Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seuraan
Jos oisit lukenut mitään minun kirjoituksiani, tietäisit, että tämä kutsumasi hylkääminen olisi ollut järjestetty niin että kouluikäiset lapset olisivat asuneet mummilassa, joka työikäinen isovanhempi ja joka asunut minun ja lasten kanssa vuosia samassa taloudessa, eli lapsille tuttu aikuinen. Tämä siksi, että lapset olisivat voineet jatkaa erityispainoitteisissa kouluissaan, harrastusurallaan, kavereidensa kanssa jne. Lapsia kuunneltiin ja molemmat kokivat tärkeämmåksi lähteä mukaan kuin jäädä kotikaupunkiin. Mikä tässä on hylkäämistä? Ärsyttää levittämänne valheet ja vääristelyt, joita mikään määrä kommentointiani ei näköjään lopeta. Nukut varmaan yösi hyvin, vaikutat niin erinomaiselta ihmiseltä.
Lue tämä ja akattele. Etkö tosiaan tajua että lapsesi olivat valmiita hylkäämään ihan kaiken muun jotta saavat olla äitinsä kanssa. Sinä taas olit valmis hylkäämään omat lapses jonkun vasta alkaneen romanssin takia. Ja vaikka kuinka se ei susta ois ollut hylkäämistä, niin valitettavasti juuri niin lapset tuollaiset tilanteet tulkitsevat.

julmuri
Jos se on vaan venaamisesta kiinni niin taitaa nekrofiili tuo julmuri olla. Siinä tilassahan saa kenet vaan kellistettyä, kanttuveinä. Tai ehkä se vaan käyttää kloroformia? Ei mua ainakaan saa elävänä.
Ja taas mennään, tällä kertaa otitkin järeemmät aseet käyttöön kun ihan nekrofiiliks alat dissaamaan. Tiedoksesi vaan että näin naisena mä en kyllä tekis kuolleella kikkelillä mitään, että mieti jatkossa vähän paremmiks noi haukkumayritykses. :D

Ps. kuka sua muka edes haluis panna, kerran ku erehtyis vähän sulle lirkuttamaan niin jo ois pallo jalassa loppuelämäksi?

Samaa selitystä jaksat jauhaa aina vaan. Kyse ei ole mistään tuosta. Kyse on siitä että äiti joka lapsiaan aidosti rakastaa, ois mielummin hylännyt sen miehen luo muuttamissuunnitelman kuin omat lapsensa, varsinkin kun olitte oikeasti tunteneen ihan pari kuukautta vasta. Oikeasti sun on ihan turha väittää et toi ois ollut paras ratkaisu, kun oikeasti lastensa etua ajattelevat vanhemmat ei todella edes harkitse muuttavansa toiselle puolelle suomea vasta tapaamansa miehen luokse. Jos sä oikeasti olisit halunnut kaikkien parasta, oisit lykännyt sitä yhteenmuuttoa ainakin 6 kuukaudella, mieluiten pidemmällekin. Koska hei, tosi rakkaus odottaa. ;)

Mitäpä jos oiskin yhteenmuuttamisen jälkeen selvinnyt että data on naisia hakkaava narsisti joka pieksää lapsetkin ohimennen vaimoa hakatessaan? Olisitko vielä pitänyt tota pikamuuttoa hyvänä ratkaisuna? Äläkä perustele että sä tiesit et dataan voi luottaa, sitä ei voi tietää kahden kuukauden tuntemisen perusteella. Ei hullutkaan miehet heti kerro tyttöystäväehdokkaalle että "ai niin, mä oon muuten sit ihan kilari ukko, mustasukkainen ja väkivaltainen jne."...
Ootsä aikamoinen. Mitä sunkin mies ajattelisi kun lukisi tämän ketjun kirjoitukset? Ajattelisiko että on kultakimpaleen löytänyt? Ihana vaimo kerrassaan...
Liian, lähes sairaalloisen kiinnostunut muiden asioista, luulee olevansa joku taivaan lahja miehille.
Ja tuo että saisit kenet tahansa, kuulostaa naurettavalta. On olemassa miehiä joilla on oikeasti selkärankaa, harmi kun elät semmoisissa ympyröissä ettet ole semmoiseen törmännyt.

