Miehet!! Voiko mies vain nukkua naisen vieressä? siis jos harrastavat myös seksiä niin pystyykö

• Viestiketjun aloittaja XoX
  • Ensimmäinen viesti
XoX
Mies nukkumaan vieressä ilman että pitää harrastaa seksiä? vaikka tekisi mieli. Ajatteleeko mies koko ajan että kun pääsisi pöksyihin kun ollaan ihan ihossa kiinni.

hohoho
Miksei pystyisi? :D
Toki jos ei lainkaan harrasteta seksiä mutta ollaan muka enemmän kuin kavereita.. niin onhan se jo ittensä kiusaamista naisenkin puolelta olla mitään touhuamatta? Tai niin asian itse näen.. Meillä touhutaan mutta eipä tuota vaikeuksia nukkua miehen mun vieressäkään ilman seksiä. Joskus pitää katsos nukkuakin jos ei enää kyse ole parikymppisistä ;)

XoX
Miksei pystyisi? :D
Toki jos ei lainkaan harrasteta seksiä mutta ollaan muka enemmän kuin kavereita.. niin onhan se jo ittensä kiusaamista naisenkin puolelta olla mitään touhuamatta? Tai niin asian itse näen.. Meillä touhutaan mutta eipä tuota vaikeuksia nukkua miehen mun vieressäkään ilman seksiä. Joskus pitää katsos nukkuakin jos ei enää kyse ole parikymppisistä ;)
No tätä meinasinkin kun mies jota tapaillut niin sanoo että ei voi vain nukkua(tai voi jos pakko) mun vieressä että väkisinkin tekis mieli kosketella ja panna.Rakastan seksiä hänen kanssaan mutta joskus olisi kiva vain nukkua ja ollaanhan me esim.menkkojen aikaan vain nukuttu.Mies vain aina sanoo että on kovin vaikeaa vain nukkua ihossa kiinni kun tekisi mieli. Pitäisikö tuo nyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkaantua?

njoo
me mennää parisuhteessa aika monta kertaa nukkumaan ilman seksiä ;) muistupa mieleen että aikoinaan seksisuhteessä ollessa oli myös parisellasta päivää että hengailtii muuten vaa ja nukkumaan mentiin ilman seksiä

Näin
Ei me seurustellessa varmaan kertaakaan nukuttu vierekkäin harrastamatta seksiä. Nyt yhdessä asuessa sellaista tapahtuu, vaikkakin harvemmin.
Ihan normia jos ei ihan joka yö nuku yhdessä että tekee mieli panna.

XoX
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29423797:
Ei me seurustellessa varmaan kertaakaan nukuttu vierekkäin harrastamatta seksiä. Nyt yhdessä asuessa sellaista tapahtuu, vaikkakin harvemmin.
Ihan normia jos ei ihan joka yö nuku yhdessä että tekee mieli panna.
Me nähdään ehkä joka toinen viikko eikä silloinkaan välttämättä joka päivä.

kfkfkf
No mun mies ei kyllä pysty jos olen sellaisessa asennossa että pyllyä vaikka näkyy :D Kyllä sen alkaa tekee mieli. Ei se aina kuitenkaan tarkoita sitä, että seksiä harrastettais, mutta alkaa sen tekee silti mieli :D

"henni"
Me nähdään ehkä joka toinen viikko eikä silloinkaan välttämättä joka päivä.
Kyllä tuo mun mielestä ihan normaalilta kuullostaa, jos joka toinen viikko näkee, ollaan iho ihoa vasten, nii kyllä sillon alkaa haluttaa.

Tässä voisi nyt olla hyvä hetki todeta että teidän seksuaalliset halut eivät vain kohtaa, ja jos jatkat suhdetta, niin olet (jo jos jo nytkin niin) parin vuoden päästä täällä kärsimässä kun mies "vinkuu" "painostaa" seksiin joka viikko ja sua ei vaan kiinnosta. Kaikilla ei kuitenkas ne halut mitenkää merkittävästi vähene edes vuosien suhteen myötä...

No mun mies ei kyllä pysty jos olen sellaisessa asennossa että pyllyä vaikka näkyy :D Kyllä sen alkaa tekee mieli. Ei se aina kuitenkaan tarkoita sitä, että seksiä harrastettais, mutta alkaa sen tekee silti mieli :D
Kysehän oli nimenomaan siitä, että "pystyykö" mies vain nukkumaan. Jos ei pysty vaikka toista ei huvita, niin ei se musta ihan normaalia ole. Sen sijaan se että tekee mieli on.

