kkkkkkkkkkkkkkkkkk
luin keskusteluja mitä video on herättänyt, ympäri internettiä, ja törmäsin siihen että joku esim. naapuri voi tehdä vaikka piruuttaan ilmoituksen ja vain ja ainoastaan sen yhden ilmoituksen perusteella voidaan tehdä esim. suoraan väliaikainen huostaanotto. tämä asia ei jätä minua rauhaan! joku voi siis yhtäkkiä ilmestyä ovelle ja vaatia lapsiaan mukaan. aivan järkyttävää!!!!!
olemme ihan tavallinen perhe, eikä meillä ole asian kanssa pelättävää sinänsä mutta olen minä elämässä taakse jättänyt mm. katkeria ihmisiä jotka voisi tälläisen ilmoituksen vaikka ilkeilymielessä tehdä.varmasti vaaditaan aika painava ilmoitus jos tälläiseen ryhdytään, mutta ilmeisesti sellainen mahdollista on. kamalaa.
olemme ihan tavallinen perhe, eikä meillä ole asian kanssa pelättävää sinänsä mutta olen minä elämässä taakse jättänyt mm. katkeria ihmisiä jotka voisi tälläisen ilmoituksen vaikka ilkeilymielessä tehdä.varmasti vaaditaan aika painava ilmoitus jos tälläiseen ryhdytään, mutta ilmeisesti sellainen mahdollista on. kamalaa.