Blue
Mitä tällä asialla on tekemistä mun kanssa?Oletko oikeasti äiti? Tahtoisit VAUVASI viikko-viikko-systeemiin?
Mitä tällä asialla on tekemistä mun kanssa?Oletko oikeasti äiti? Tahtoisit VAUVASI viikko-viikko-systeemiin?
äläpä kuule ala hoogeen kanssa vänkäämäänAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438741:Mutta ei vauva osaa tuntea pelkoa muita kohtaan niinkuin väitit
no anteeksi menee hermot noin tökeröihin juttuihin täydellisesti.Sä oot todella huonokäytöksinen naikkonen!:stick:
Joo, mun keskimmäinen on ikuisesti traumatisoitunut nähtävästi.Kyllä osaa, vauvalle on stressaavaa joutua eroon pitkäksi aikaa omasta hoitajastaan tai joutua vieraan hoitoon liian varhain.
Miten todistetaan, että nainen on yksin tahtonut hankkia lapsen? Mitä jos mies lähtee kävelemään raskausaikana?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438712:Mä oon sitä mieltä ettei elareita silloin saisi periä,jos nainen itse vain yksin haluaa lapsen pitää..Siinä naisen pitäisi itse osata ajatella pystyykö elättämään lapsensa..
Uuh anna sille lisää piiskaa.Sä oot todella huonokäytöksinen naikkonen!:stick:
Tuossa kauhistelit kun sanoin, että vauvalle se irtosuhdemies on aluksi ventovieras ja lisäksi vauvan kohdalla määritetään aina lähivanhempi eikä lasta luovuteta pienenä etävanhemman luo yöksi.Mitä tällä asialla on tekemistä mun kanssa?
No jos sillä ei olisi mitään väliä kuka hoitaa vauvaikäistä niin tuskin lapsi sitoisi niin paljon vanhempaa jo heti tämän syntymästä alkaen. Aika itsestäänselvyys mielestäni että sillä on todellakin väliä ja eroa kuka hoitaa.äläpä kuule ala hoogeen kanssa vänkäämään
sillä on niin paljon arkitietoa vauvoista että tavispalstamammojen kannattaa pitää suunsa pikkusen soukemmalla
:flower:Juridisesta isyydestä ei voi kieltäytyä ja hyvä niin. Jotain tasa-arvoa ja lasten oikeuksia vielä tässä maassa..vielä kun vanhuksillekin saataisiin yhtälailla oikeuksia, niin olisi jo paljon parempi.
Luin keskustelua muutaman sivun, en enempää jaksanut, mutta mielestäni nykyinen säädäntö asian suhteen on jo aika hyvä.
Tosin mielestäni lapsen isyys tulisi olla aina selvitettävissä ja tunnustettavissa, eli lapsen äidin avioliiton ei pitäisi olla este tälle. Muutenkin isän halukkuus tunnustaa isyytensä vastoin äidin toivetta tulisi olla helpompaa kuin nykyisin.
Nämä aihetta sivuavat keskustelut menevät yleensä jokseenkin perseelleen heti alusta, kun jotkut rupeavatkin käymään keskustelua näistä legendaarisista naisista, jotka huijaavat mieheltä siemeniä erinäisin keinoin ja tulevat myöhemmin vaatimaan elareita.
Todellisuudessa en ole ikinä tuollaisesta tapauksesta kuullut edes kiertoteitse, mutta ilmeisesti palstalaisten todellisuudessa huijaustapaukset ovat arkipäivää.
Niin, mutta miksi minun pitäisi antaa vauvani jollekin vieraalle miehelle? En minä ole yhtäkään lasta hankkinut miehen kanssa joka on mulle ventovieras tai jonka olisin joutunut pakottamaan isäksi.Tuossa kauhistelit kun sanoin, että vauvalle se irtosuhdemies on aluksi ventovieras ja lisäksi vauvan kohdalla määritetään aina lähivanhempi eikä lasta luovuteta pienenä etävanhemman luo yöksi.
onhan näitä jos mitä vipeltäjiä tämä maailma pullollaan. Valitettavasti.Juridisesta isyydestä ei voi kieltäytyä ja hyvä niin. Jotain tasa-arvoa ja lasten oikeuksia vielä tässä maassa..vielä kun vanhuksillekin saataisiin yhtälailla oikeuksia, niin olisi jo paljon parempi.
