Mäkin nyt sit tilasin niitä muumimukeja 6kpl siinä toivossa, että edes yksi olisi rillimuki

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
:ashamed:

Jos ei yksikään ole, niin varmasti palautan ne kaikki :saint:

Jotenkin voisi kuvitella, että kun ne on joka kuudennessa, ja ne tulee kauppoihin kuuden kpl laatikoissa, että yhdessä laatikossa olisi aina yksi rillimuki :D

Milanna, jos oot palstalla ni kertoisitko et miten ne oli pakattuina siellä kodin1 varastossa, olivatko juurikin noin, että yksi rillillinen per laatikko :D

185e muumimukeista :whistle:

mut on niit hei sentää 6 kappaletta :cool:

kfkfkf
[QUOTE="Vieras.";29429754]V O I L U O J A T E I T Ä !!!!!!!!! Älytön vouhkaus jonkin pirun mukin perään. Ja joo on mullakin melkein kaikki muumimukit, mutta silti! Get a life!!!!![/QUOTE]

Täytyy sitä nyt vähän vouhkata kun kerran on tuolla saralla vouhkaamisen aihetta :D

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;29429784:
Mulla on hyllyssä niitä rillillisiä 18 kpl :D
Mistä sä niin monta oot kerinny haalimaan :D

Kaupan myyjät varmaan saavat kivan lisätilin noiden kanssa :p
Satasessa jo näyttää hinnat olevan :O Ihan älytöntä, mut muumimukihulluus on älytöntä

kfkfkf
[QUOTE="vierastus";29429794]Kertoisko joku nyt vihdoin mikä ihmeen RILLImuki? Juu, Tove Jansson 100 vuotta. Mukejakin näin kaupassa, mutta rilli?[/QUOTE]

Siellä mukin sisällä on silmälasien kuva

"viera"
[QUOTE="vierastus";29429794]Kertoisko joku nyt vihdoin mikä ihmeen RILLImuki? Juu, Tove Jansson 100 vuotta. Mukejakin näin kaupassa, mutta rilli?[/QUOTE]

Joka kuudennessa on maalattu rillit siihen sisälaitaan.

"vierastus"

Ei kun selviskin jo tosta mainoksesta alhaalla. Yllätys, yllätys siihen ponnahti Muumimuki-mainos. ;)

apeppep
Mulle on lapsena annettu aina lahjaksi noita muumijuttuja ja mitä nyt myöhemmin olen katsellut paljonko joku noista kaikista maksaisi, niin yhteensä tulisi hintaa reilusti yli tonnin, enkä katsonut edes kaikkein kalliimpia hintoja.

Yhteistyössä