XoX
Mies nukkumaan vieressä ilman että pitää harrastaa seksiä? vaikka tekisi mieli. Ajatteleeko mies koko ajan että kun pääsisi pöksyihin kun ollaan ihan ihossa kiinni.
No tätä meinasinkin kun mies jota tapaillut niin sanoo että ei voi vain nukkua(tai voi jos pakko) mun vieressä että väkisinkin tekis mieli kosketella ja panna.Rakastan seksiä hänen kanssaan mutta joskus olisi kiva vain nukkua ja ollaanhan me esim.menkkojen aikaan vain nukuttu.Mies vain aina sanoo että on kovin vaikeaa vain nukkua ihossa kiinni kun tekisi mieli. Pitäisikö tuo nyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkaantua?Miksei pystyisi?
Toki jos ei lainkaan harrasteta seksiä mutta ollaan muka enemmän kuin kavereita.. niin onhan se jo ittensä kiusaamista naisenkin puolelta olla mitään touhuamatta? Tai niin asian itse näen.. Meillä touhutaan mutta eipä tuota vaikeuksia nukkua miehen mun vieressäkään ilman seksiä. Joskus pitää katsos nukkuakin jos ei enää kyse ole parikymppisistä
Me nähdään ehkä joka toinen viikko eikä silloinkaan välttämättä joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29423797:Ei me seurustellessa varmaan kertaakaan nukuttu vierekkäin harrastamatta seksiä. Nyt yhdessä asuessa sellaista tapahtuu, vaikkakin harvemmin.
Ihan normia jos ei ihan joka yö nuku yhdessä että tekee mieli panna.
Kyllä tuo mun mielestä ihan normaalilta kuullostaa, jos joka toinen viikko näkee, ollaan iho ihoa vasten, nii kyllä sillon alkaa haluttaa.Me nähdään ehkä joka toinen viikko eikä silloinkaan välttämättä joka päivä.
Kysehän oli nimenomaan siitä, että "pystyykö" mies vain nukkumaan. Jos ei pysty vaikka toista ei huvita, niin ei se musta ihan normaalia ole. Sen sijaan se että tekee mieli on.No mun mies ei kyllä pysty jos olen sellaisessa asennossa että pyllyä vaikka näkyy Kyllä sen alkaa tekee mieli. Ei se aina kuitenkaan tarkoita sitä, että seksiä harrastettais, mutta alkaa sen tekee silti mieli
Meidän seksi ei takkua.On aivan mahtavaa joskus vain olisi kiva nukkua kainalossa.Minä olen meistä se joka jaksaisi ja jaksaisi ja jaksaisi.Sessiot on kyllä aika pitkiä että miehelle se uni tulee kyllä lähes heti kun sessio on loppunut.Meidän suhteessa molempien pitää olla tosi väsyneitä ettei rakasteltais nukkumaan mennessä. Ja ei se ole yhtään sen enempää miehen halukkuudesta kiinni vaan myös minua alkaa panettaa jumalattomasti kun vain miehen kanssa saman peiton alle pääsee.
Meillä parisuhdetta takana kuitenkin jo reippaasti ja silti näin.
Kiusaamiselta kuulostaa melkein jos ette edes usein nää. Miksi et halua seksiä kun sitä on noin harvoin mahdollista harrastaa?
Komppaan tuota toista kirjoittajaa, teillä tuskin tulee seksielämä molempia tyydyttämään jos se nyt jo takkuaa.
Taidatkin olla sitten bulgaarialainen kuulantyöntäjä, tai sitten miehellä on muita ongelmia...Alkuperäinen kirjoittaja se väärä palikka;29424084:Mulla on miespuolinen Ystävä,jonka kanssa olen öitäni nukkunut-saman peiton alla,lähekkäin.Sillä ei oo ees jöpöttänyt(en ole siis tuntenut).Joskus on sanonutkin itse,ettei edes tahdo mua sillä tavalla-meillä on hyvä ystävyys,läheinen ystävyys.
Itte kyllä ottaisin toisaalta kohteliaisuutena, mutta mies saa ihan oikeasti luvan opetella kunnioittaamaan sitä kun sanon ei. Jos ei kunnioita niin suksii sitten eri huoneeseen koisaamaan. Tai minä suksin, miten vaan. Eksä ei millään uskonut sanaa ei. Tiiättekö miten keljua on käskeä jätkää ottamaan käsi pois paidan alta/housuista puolen minuutin välein ja ainakin sen 15 kertaa? Eikä ole kiva herätä siihne kun joku kourii tissiä.No tätä meinasinkin kun mies jota tapaillut niin sanoo että ei voi vain nukkua(tai voi jos pakko) mun vieressä että väkisinkin tekis mieli kosketella ja panna.Rakastan seksiä hänen kanssaan mutta joskus olisi kiva vain nukkua ja ollaanhan me esim.menkkojen aikaan vain nukuttu.Mies vain aina sanoo että on kovin vaikeaa vain nukkua ihossa kiinni kun tekisi mieli. Pitäisikö tuo nyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkaantua?