Ärsyttävä tuo Sara La Fountain

• Viestiketjun aloittaja "ger"
  • Ensimmäinen viesti
ihanaaa
raskas akka. "mmmm... mmmm... IIIHANAAA. sit välillä lääpitään pitkin kulhon reunaa levinneitä sooseja sormillaan jotka nuolee sen jälkeen (hyi) ja taas laitetaan sellasta ja tällästä ku ne on niiiiiiiin iiiiiiiiihaniiiiiiiia. mmmmm.. mmmm. ihanaa. ihanaa. ihanaa. mmmm. ihanaaaa."
kristus. onko kukaan laskenu montako kertaa tuo hokee yhden jakson aikana tuota sanaa ihana. MONTA. rasittava pyrkyri.

Olen katsonut kerran tuota ohjelmaa. Yleensä pyrin välttämään kritiikkiä, jos en itsekään osaa jotain tekijää paremmin, mutta täytyy sanoa, että Saran veitsenkäyttö oli ainakin minun katsomassani jaksossa aivan alkeellisen onnetonta, pilkkominen sujuu jopa minulta itseltänikin paremmin. Saran tyyli on jotenkin teennäinen sekä juontamisessa että pukeutumisessa. Sanoisin, että väkisin tehty ruokaohjelma. Sitä en tiedä millainen Sara on livenä, ihmisenä. Voi olla mukavakin, mutta ohjelmastaan en pitänyt ollenkaan.

Always been
Mä olen tiennyt Saran peruskoulusta lähtien (oltiin koulukavereita), ja aina se on ollut yhtä ärsyttävä, ylimielinen ja teennäinen. Olisin todella yllättynyt, jos olisi muuttunut sympaattiseksi näiden vuosien aikana, noi raivostuttavat piirteet kun sujui siltä niin luonnostaan..

taasjataas
Nyt pyörii taas foxilla saran uuden ohjelman mainokset, eli nostetaas tätä keskustelua. Mun mielipide on että se on edelleen aivan yhtä ärsyttävä ja teennäinen ja epäseksikäs kuin ennenkin! Sormien lipominen vaan pahentunut mainoksen mukaan.

.....
Minua häiritsee hänen ohjelmissaan eniten se onneton ja amatöörimäinen veitsen käyttö, yläasteen kotitaloustunneillakin näkee osaavampaa väkeä. Toinen on, että miten ja miksi se tukka on aina värjätty, kammattu ja laitettu niin liikkumattomaksi ja epäluonnolliseksi kypäräksi? :D Onko se edes hänen oikea tukkansa vai pelkkä peruukki?

demetrius
Minua häiritsee hänen ohjelmissaan eniten se onneton ja amatöörimäinen veitsen käyttö, yläasteen kotitaloustunneillakin näkee osaavampaa väkeä. Toinen on, että miten ja miksi se tukka on aina värjätty, kammattu ja laitettu niin liikkumattomaksi ja epäluonnolliseksi kypäräksi? :D Onko se edes hänen oikea tukkansa vai pelkkä peruukki?
Eihän se osaa kokata paskan vertaa, tosta veitsen käytöstä sen tosiaan juuri näkee. Hmmmm... Oliskohan se kalju? Ainakin noi huopahatut ja turbaanit on niin nähty... Uudistais edes lookkiaan kun uusi ohjelmakin on!!!!

vierailijapim
Joskus jonkun pätkän nähnyt. Kauaa ei voi katsoa koska ruuanlaittotaitoa ei ole. Ja tuskin itsekään söisi niitä sokerivuoritököttejään. Ja todella oksettaa sellainen epähygieeninen lipominen. Miks pitää siinä kameroiden ääressä imeskellä sormiaan...no kaikki tietää miksi. Eli en katso, eikäpä taida juuri kukaan muukaan katsoa kuin kerran ja toteaa ohjelman tason.

Yhteistyössä