Mikäs supersankari se sieltä lennähti, viitta hulmuten ihmisiä haukkumaan?
Etkö säkään oikeesti parempia argumentteja keksi?
Mun miehen ei tarvitse lukea mun kirjoituksia, hän tietää muutenkin että olen kärkäs, suorasanainen ja puolustan lasten oikeuksia. Samoin hän tietää että oon hyvä manipuloimaan ihmisiä, ja sitä kautta myös iskemään miehiä. Samaan aikaan hän kokemuksesta osaa kertoa että mä olen hyvinkin uskollinen, joten tuskin jostain nettikirjoitteluista kannattaa kovin mustasukkaiseks heittäytyä. Toki jos teillä mies ei kestä ollenkaan pientäkään ajatusta siitä että sulla on ennen häntä ollut mmuitakin miehiä, niin ymärrän tuon ajatuksesi.
"On olemassa miehiä joilla on oikeasti selkärankaa, harmi kun elät semmoisissa ympyröissä ettet ole semmoiseen törmännyt." Et vois vähempää väärässä olla. Mun mies on uskollinen, ollut ainakin tähän mennessä vaikka vientiä riittäiskin. Silti en oo niin naiivi että kuvittelisin jotenkin absoluuttisesti tietäväni että mies EI IKINÄ pettäis mua. Katsos kun tilanteet muuttuu, ja monet ihmisetkin muuttuu aikojen saatossa. Ihan oikeasti kenestäkään pariskunnasta ei voi sanoa ettei he koskaan eroa, koska tulevaisuuteen ei voi kukaan vaikuttaa vaikka kuinka päättäis mitä. Ihan mitä vaan voi tapahtua, jompi kumpi voi pettää, jmpi kumpi voi sairastua esim. skitsofreniaan tai vastaavaan vakavaan mielenterveyssairauteen, huonolla tuurilla esim. lapsi voi kuolla ja vanhemmat katkeruuksissaan syyttelee toisiaan ja lopulta eroaa, ihan mitä vaan voi käydä.
Lopuksi vielä. Mähän en missään vaiheessa ole sanonut että mulla on tapana pokailla ketä vaan ja missä vaan, ja muutenkaan olla säälittävä tyrkky. Omistushaluiset naiste taas vaan kuvitteli vähän liian pitkälle, pillastuttuaan kun kokivat paikkansa uhatuksi. Edelleen väitän et kuka vaan saa kenet vaan kun vaan osaa vetää oikeista naruista. Että säälittävä tässä olet vain ja ainoastaan sinä, joka et vielä aikuisenakaan ymmärrä lukemaasi.