Ei voi olla tottakaan, ei näin voi tapahtua mulle

Tähän asti pojalta jääneet housut on olleet mulle lantiosta pieniä, mutta nyt saattaa jossain vaiheessa tulla ensimmäiset sellaiset, joita voisin roikottaa.
Mun tuo isompi poika on niin rimpula, että ei taida sen nuo housut olla ikinä sellaisia mitä voisin suoraan itselleni tuunata. Mutta mieheltä kyllä varastan farkkuja koko ajan :)
Mutta nyt on käyty hakemassa kaikkea kivaa sen farkun lisäksi...Ostin tallinnasta sellaisen perus neuleen josta en sitten tykännytkään. Ostin vähän juttuja ja laitan siihen, on enemmän mun näköinen sen jälkeen.

[QUOTE="niinpä";29427627]Pakkohan suuret tapahtumat on tänne ilmoittaa. Huomenna voidaan sitten katsella huomoihuoran ompeluksista kuvia.
Kohta tulee peesaaja Peyote...[/QUOTE]

Ainoa sallittu puheenaihe on tällä hetkellä muumimukit ja rillit? Muiden avausten tekijät on sitten huomiohuoraajia. Itse luen mieluummin tällaisia avauksia kuin niitä "voivoi kun petin miestä, haukkukaa mut lyttyyn"

Ainoa sallittu puheenaihe on tällä hetkellä muumimukit ja rillit? Muiden avausten tekijät on sitten huomiohuoraajia. Itse luen mieluummin tällaisia avauksia kuin niitä "voivoi kun petin miestä, haukkukaa mut lyttyyn"
Täytyy joukossa olla tyhjäpäisiäkin ketjuja jotka eivät liity yhtään mihinkään. Kunhan nauroin tätä :) Ei jaksa olla vakavana.

• Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä