Se on ihan yksi ja sama millainen perse siinä on, silti niitä ei tarvitse tunkea naamalle tuolla tavalla.,Oisko se parempi jos siinä ois joku hyvä perse? Mun mielestä on ainakin hienoa, että on laitettu just tuollainen, ei mitään photoshoppeja tai muitakaan
Juurikin näin. Nytkin kun vastaa ketjuun, tulee se isokokoinen kuva persuksista tohon ylös. Aivan helkutin rumaa ja ärsyttävää. Kyllä kohta loppuu palstailu.Alkuperäinen kirjoittaja Pliis tehkää jotain;29448102:Se on ihan yksi ja sama millainen perse siinä on, silti niitä ei tarvitse tunkea naamalle tuolla tavalla.,
Mun mielestä tuo liittyy siihen, että ne sopivat kooltaan selaimeen just ja just ja siksi jotenkin tärisee. Nimittäin mulla kotona värisevät, ja töissä ei. Selain sama, näytön koko eri.Mua ärsyttää enemmän noi tärisevät mainokset tuolla sivussa. Kuuluuko niiden tuolleen täristä? Tai tuo yksi jossa raskaanaoleva nainen ja sit joku asuntoauto-mainos. Ärsyttävää kun sivua vierittää niin ne seuraa mukana ja tärisevät |O
Mut ole kuule onnellinen jos ei sentään se selluliittipyllyn kuva tärise.Mua ärsyttää enemmän noi tärisevät mainokset tuolla sivussa. Kuuluuko niiden tuolleen täristä? Tai tuo yksi jossa raskaanaoleva nainen ja sit joku asuntoauto-mainos. Ärsyttävää kun sivua vierittää niin ne seuraa mukana ja tärisevät |O
Mä olen myös ihmetellyt noita perässä seuraavia, täriseviä mainoksia, ärsyttäviä!!Mua ärsyttää enemmän noi tärisevät mainokset tuolla sivussa. Kuuluuko niiden tuolleen täristä? Tai tuo yksi jossa raskaanaoleva nainen ja sit joku asuntoauto-mainos. Ärsyttävää kun sivua vierittää niin ne seuraa mukana ja tärisevät |O
Se tärinä vois kyllä tehdä sille ihan hyvääMut ole kuule onnellinen jos ei sentään se selluliittipyllyn kuva tärise.
Emmä tiedä miten selluliittia hoidetaan. Kai sitä ihoa kuoritaan jollain hiekkapaperilla?Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29448200:Se tärinä vois kyllä tehdä sille ihan hyvää
Eiks selluliitin hoitoon käytetä jotain täristimiä?
Yöks mikä kuva.
Mut ole kuule onnellinen jos ei sentään se selluliittipyllyn kuva tärise.
111cm näyttäis olevan, ei mikään ihan pieni, muttei mikään ihan älyttömän isokaanihan normi suomalainen läski selluliittiperse kuten teillä kaikilla