Mielenkiintoista¨¨
tossa aloittajan esittämässä tapauksessa tulis mieleen tilanne, että isäehdokas pyrkii järkkäämään lapsensa äidille puolisoksi miehen tai naisen, joka on valmis adoptoimaan tän lapsen - aika kaukaa haettua
taitaa tossa vaiheessa olla myöhäistä kieltäytyä isyydestä. Se vaihe menee ohi siinä vaiheessa kun ne vauvansiemenet naiseen kylvää. Yleensä tämä tapahtuu miehen vapaasta tahdosta.
Uteliaana haluaisin esimerkkejä, miten naiset ovat pakottaneet miehiä siitostouhuihin? Sitähän yhdyntä periaatteessa on. Siis jos mies ei satavarmasti halua lasta ja silti nainen on viekkaudella ja vääryydellä nämä vauvansiemenet onnistunut sisäänsä saamaan.
Toisaalta on niinkin, että jos et isyyttä halua, niin kaikki panot pitäisi suorittaa vieraalla paikkakunnalla salanimellä huolehtien siitä, ettei mahdollinen viekas vauvakuumeinen nainen saa mitään vihiä todellisesta henkilöllisyydestäsi. Sitten vielä huolehdit, ettei kukaan pääse kondomejasi rikkomaan, kuljetat aina spermisidejä mukanasi sekä hommat jälkiehkäisypillerit jo etukäteen.
Toisaalta naisena yhdenyönpanossa pitäisi (jos et ole valmis aborttiin) syödä pillereitä, käyttää spermisidejä, huolehtia, että mies käyttää kondomia oikein, mahsollisesti popsia vielä jälkiehkäisyt. Toisaalta taas, jos olet vauvakuumeessa, mut et halua lapsesi olevan ihan tietämätön isästään, sun pitäisi huolehtia, että saat riittävät tiedot panostasi (aika rasittavaa, ketä kiinnostaa).
Ja toisaalta vauvakuumeisten naisten kannattaisi antaa vain miehille, joita parin sadan elarit ei hetkauta suuntaa tai toiseen. Niin ei tule isäehdokkaille niin paha mieli.
No mun mielestä kännipanon lapsen olisi hyvä tietää isänsä ja jotain isän suvusta. On sitten tekemisissä tai ei. Ja elarit on lasta varten, joku kakssataa ei mua esimerkiksi hetkauta suuntaan tai toiseen, tallettaisin sen lapsen tilille ja sais käyttää sitten isompana.
Ja itse olisi kyllä turn off sellainen mies, jolla olisi lapsi, josta hän ei ole ollenkaan kiinnostunut ja itkee näitä parinsadan elareita. Jos meinaisi kanssani lapsia alkaa väsäämään, saisi osoittaa mielenkiintoa jo olemassa oleviin lapsiinsa. Toisaalta minusta ei kyllä olis äitipuoleksi, paitsi ilkeäksi, eli mielellään tää mielenkiinto kohtuurajoissa.