Mikä ärsyttää sinua juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Äkäinen
  • Ensimmäinen viesti
pisteitäpisteitä
Puhelinliittymä!!! -.- piru vieköön, kun kuuluvuudet katoaa ihan jatkuvaa syöttöä, ja netti katkeilee kokoajan. En jaksa odottaa että uusi liittymä saapuu ja saan sen käyttöön! Ei toimi dna korvessa sitten yhtään, ja ärsyttää, että menin siihen tietämättömänä vaihtamaan!

mua ei ärsytä, mut pelottaa tuleva lumisade, kylmyys, jne.
*kesän lapsi*

- ei ihan vielä ärsytä, mutta pian alkaa ärsyttää, jos Uggeloidi ei voi tuolta herätä. Heräisi nyt niin mä aioin jättää tämän konemaailman ja menen valloittamaan makuusopen itsellein, lukemaan vähän paperilehtiä ja lötköttämään...

täytyy varmaan herättää se :kieh:

muoks*

hän saapui... :heart:
mahtava uggeli mulla :heart: ei voi olla totta - sieltä se kömpi ylös just :D

Viimeksi muokattu:
Esikoisen flunssa -> kökötetään vaan kotona (ei sovi mulle yhtään) -> mies menee viikonlopuksikin töihin -> kökötän vielä pidempään keskenään lasten kanssa kotona ilman yhdenkään aikuisen ihmisten seuraa -.- blääh!

Kaikenlisäksi nyt mullakin on nuha. En todellakaan ala mitään jos mäkin saan tuon sitkeistä sitkeimmän taudin nyt..

Se kun yhtä villalankaa ei saa viä täältä kaupoista eikä sitä oo Novitan nettisivuullakaa myynnis. Mun mielestä jotenki käsittämätöntä, että uutuuslankoja ei oo niiden omilla nettisivuulla heti myynnis. :kieh:

Muki
Se järjetön härdelli yksien muumimukien ympärillä. En ymmärrä miten aikuiset ihmiset menettävät järkensä kahvikuppien tähden ja niitä pitää hamstrata veren maku suussa ja repiä käsistä. Itse omistan tasan yhden muumimukin ja sekin lahjaksi saatu :D kyllä siitä kahvia juo, mutten ymmärrä miksi niitä pitää haalia tolkuton määrä...

täälläkin
Rillillillilllilllilllillliklilllilllilllilllillliillliillillillilllilllilllilllillilllilllilllilllillliillliillillillilllilllilllilllilllilllilllilllillliillliillillillilllilllilllilllillilllilllilllilllillliillliset...

Jep, olen ollut ihan tyytyväinen talveen tähän asti
Minua hieman kyllä "pelottaa" tämä että tammikuussa ei ole näilläkään leveysasteilla pysyvää lunta ja eilenkin tuli vettä heti kun oli satanut vähän lunta aiemmin.

Ilmaston lämpenemisen kritisoijat voi suksia mielestäni kuuseen, kyllähän on jo useamman vuoden ollut aika lyhyen aikaa talvesta lunta maassa.

Lapsena tottui siihen että lunta oli lokakuusta toukokuun alkuun lähestulkoon.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Minua hieman kyllä "pelottaa" tämä että tammikuussa ei ole näilläkään leveysasteilla pysyvää lunta ja eilenkin tuli vettä heti kun oli satanut vähän lunta aiemmin.

Ilmaston lämpenemisen kritisoijat voi suksia mielestäni kuuseen, kyllähän on jo useamman vuoden ollut aika lyhyen aikaa talvesta lunta maassa.

Lapsena tottui siihen että lunta oli lokakuusta toukokuun alkuun lähestulkoon.
Toissavuonna tuli lunta etelään vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Silloin sitä kyllä tulikin metri päivässä. Mii nou laik.

Toissavuonna tuli lunta etelään vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Silloin sitä kyllä tulikin metri päivässä. Mii nou laik.
No täällä savossa sitä oli joulun tienoilla pysyvästi viime vuonna.

Mutta joo, sinänsä ei haittaisi jos ilmasto muuttuisi lämpimäksi täällä, mutta se mitä siitä seuraa ei taas ole ihan kauhean kivaa maailmanlaajuisesti.

Muistan vuoden 2007 tammikuun, kun silloinkin jouduttiin lunta odottelemaan aika pitkään ja silti koko lopputalvi oli ihan normaali talvi, paljon lunta. Porukat kävi jouluaattona sienestämässä. Ei mitenkään erityistä siis ole, että tammikuussa ei ole lunta. Mutta toki ihmetyttää, kun pajunkissatkin jo puhkesivat jne.

Hirveä olo, päänsärky, nenä tukossa, välillä vuotaa, kurkkukipu, yskä, astmaoireita.
Taitaa syynä olla home. Lisäksi täällä on kylmä ja lisäksi sain vähän aikaa sitten hirveän krampin jalkaan.

Yhteistyössä