ostanko vai en?
Tarviiko puhelin ostaa jos äiti on kotona eikä eka ja tokaluokkaisen tarvitse tulla tyhjään kotiin?
Eikö teillä kouluikäiset käy kaupassa? MEillä käy paljonkin, eilenkin hakivat jauhelihaa, maitoa, ruokaa.. Usein soittavat jos joku on vaikkapa loppu, tuodaanko muuta tilalle Niin no, kaikilla ei oo lähikauppaa.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29436953:ei tarvitse puhelinta. koulusta tullaan suoraan kotiin, eikä jäädä venymään kauppaan tai kavereiden kanssa johonkin. ja kotona sitten sovitaan kavereille menot ja tulot.
Ja teidän lapset ei käy koskaan muualla kuin koulussa, ja sinä olet myösihan aina kotona? Tylsää elämää teillä...Tarviiko puhelin ostaa jos äiti on kotona eikä eka ja tokaluokkaisen tarvitse tulla tyhjään kotiin?
Mihin tarvitsee?Tarvitsee puhelimen.
Noin pienen ei tarvitse eikä kuulu yksin vielä esim matkustella tuollaisia matkoja. Aikuisen tulee järjestää asiat niin, että lapsen turvana on AIKUINEN eikä puhelin.Ja teidän lapset ei käy koskaan muualla kuin koulussa, ja sinä olet myösihan aina kotona? Tylsää elämää teillä...
Mutta joo, kyllä se puhelin on hyvä olla. Meillä tokaluokkalainen kävi jo viime talvena yksin/kavereiden kanssa hiihtämässä ja luistelemassa, kirjastossa yms. niin hyvä on puhelin olla varalta mukana. Ja minä en ole aina kotona niin voidaan soitella jos tulee jotain...
Nytkin lapsi on menossa 100km:n päähän lenttokenttätaksilla ilman aikuista niin tarvii puhelinta kaiken varalta.
niin, että ok tehdä kaverille puhelinlaskua? Meillä molemmat saaneet oman kännyn heti kun ekaluokka alkanut. Pidän kätevänä, että voin tarpeen vaatiessa soittaa lapselle ja lapsi minulle jos tulee jotakin asiaa. Usein poika jää koulun pihaan pelailemaan kavereiden kanssa hetkeksi koulun jälkeen, on hyvä, että hän soittaa ja ilmoittaa jäävänsä koululle, jotten minä olisi huolissani, kun poikaa ei näy eikä kuulu odotettuun aikaan.Ei tarvitse mielestäni. Voihan lapsi soittaa kaverin kännykästä, jos kaverille haluaa mennä koulun jälkeen kylään. Jos kaverilla ei ole kännykkää, voi käydä kotona välissä ja lähteä sitten.