Luin keskustelua muutaman sivun, en enempää jaksanut, mutta mielestäni nykyinen säädäntö asian suhteen on jo aika hyvä.
Tosin mielestäni lapsen isyys tulisi olla aina selvitettävissä ja tunnustettavissa, eli lapsen äidin avioliiton ei pitäisi olla este tälle. Muutenkin isän halukkuus tunnustaa isyytensä vastoin äidin toivetta tulisi olla helpompaa kuin nykyisin.
Nämä aihetta sivuavat keskustelut menevät yleensä jokseenkin perseelleen heti alusta, kun jotkut rupeavatkin käymään keskustelua näistä legendaarisista naisista, jotka huijaavat mieheltä siemeniä erinäisin keinoin ja tulevat myöhemmin vaatimaan elareita.
Todellisuudessa en ole ikinä tuollaisesta tapauksesta kuullut edes kiertoteitse, mutta ilmeisesti palstalaisten todellisuudessa huijaustapaukset ovat arkipäivää.
ok, sitähän mä just tarkoitin että hetkellinen, tilapäinen poissaolo aiheutttaa ikuisen trauman, jeps.Joo, mun keskimmäinen on ikuisesti traumatisoitunut nähtävästi.
NäinNiin, mutta miksi minun pitäisi antaa vauvani jollekin vieraalle miehelle? En minä ole yhtäkään lasta hankkinut miehen kanssa joka on mulle ventovieras tai jonka olisin joutunut pakottamaan isäksi.
Se äiti joka näin menee tekemään niin valitettavasti joutuu niin tekemään jotta vanhemmuus toteutuisi reilusti molempien kohdalla jos kerran mies voidaan pakottaa isyyteen.
jos tämä palsta olisi tosielämää niin kyllä vain!onhan näitä jos mitä vipeltäjiä tämä maailma pullollaan. Valitettavasti.
onhan näitä jos mitä vipeltäjiä tämä maailma pullollaan. Valitettavasti.
Eipä ole ihan vain muutama nainen joka on ihan parisuhteessa sen raskautumisen hoitanut mieheltään salaa.onhan näitä jos mitä vipeltäjiä tämä maailma pullollaan. Valitettavasti.
Ei vaan mun lapsi oli ensimmäisen elinkuukautensa monen eri ihmisen hoidossa, suurimmaksi osaksi erossa vanhemmistaan.ok, sitähän mä just tarkoitin että hetkellinen, tilapäinen poissaolo aiheutttaa ikuisen trauman, jeps.
Raskausaikaa se plussan ilmestyminenkin on...Miten todistetaan, että nainen on yksin tahtonut hankkia lapsen? Mitä jos mies lähtee kävelemään raskausaikana?
Sä et jostain syystä tahdo käsittää, että sinullekin olisi voinut tulla ero vaikka jo raskausaikana tai lapsen ollessa vastasyntynyt. Ei vauvasi siinäkään tapauksessa menisi isälleen, entiselle miehellesi yhtä usein kuin olisi luonasi.Niin, mutta miksi minun pitäisi antaa vauvani jollekin vieraalle miehelle? En minä ole yhtäkään lasta hankkinut miehen kanssa joka on mulle ventovieras tai jonka olisin joutunut pakottamaan isäksi.
Se äiti joka näin menee tekemään niin valitettavasti joutuu niin tekemään jotta vanhemmuus toteutuisi reilusti molempien kohdalla jos kerran mies voidaan pakottaa isyyteen.
Näitä riittää.Eipä ole ihan vain muutama nainen joka on ihan parisuhteessa sen raskautumisen hoitanut mieheltään salaa.
Ja siinä sentään joudutaan katsomaan sitä ihmistä silmiin joka päivä.
Oletko sä joku katkera naisvihaaja? Eli jos lapsi on yhdessä tehty ja mies jättää vaikka viimeisillään olevan vaimonsa ja lapsen, on nainen syypää tähänkin ja pitää mennä itseensä?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438834:Raskausaikaa se plussan ilmestyminenkin on...
Miten todistat sitäkään että isä olisi halunnut lapsen? Näin sun ajatusmaailmalla.
Herttinen,silloni naisen pitää mennä oikeesti itteensä..