa raskaanaoleva nainen ja sit joku asuntoauto-mainos. Ärsyttävää kun sivua vierittää niin ne seuraa mukana ja tärisevät |O
Mun mielestä tuo liittyy siihen, että ne sopivat kooltaan selaimeen just ja just ja siksi jotenkin tärisee. Nimittäin mulla kotona värisevät, ja töissä ei. Selain sama, näytön koko eri.

Näin
[QUOTE="kikka3";29448323]Mä kavennan ikkunan aina viestien levyiseksi, niin ei näy sivupalkin mainokset.[/QUOTE]

Tuo näkyy kyllä sivun ylälaidassakin. Vielä rutkasti isompana.

vierass
Ette ole tosissanne! Miten teidän elämäänne voi yhtään millään tapaa joku mainos? Toisaalta tietysti hyvä. Kertoo ainakin siitä, että teidän elämässä ei ole todellisia ongelmia.

Yhteistyössä