Meidän suhteessa molempien pitää olla tosi väsyneitä ettei rakasteltais nukkumaan mennessä. Ja ei se ole yhtään sen enempää miehen halukkuudesta kiinni vaan myös minua alkaa panettaa jumalattomasti kun vain miehen kanssa saman peiton alle pääsee.
Meillä parisuhdetta takana kuitenkin jo reippaasti ja silti näin.

Kiusaamiselta kuulostaa melkein jos ette edes usein nää. Miksi et halua seksiä kun sitä on noin harvoin mahdollista harrastaa?
Komppaan tuota toista kirjoittajaa, teillä tuskin tulee seksielämä molempia tyydyttämään jos se nyt jo takkuaa.

XoX
[QUOTE="henni";29423999]Kyllä tuo mun mielestä ihan normaalilta kuullostaa, jos joka toinen viikko näkee, ollaan iho ihoa vasten, nii kyllä sillon alkaa haluttaa.

Tässä voisi nyt olla hyvä hetki todeta että teidän seksuaalliset halut eivät vain kohtaa, ja jos jatkat suhdetta, niin olet (jo jos jo nytkin niin) parin vuoden päästä täällä kärsimässä kun mies "vinkuu" "painostaa" seksiin joka viikko ja sua ei vaan kiinnosta. Kaikilla ei kuitenkas ne halut mitenkää merkittävästi vähene edes vuosien suhteen myötä...[/QUOTE]

oot niin väärässä,meidän seksuaaliset halut on niin samalla tasolla kuin olla ja voi.Ollan sitä jopa puhuttu miten voi olla että kaikkien säätöjen ja suhteiden jälkeen on löytynyt sellanen ihminen jonka kanssaseksi on mahtavaa eikä tarvitse hävetä ja nolostella mitään.Kumpikin oppinut uusia juttuja ja nauttii sellaisista mistä ei ikinä olisi uskonut nauttivansa. Ja me kyllä harrastetaan seksiä,enmpi minä sitä melkeinpä olen haluamassa mutta kun mietin että joskus olisi kiva myös vain nukkua ilman seksiä niin tuli mieleen että pystyykö mies siihen että onko se kiusaamista jos minä haluan joskus vaikka nukkuakin(mitä yleensä en halua).

XoX
Meidän suhteessa molempien pitää olla tosi väsyneitä ettei rakasteltais nukkumaan mennessä. Ja ei se ole yhtään sen enempää miehen halukkuudesta kiinni vaan myös minua alkaa panettaa jumalattomasti kun vain miehen kanssa saman peiton alle pääsee.
Meillä parisuhdetta takana kuitenkin jo reippaasti ja silti näin.

Kiusaamiselta kuulostaa melkein jos ette edes usein nää. Miksi et halua seksiä kun sitä on noin harvoin mahdollista harrastaa?
Komppaan tuota toista kirjoittajaa, teillä tuskin tulee seksielämä molempia tyydyttämään jos se nyt jo takkuaa.
Meidän seksi ei takkua.On aivan mahtavaa joskus vain olisi kiva nukkua kainalossa.Minä olen meistä se joka jaksaisi ja jaksaisi ja jaksaisi.Sessiot on kyllä aika pitkiä että miehelle se uni tulee kyllä lähes heti kun sessio on loppunut.

se väärä palikka
Mulla on miespuolinen Ystävä,jonka kanssa olen öitäni nukkunut-saman peiton alla,lähekkäin.Sillä ei oo ees jöpöttänyt(en ole siis tuntenut).Joskus on sanonutkin itse,ettei edes tahdo mua sillä tavalla-meillä on hyvä ystävyys,läheinen ystävyys.

Alkuperäinen kirjoittaja se väärä palikka;29424084:
Mulla on miespuolinen Ystävä,jonka kanssa olen öitäni nukkunut-saman peiton alla,lähekkäin.Sillä ei oo ees jöpöttänyt(en ole siis tuntenut).Joskus on sanonutkin itse,ettei edes tahdo mua sillä tavalla-meillä on hyvä ystävyys,läheinen ystävyys.
Taidatkin olla sitten bulgaarialainen kuulantyöntäjä, tai sitten miehellä on muita ongelmia...