En tiedä Datasta ja Astrolabesta ja heidän parisuhteensa laadusta, mutta et taida ymmärtää sitä että ulkopuolinen ihminen ei voi tietää mitä pariskunnan päässä liikkuu. Kyllä mulle ja miehelleni ehdotettiin harkitsemista vielä viikkoa ennen häitä, mutta me itse tiedettiin miten meidän asiat on. Mä tiesin jo ekoista treffeistä millainen mun mies olisi, ja mies oli päättänyt että mä olen hänelle oikea, jo kauan ennen treffejä.
Mun miehessä ei ole mitään uutta ilmennyt senkään jälkeen, ollaan se pari joka taatusti viimeisenä eroaa. Jos sä tapaisit mun miehen niin olisit samaa mieltä.

Tietysti ihmisillä tulee virhearvioita, mutta on semmoisia pareja joista tietää että he ovat loppuun asti yhdessä. Järjellähänsitä tunnetta ei voi selittää.

Mä olen kanssa ollut aikamoinen vamppi, taitavakin siinä, varmasti monet avioriidat aiheuttanut nuorempana, mutta jälkikäteen olen tajunnut kuinka säälittävä olen ollutkaan. Mä nostan hattua niille aviovaimoille jotka jaksoi tämmöisen "mä saan kenet haluan"-pellen lirkuttelut aviomiehelleen.

"..."
Täällä on vaan katkeria ihmisiä jotka ei tiedä siitä asiasta yhtään mitään, että todellakin joku ihminen voi saada ihan kenet vaan. Echo, sinä et todellakaan ole edes nuorena ollut sellainen vaikka kuinka kuvittelet niin :) Sen näkee jutuistasi.

Täällä ilmoittautuu toinen "saan kenet haluan" tyyppi, näköjään kilttien vaimokultien karvat pystyyn nostattava henkilö. Jatkakaa sitä miehenne paapomista ja jättäkää kaikki kiva meille tämänkaltaisille ihmisille :)
Voitte hautoa miehillenne niitä rakkauden helmiä sen 9kk kuten emäporsaat ja luulla olevanne se kaikkein erityisin. Kukaan ei ole viimeistään niine raskauskiloineen, turvotuksineen ja hormoonikilareineen ja vaatimuksineen se kaikkein erityisin. Eikä kukaan ole niin "oikea" että sietää rumuutta ja tylsyyttä :)

Mutta eläkää pikku kuplissanne.

[QUOTE="...";29428571]Täällä on vaan katkeria ihmisiä jotka ei tiedä siitä asiasta yhtään mitään, että todellakin joku ihminen voi saada ihan kenet vaan. Echo, sinä et todellakaan ole edes nuorena ollut sellainen vaikka kuinka kuvittelet niin :) Sen näkee jutuistasi.

Täällä ilmoittautuu toinen "saan kenet haluan" tyyppi, näköjään kilttien vaimokultien karvat pystyyn nostattava henkilö. Jatkakaa sitä miehenne paapomista ja jättäkää kaikki kiva meille tämänkaltaisille ihmisille :)
Voitte hautoa miehillenne niitä rakkauden helmiä sen 9kk kuten emäporsaat ja luulla olevanne se kaikkein erityisin. Kukaan ei ole viimeistään niine raskauskiloineen, turvotuksineen ja hormoonikilareineen ja vaatimuksineen se kaikkein erityisin. Eikä kukaan ole niin "oikea" että sietää rumuutta ja tylsyyttä :)

Mutta eläkää pikku kuplissanne.[/QUOTE]

mä olen kyllä kaikkea muuta, mutta elä kuplassas vaan.

julmuri
Ootsä aikamoinen. Mitä sunkin mies ajattelisi kun lukisi tämän ketjun kirjoitukset? Ajattelisiko että on kultakimpaleen löytänyt? Ihana vaimo kerrassaan...
Liian, lähes sairaalloisen kiinnostunut muiden asioista, luulee olevansa joku taivaan lahja miehille.
Ja tuo että saisit kenet tahansa, kuulostaa naurettavalta. On olemassa miehiä joilla on oikeasti selkärankaa, harmi kun elät semmoisissa ympyröissä ettet ole semmoiseen törmännyt.

