Peyote
Tähän asti pojalta jääneet housut on olleet mulle lantiosta pieniä, mutta nyt saattaa jossain vaiheessa tulla ensimmäiset sellaiset, joita voisin roikottaa.
Mun tuo isompi poika on niin rimpula, että ei taida sen nuo housut olla ikinä sellaisia mitä voisin suoraan itselleni tuunata. Mutta mieheltä kyllä varastan farkkuja koko ajanTähän asti pojalta jääneet housut on olleet mulle lantiosta pieniä, mutta nyt saattaa jossain vaiheessa tulla ensimmäiset sellaiset, joita voisin roikottaa.
Täytyy joukossa olla tyhjäpäisiäkin ketjuja jotka eivät liity yhtään mihinkään. Kunhan nauroin tätä Ei jaksa olla vakavana.Ainoa sallittu puheenaihe on tällä hetkellä muumimukit ja rillit? Muiden avausten tekijät on sitten huomiohuoraajia. Itse luen mieluummin tällaisia avauksia kuin niitä "voivoi kun petin miestä, haukkukaa mut lyttyyn"
Kaikkea muuta hän on. tyhmä ja yksinkertainen ei esimerkiksi kykene saamaan kankaasta aikaa yhtään mitään, koska siihen tarvitaan älykkyyttä.Olet tyhmä ja yksinkertainen.
Kyllä siihen tarvitaan älykkyyttä ja avaruudellista hahmottamiskykyä.Siihen ei paljoa tarvita. Kannattaisi nekin rahat käyttää kunnollisiin ja kauniisiin vaatteisiin.
Järkyttävän ihanaa lukea tämmöst. Erittäin älykkään ja viisaan ajatuksia.Olet tyhmä ja yksinkertainen.
Kävin ostamassa. Ostin ison määrän tekoturkistakinMakee kassi. Jostain löyty farkkua kumminkin?
Ihan K-raudasta. Saa halvemmalla kuin askartelu tai ompelutarvikeliikkeistä. Varmaan maalattu on. Meillä oli jäänyt tuota jäljelle paljon kun tuunattiin se arkku voimalavasta ja kauluksista.Mistä toi ketju on? Onko se valkoiseksi maalattu vai näänkö väärin?
Juu rautakauppaan mäkin suunnistaisin jos tarttisin tommosta. Rautakauppa on kiva!Ihan K-raudasta. Saa halvemmalla kuin askartelu tai ompelutarvikeliikkeistä. Varmaan maalattu on. Meillä oli jäänyt tuota jäljelle paljon kun tuunattiin se arkku voimalavasta ja kauluksista.
Siellä on paljon mitä voi käyttää korujen valmistuksessaJuu rautakauppaan mäkin suunnistaisin jos tarttisin tommosta. Rautakauppa on kiva!
Ja muutenkin kaikkea niin kivaa.Siellä on paljon mitä voi käyttää korujen valmistuksessa
On juu. Mut sinne ei kannata mennä jos on lupautunut jonkin sortin laihikseen...nimittäin nyt monet on aloittaneet esimerkiksi lankalaihiksen, kangaslaihiksen tai askartelulaihiksen yms. Mä en kykene mihinkään laihiksiin...Ja muutenkin kaikkea niin kivaa.