"Cream"
En ole mies mutta vastaan kuitenkin.
Miehestä se on kiinni. TämäKIN asia on yksilöllistä.
Toisia panettaa enemmän ja toisia vähemmän.

Ap:n tapauksessa on täysin normaalia että mies haluaa seksiä kokoajan.
Te näettekin niin harvoin.

Se ei enää ole normaalia, jos mies vain kinuaa ja vonkaa, ja koskettelee
väkisin koska ei muka pysty hillitsemään itseään!
Jos illan aikana on jo rakasteltu pariin kertaan, niin kyllä normaali
mies ymmärtää sen jos nainen sanoo että nyt nukutaan. Jos mies ei
ymmärrä, niin ei hän ihan terve ole.

Kaverini seurusteli aikoinaan miehen kanssa, joka alkoi joka yö työntyä
väkisin nukkuvaan kaveriini.
Mies valvoi kauemmin, ja kuulemma oli aina pakko saada kun menee
nukkumaan.
Mies oli myös muutenkin väkivaltainen.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
what does no mean
No tätä meinasinkin kun mies jota tapaillut niin sanoo että ei voi vain nukkua(tai voi jos pakko) mun vieressä että väkisinkin tekis mieli kosketella ja panna.Rakastan seksiä hänen kanssaan mutta joskus olisi kiva vain nukkua ja ollaanhan me esim.menkkojen aikaan vain nukuttu.Mies vain aina sanoo että on kovin vaikeaa vain nukkua ihossa kiinni kun tekisi mieli. Pitäisikö tuo nyt ottaa kohteliaisuutena vai loukkaantua?
Itte kyllä ottaisin toisaalta kohteliaisuutena, mutta mies saa ihan oikeasti luvan opetella kunnioittaamaan sitä kun sanon ei. Jos ei kunnioita niin suksii sitten eri huoneeseen koisaamaan. Tai minä suksin, miten vaan. Eksä ei millään uskonut sanaa ei. Tiiättekö miten keljua on käskeä jätkää ottamaan käsi pois paidan alta/housuista puolen minuutin välein ja ainakin sen 15 kertaa? Eikä ole kiva herätä siihne kun joku kourii tissiä.

OT: Miehet hoi. Voisitteko selitää tälle tyhmälle, että miksiköhän useasti on käynyt niin että
a) ette tunnu uskovan saati ymmärtämään sanaa EI ja

b) suututte kun vihdoin jossain vaiheessa 25. kieltäytymisen kohdalla hokaatte että ei vittu se muuten tarkoittikin että ei onkin tällä kertaa ei, eikä ehkä, eikä katotaan puolen tunnin päästä, vaan se on EI (kuten joka kerta tähänkin asti btw). ja

c) suuttumisen ja lyhyen juupas-eipäs-tuokion jälkeen vieläkin yritätte tunkea käpälää paidan alle. Ymmärrättehän että muijanne/hoitonne vartalo tissit ja pilde mukaan lukien on tämän muijan eikä teidän, että niitäkin alueita koskee yleinen käpälöintikielto jos semmoinen on julistettu voimaan jonkun niinkin turhan syyn takia kuin halu nukkua? OT:n OT: On muuten täysin turha itkeä jos saatte turpaanne. Oikeasti.

d) sumeneeko miehillä oikeasti pää niin pahasti että järki jää narikkaan ja taannutte koiran tasolle? Se on osuvin mihin voi verrata, kapinen nylkyttävä rakki joka hullun kiilto silmissään vaan yrittää ja yrittää ja yrittää nylkyttää vaikka kerta toisensa jälkeen tulee turpaan.

Eikö se käy yhtään omanarvontuntonne päälle?

yst terv nimim No = no.

"henni"
...hienoa että olette keksineet hienoja uusia temppuja ja että sinä jaksat ja jaksat...

Mutta oletko sää ihan aikuinen?
Jos sinä (edes joskus) haluaisit illalla vaan nukkua, niin kyllähän sinä tiedät että sinulla on täysi oikeus nukkua. Ei meistä muista kukaan tiedä pystyykö miehesi pidättäytymään jos on kanssasi saman peiton alla nukkumassa ilman seksiä. Tiedämme vain, että jos tässä halut ja unet on ristiriidassa ja toinen pahoittaa mielensä, niin ongelmia tulee.

Yhteistyössä