En tiedä Datasta ja Astrolabesta ja heidän parisuhteensa laadusta, mutta et taida ymmärtää sitä että ulkopuolinen ihminen ei voi tietää mitä pariskunnan päässä liikkuu. Kyllä mulle ja miehelleni ehdotettiin harkitsemista vielä viikkoa ennen häitä, mutta me itse tiedettiin miten meidän asiat on. Mä tiesin jo ekoista treffeistä millainen mun mies olisi, ja mies oli päättänyt että mä olen hänelle oikea, jo kauan ennen treffejä.
Mun miehessä ei ole mitään uutta ilmennyt senkään jälkeen, ollaan se pari joka taatusti viimeisenä eroaa. Jos sä tapaisit mun miehen niin olisit samaa mieltä.

Tietysti ihmisillä tulee virhearvioita, mutta on semmoisia pareja joista tietää että he ovat loppuun asti yhdessä. Järjellähänsitä tunnetta ei voi selittää.

Mä olen kanssa ollut aikamoinen vamppi, taitavakin siinä, varmasti monet avioriidat aiheuttanut nuorempana, mutta jälkikäteen olen tajunnut kuinka säälittävä olen ollutkaan. Mä nostan hattua niille aviovaimoille jotka jaksoi tämmöisen "mä saan kenet haluan"-pellen lirkuttelut aviomiehelleen.
Mikäs supersankari se sieltä lennähti, viitta hulmuten ihmisiä haukkumaan? :D Etkö säkään oikeesti parempia argumentteja keksi?

Mun miehen ei tarvitse lukea mun kirjoituksia, hän tietää muutenkin että olen kärkäs, suorasanainen ja puolustan lasten oikeuksia. Samoin hän tietää että oon hyvä manipuloimaan ihmisiä, ja sitä kautta myös iskemään miehiä. Samaan aikaan hän kokemuksesta osaa kertoa että mä olen hyvinkin uskollinen, joten tuskin jostain nettikirjoitteluista kannattaa kovin mustasukkaiseks heittäytyä. Toki jos teillä mies ei kestä ollenkaan pientäkään ajatusta siitä että sulla on ennen häntä ollut mmuitakin miehiä, niin ymärrän tuon ajatuksesi.

"On olemassa miehiä joilla on oikeasti selkärankaa, harmi kun elät semmoisissa ympyröissä ettet ole semmoiseen törmännyt." Et vois vähempää väärässä olla. Mun mies on uskollinen, ollut ainakin tähän mennessä vaikka vientiä riittäiskin. Silti en oo niin naiivi että kuvittelisin jotenkin absoluuttisesti tietäväni että mies EI IKINÄ pettäis mua. Katsos kun tilanteet muuttuu, ja monet ihmisetkin muuttuu aikojen saatossa. Ihan oikeasti kenestäkään pariskunnasta ei voi sanoa ettei he koskaan eroa, koska tulevaisuuteen ei voi kukaan vaikuttaa vaikka kuinka päättäis mitä. Ihan mitä vaan voi tapahtua, jompi kumpi voi pettää, jmpi kumpi voi sairastua esim. skitsofreniaan tai vastaavaan vakavaan mielenterveyssairauteen, huonolla tuurilla esim. lapsi voi kuolla ja vanhemmat katkeruuksissaan syyttelee toisiaan ja lopulta eroaa, ihan mitä vaan voi käydä.

Lopuksi vielä. Mähän en missään vaiheessa ole sanonut että mulla on tapana pokailla ketä vaan ja missä vaan, ja muutenkaan olla säälittävä tyrkky. Omistushaluiset naiste taas vaan kuvitteli vähän liian pitkälle, pillastuttuaan kun kokivat paikkansa uhatuksi. Edelleen väitän et kuka vaan saa kenet vaan kun vaan osaa vetää oikeista naruista. Että säälittävä tässä olet vain ja ainoastaan sinä, joka et vielä aikuisenakaan ymmärrä lukemaasi. ;)

[QUOTE="...";29428571]Täällä on vaan katkeria ihmisiä jotka ei tiedä siitä asiasta yhtään mitään, että todellakin joku ihminen voi saada ihan kenet vaan. Echo, sinä et todellakaan ole edes nuorena ollut sellainen vaikka kuinka kuvittelet niin :) Sen näkee jutuistasi.

Miten tiedät saavasi kenet haluat?

