täh
EIks noita mukeja myydä kaupassa ihan hyllyssä, niin että voi itse kattella sinne mukin sisään ja valita rillillisiä? Valmistus kuitenkin kestää ihan koko vuoden...
Milanna has left the palsta, profiili poistettu. Sun pitää nyt mennä naamakirjakaveriksi:ashamed:
Jos ei yksikään ole, niin varmasti palautan ne kaikki :saint:
Jotenkin voisi kuvitella, että kun ne on joka kuudennessa, ja ne tulee kauppoihin kuuden kpl laatikoissa, että yhdessä laatikossa olisi aina yksi rillimuki
Milanna, jos oot palstalla ni kertoisitko et miten ne oli pakattuina siellä kodin1 varastossa, olivatko juurikin noin, että yksi rillillinen per laatikko
185e muumimukeista
mut on niit hei sentää 6 kappaletta
Koska semmoinen markka-aika on ollut?Olisitko maksanut markka aikaan 180 mk yhdestä mukista? :O
Näyttäs arvo olevan 3200e jos puhut siitä fazerin erikoismukista vuodelta 2004Ei jaksa ymmärtää!
Mulla on yksi ensimmäisistä Muumimukeista ja sitten vielä 4vuotta vanha, se missä on Mymmelin kuva.
Se keltainen muki meinasi mennä varastoon piiloon, kun mies kuuli, että se on aika arvokas, eikä mies meinannut uskaltaa enää laittaa sitä tiskikoneeseenkaan.
Ihan täydellisessä kuosissa oleva muki.
Tälle kyllä repesinMeinas purskahtaa jugurtit näppikselle
Siis kahvimukeihin on joihinkin maalattu silmälasien kuva SISÄPUOLELLE ja siitä ollaan valmiita maksamaan vaikka mitä???
Kuka hemmetti niitä rillejä sieltä kupin sisältä kattelee ja miten meinaatte laittaa ne esille sinne muumimukivitriiniinne niin, et ne arvokkaat RILLIT näkyy kaikille? Ehkä kannattaa laittaa mukin kylkeen lappu, että "huom" sisältää rillit".
MitVit. Oikeesti. RILLIT!!!!
|Oma ainakin ostin oman mukini Turun Skanssin cittarista ihan yksittain. Nimen omaan sellaisen, jossa on rillit eik mukeja oltu pakattu mitenkaan, joten naki missa oli
Nyt ei auta kuin jännittää vaan, ei tiedä mitä tulee. Luulis nyt yhden rillillisenkin tulevan kuitenkin sulle. Itse tilasin kaksi mukia tuurilla. Kiva yllärihän se olis, jos olis ne kakkulatkin. En nyt enempää raaskinut, kun viime aikoina muutaman muunkin muumimukin tilannut.. Hulluus iskenyt täälläkin, se on tarttuvaa näköjään. ;DMutta Iittalan verkkokaupasta jos tilaa mukeja, niin ne tulee sellaisissa kuuden kappaleen laatikossa.. Jos kävis mäihä ja ois suoraan tehtaalta ja siellä ois pakattu aina yks rillillinen yhteen pakettiin (jos kerran joka kuudennessa se on)
Meinaatko, että siellä työntekijä laskee, että "Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, rillit. Ja seuraava laatikko; yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi, rillit"Mutta Iittalan verkkokaupasta jos tilaa mukeja, niin ne tulee sellaisissa kuuden kappaleen laatikossa.. Jos kävis mäihä ja ois suoraan tehtaalta ja siellä ois pakattu aina yks rillillinen yhteen pakettiin (jos kerran joka kuudennessa se on)
Voi elämä. Ja me muut ollaan kuivin suin.Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;29429784:Mulla on hyllyssä niitä rillillisiä 18 kpl