t.k.
Ärsyttää huominen lumisade ja pakkanen, sen myötä kasvaa sähkölaskukin. Aikainen aamuherätys ja huono rahatilanne
Tykkäisitkö sitten että se lumi sataa kesällä?Jep, olen ollut ihan tyytyväinen talveen tähän asti
Minua hieman kyllä "pelottaa" tämä että tammikuussa ei ole näilläkään leveysasteilla pysyvää lunta ja eilenkin tuli vettä heti kun oli satanut vähän lunta aiemmin.Jep, olen ollut ihan tyytyväinen talveen tähän asti
Toissavuonna tuli lunta etelään vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Silloin sitä kyllä tulikin metri päivässä. Mii nou laik.Minua hieman kyllä "pelottaa" tämä että tammikuussa ei ole näilläkään leveysasteilla pysyvää lunta ja eilenkin tuli vettä heti kun oli satanut vähän lunta aiemmin.
Ilmaston lämpenemisen kritisoijat voi suksia mielestäni kuuseen, kyllähän on jo useamman vuoden ollut aika lyhyen aikaa talvesta lunta maassa.
Lapsena tottui siihen että lunta oli lokakuusta toukokuun alkuun lähestulkoon.
No täällä savossa sitä oli joulun tienoilla pysyvästi viime vuonna.Toissavuonna tuli lunta etelään vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Silloin sitä kyllä tulikin metri päivässä. Mii nou laik.
Toissavuonna tuli lunta etelään vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Silloin sitä kyllä tulikin metri päivässä. Mii nou laik.