Edes minä en väitä moista, vaikka jokainen mies onkin mukaan lähtenyt.:cool:

Perustele ihmeessä.:popcorn:

kfkfkf
ei se iskeminen ole kiinni läheskään pelkästä ulkonäöstä

tuntemani miespuoliset superiskijät on päällisin puolin ihan tavallisen näköisiä janttereita
Mua ei ainakaan nappaa yhtään tällaiset "superiskijät", ällöttää lähinnä kun kuvittelevat itsestään liikoja "saan kenet tahansa", no juu-u...

Moni inhoaa juurikin tuontyylisiä miehiä :wave:
hyi yök, ei ole sellaista keinoa jolla minut saisi tuollaisen matkaan...Oli kuinka hyvännäköinen tahansa, moni on yrittänyt :saint:

En ole väittänyt että olisin saanut ihan kenet tahansa. Mutta kun olen saanut riidat aikaiseksi siskoni ja ystäväni avioliitossa +kymmeniä muita tapauksia, niin jotain tiedän asiasta. Tiesin milloin kannatti iskeä. Mutta lapsellista se oli.

Mä en luota moneenkaan mieheen enkä elä pumpulissa, mutta on olemassa kunnollisia miehiä, vaikka niitä on ehkä harvassa. He eivät pettäisi vaikka Hugh Hefner vuokraisi heille kartanonsa viikoksi. :)

Viimeksi muokattu:
"..."
Miten tiedät saavasi kenet haluat?

Edes minä en väitä moista, vaikka jokainen mies onkin mukaan lähtenyt.:cool:

Perustele ihmeessä.:popcorn:

Hyvä ettet väitä. Sinä olet tyrkky, liian roisi "yksi jätkistä." Kukaan ei ole koskaan lähtenyt minun mukaani, vaan minä olen ehkä lähtenyt heidän mukaansa. Minä en siis ole koskaan metsästänyt mitään hoitoja baareista tai muualtakaan, en alennu moiseen.
Sen sijaan, jos tarve tulee niin voin testailla viehätysvoimaani ja kaikki siihen yleensä lankeaa.
Mutta miten ja mitenkö sen tiedän, niin sitä minun ei tarvitse perustella sinulle mitenkään :)

"peyote"

Mitkä raskauskilot? Mitkä turvotukset?

ei kaikki kitään turpoa ja liho. Eikä kaikkien tartte paapoa miestä. Mun mies paapoo mua, lälläslää. voitinko nyt?

"mies"
Silti en oo niin naiivi että kuvittelisin jotenkin absoluuttisesti tietäväni että mies EI IKINÄ pettäis mua. Katsos kun tilanteet muuttuu, ja monet ihmisetkin muuttuu aikojen saatossa.
Itse asiassa psykologisesti ottaen ihmisen perusluonteenpiirteet ovat pysyviä käytännössä kehdosta hautaan. Eli jos henkilö X on uskollinen todella vahvasti, hän myös sellaisena pysyy. Näin siis psyykkisesti terveidentiteettisillä ihmisillä. Sirpaleidentiteetti tai hajanainen minuus, joka on yhteydessä mm. skitsofreniariskiin ja skitsofreniaan, on toki jatkuvasti erilainen.

Mikäs supersankari se sieltä lennähti, viitta hulmuten ihmisiä haukkumaan? :D Etkö säkään oikeesti parempia argumentteja keksi?

Mun miehen ei tarvitse lukea mun kirjoituksia, hän tietää muutenkin että olen kärkäs, suorasanainen ja puolustan lasten oikeuksia. Samoin hän tietää että oon hyvä manipuloimaan ihmisiä, ja sitä kautta myös iskemään miehiä. Samaan aikaan hän kokemuksesta osaa kertoa että mä olen hyvinkin uskollinen, joten tuskin jostain nettikirjoitteluista kannattaa kovin mustasukkaiseks heittäytyä. Toki jos teillä mies ei kestä ollenkaan pientäkään ajatusta siitä että sulla on ennen häntä ollut mmuitakin miehiä, niin ymärrän tuon ajatuksesi.

"On olemassa miehiä joilla on oikeasti selkärankaa, harmi kun elät semmoisissa ympyröissä ettet ole semmoiseen törmännyt." Et vois vähempää väärässä olla. Mun mies on uskollinen, ollut ainakin tähän mennessä vaikka vientiä riittäiskin. Silti en oo niin naiivi että kuvittelisin jotenkin absoluuttisesti tietäväni että mies EI IKINÄ pettäis mua. Katsos kun tilanteet muuttuu, ja monet ihmisetkin muuttuu aikojen saatossa. Ihan oikeasti kenestäkään pariskunnasta ei voi sanoa ettei he koskaan eroa, koska tulevaisuuteen ei voi kukaan vaikuttaa vaikka kuinka päättäis mitä. Ihan mitä vaan voi tapahtua, jompi kumpi voi pettää, jmpi kumpi voi sairastua esim. skitsofreniaan tai vastaavaan vakavaan mielenterveyssairauteen, huonolla tuurilla esim. lapsi voi kuolla ja vanhemmat katkeruuksissaan syyttelee toisiaan ja lopulta eroaa, ihan mitä vaan voi käydä.

Lopuksi vielä. Mähän en missään vaiheessa ole sanonut että mulla on tapana pokailla ketä vaan ja missä vaan, ja muutenkaan olla säälittävä tyrkky. Omistushaluiset naiste taas vaan kuvitteli vähän liian pitkälle, pillastuttuaan kun kokivat paikkansa uhatuksi. Edelleen väitän et kuka vaan saa kenet vaan kun vaan osaa vetää oikeista naruista. Että säälittävä tässä olet vain ja ainoastaan sinä, joka et vielä aikuisenakaan ymmärrä lukemaasi. ;)
Sen takia kirjoitin sulle koska vaikka itse pistit Astrolabea halvalla niin et sä itsekään kovin järkeväksi osoittautunut. :)

Sitä uskollisuusasiaa en kysyisi suoraan parisuhteessa eläviltä koska tietysti he vaimonsa kuullen kehuisivat olevansa uskollisia. Mutta uskon joitakin miehiä. Melkein yhtälailla miehissä kuin naisissakin on äärimmäisen uskollisia. Ei uskollisuus ole vain joidenkin naisten juttu.

Sä et tunne ihmisiä.

Viimeksi muokattu:

Ihanaa että joillain riittää itseluottamusta, tässä maassa kun yleensä tavataan vaan mollata itseään :heart: ehkä mä kumminkin lukitsen nyt mieheni patteriin tai kellariin, ettei se joudu tommosten itseluottamusta uhkuvien upeiden naikkosten kynsiin :saint:

• Tykkää
Reactions: Echo
"mies"
Itsestäni voin sanoa että olen koko elämäni, alkaen ihan ensimmäisistä ihmissuhteistani, joista yksi on vieläkin olemassa kymmenien vuosien jälkeen, ollut näitä vahvasti uskollisia.

Mutta tietenkin naisenkin pitää olla sopivan tuntuinen ja aika pieni prosentti, ehkä Suomessa noin 8 %, naisista on tällaisia. Tietenkin sittenkin nautin naiskauneudesta, mutta en ikinä voisi edetä sen pidemmälle.

[QUOTE="...";29428601]Hyvä ettet väitä. Sinä olet tyrkky, liian roisi "yksi jätkistä." Kukaan ei ole koskaan lähtenyt minun mukaani, vaan minä olen ehkä lähtenyt heidän mukaansa. Minä en siis ole koskaan metsästänyt mitään hoitoja baareista tai muualtakaan, en alennu moiseen.
Sen sijaan, jos tarve tulee niin voin testailla viehätysvoimaani ja kaikki siihen yleensä lankeaa.
Mutta miten ja mitenkö sen tiedän, niin sitä minun ei tarvitse perustella sinulle mitenkään :)[/QUOTE]

Mistä sä vedät johtopäätöksiä että olen tyrkky? Yksi jätkistä?

Makuja on niin monia, että et mitenkään kykene täyttämään jokaisen toivetta, vaikka kuinka yrittäisit muuntautua juuri sellaiseksi jonka joku tietty mies kelpuuttaisi.

Laittaisitko esim tuollaisen donitsin otsaas, mistä oli kuvia aikaisemmin?
Tai tatuoisitko itsesi täyteen kuvia?
Tai kuinka kauan kykenisit olemaan hengittämättä? Löytyy varmasti sellaisiakin tyyppejä jotka haluaa seurustella vain kuolleitten kanssa.

Sun väittämä on ihan typerä.

Yhteistyössä