Tämä ärsyttää minua myös. En ole juurikaan hänen ohjelmiaan katsonut, mutta ne kerrat kun olen katsonut, olen ollut vähän ihmeissäni, kun esim suklaakakku tehdään tyyliin "ostetaan valmis kakkupohja ja ripotellaan valmista suklaarouhetta päälle".Mua siinä ärsyttää lähinnä se, että se mainostaa kaikenmaailman pussi-smoothieita sun muita. Ja vielä varsin näkyvästi. Kunnon kokkihan toki vääntää ne itse.
Jännä on että kauniit ja flirttailevat naiset ovat toisten naisten mielestä ärsyttäviä! Jännästi pitää sarkastisesti halveksua naisia, jotka tuovat seksikkyytensä esiin! Erikoisjännä on! Jännempi jännä! Hyperjännä!Katkerat naiset tv:n ääressä
Bittra kvinnor vid televisionen
Minä ainakin tiedän paljonkin kauniita ja flirttailevia naisia, jotka eivät ole ärsyttäviä, mutta joidenkin kohdalla vain se lyö niin pahoin yli. En nyt keksi tähän hätään julkkiksia, joka olisi kaunis ja flirttaileva mutta ei-ärsyttävä. Ehkä Anna Abreu voisi olla yksi.Jännä on että kauniit ja flirttailevat naiset ovat toisten naisten mielestä ärsyttäviä! Jännästi pitää sarkastisesti halveksua naisia, jotka tuovat seksikkyytensä esiin! Erikoisjännä on! Jännempi jännä! Hyperjännä!
Tämä!Katkerat naiset tv:n ääressä
Bittra kvinnor vid televisionen