Mikä ärsyttää sinua juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Äkäinen
  • Ensimmäinen viesti
Äkäinen
Minua ärsyttää, kun viimeyönä tuli nukuttua poikkeuksellisen huonosti ja koko päivä on mennyt ihan pökerryksissä ja tuntuu, ettei mitään saa aikaan vaikka kuinka tekee ja yrittää.

Juna meni jo
Minua ärsyttää yhä vieläkin se, että olen vaatimattoman näköinen nainen, jolla ylipainoa. Kukaan mies ei koskaan katso pitempään, en saa koskaan kehuja enkä huomiota. Omalta mieheltä pitää nyhtää jos haluan kohteliaisuuksia ja silloinkin ne ovat kovin maltillisia.
Liikun, pukeudun nätisti, meikkaan, hoidan ulkonäköäni, olen hauska ja mukava, mutta EI niinkuin on sanottu - rumasta ei saa kaunista. Elämäni suurin tragedia, en ole kaunis nainen :-(

Aaaaaargh
Yläkerran naapuri, joka alkaa joka helvetin yö 3-4 aikaan rymisemään usean tunnin ajaksi. Talo on hyvin äänieristetty, normaalisti ei kuulu mitään ääniä mistään, eli pitää pitää oikeasti todella kovaa mekkalaa, että se kuuluu muihin asuntoihin.
Sanomisista, huomautuksista ja valituksista ei ole ollut hyötyä.
Korvatulpat vaimentavat äänet tehokkaasti, mutta sitten vaimenee myös herätyskellonkin ääni. :(

6 tunnin yöunet ja 4 tunnin päikkärit ja silti VÄSYTTÄÄ. Taas meni päivä ihan hukkaan.
Ja sekin ärsyttää että jouduin siirtämään ensimmäistä neuvola-aikaa ja nyt sitten siirtyy taas se että saan selville kuinka pitkällä tämä raskaus on |O

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä