Miksi Sara La Fountain on ihmisten mielestä niin ärsyttävä? En ymmärrä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Larissa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Larissa.

Vieras
En ole koskaan ymmärtänyt miksi Sara La Fountainia pidetään niin ärsyttävänä?! Keksin heti ainakin yhden TV-kokin ja useamman naisjulkkiksen, jotka ovat miljoona kertaa ärsyttävämpiä. Itse asiassa en edes näe Sarassa mitään provokatiivista, hän on iloinen, nätti, sydämellisen oloinen nuori nainen. Voisin aivan hyvin kuvitella hänet omaan ystäväpiiriini.

Mikä hänessä sitten niin monia tuntuu nyppivän, en tiedä. Mutta miettikääpä vaikka jotain Tomi Björkiä - ylimielinen Lahtelainen vääntämässä stadia...

Minä en tykkää siitä kameran edessä keikistelystä, huonosta ruokahygieniasta ja siitä, että hän sanoo laittavansa ruokiin pikkulusikoita pikkulusikallisten sijaan. Mutta muuten ihan ok.

Joo ei mitään provokatiivista, mutta aivojen tilalla on ilmaa. Nainen on tyhmä kuin saapas ja sitä katsellessa pelkää, että se kävelee päin veistä tai nielaisee oman kielensä.

En jaksa tyhmiä ihmisiä, ja tätä nykyajan telkkaria jossa julkkikset tekee ohjelmia (kokkiohjelmia vaikkei osaa laittaa ruokaa esim), julkkikset tekee ohjelmia toistensa kanssa (kaikki akuhirviniemet, tähtöset viidakossa tai tanssimassa yms). On se varmaan siistiä tehdä töitä silleen höhöhö-asenteella kavereiden kanssa, mutta onko sitä kivaa tai mielenkiintoista katsoa? EI.

Alkuperäinen kirjoittaja Peyote käväisee;30514549:
No sanoit itsekin jo sen syyn. Hän on kaunis. Sellainen vituttaa naisia ja myös jostain syystä osaa miehistä.

Jos on ihan pakko nyt tuo kateuskortti vetäistä, olisin ennemmin kateellinen upealle Sara Chafakille.

Kauneus ärsyttää? Jos toi olisi oikea syy, niin Nigella Lawson ärsyttäisi kaikkia. Nainen on seksipommi, mutta samaan aikaan helvetin hyvä kokki ja älykäs. Voi tietysti olla itse yhtä tyhjäpää, ja ajatella että kateutta niih...

No sanoit itsekin jo sen syyn. Hän on kaunis. Sellainen vituttaa naisia ja myös jostain syystä osaa miehistä.

Hassua, että monet muut nais-tv-kokit eivät ärsytä kovinkaan monia, vaikka kauniita ovatkin. Esim Sara Chafak, Nigella Lawson ja Tina Nordström eivät ärsytä minua ollenkaan.

[QUOTE="Hamster";30514569]Täh?! Sehän näyttää ihan jyrsijältä :O[/QUOTE]

Mun mielestä se on upea kaunotar ja tosi herttainen. La Fountain on sen sijaan kamala haahka.

No miksi mua sitten ei yhtään vituta esim. tuon ruotsalaisen leipomisohjelman Leila? Hän on mielestäni todella kaunis. Tosin La Fountain ei mun mielestä edes ole kaunis.

Kauneus ärsyttää? Jos toi olisi oikea syy, niin Nigella Lawson ärsyttäisi kaikkia. Nainen on seksipommi, mutta samaan aikaan helvetin hyvä kokki ja älykäs. Voi tietysti olla itse yhtä tyhjäpää, ja ajatella että kateutta niih...

Onhan Nigellakin todella ärsyttävä. Sarassa ärsyttää kaikki, typerä ulkonäkö, ihme lipominen ja huono hygienia ja ennen kaikkea ne ruuat, jotka ovat siis todella järkyttäviä sokeri- ja rasvakasoja.

Ei hän ärsytä. Häneltä vain puuttuu karisma, voisi korjata ässävikansa ja on kohdennettu aika pienelle katsojaryhmälle. Kiinnostaa varmaan aikansa, mutta tuskin hänestä mitään kokkilegendaa saadaan?

Mua vaan vähän häiritsee miten liikkumattomaksi hänen tukkansa on kammattu ja laitettu. En ole tosin katsonut hänen ohjelmaansa kuin pari kertaa ja aina on pistänyt silmiin, että vaikka hän miten päätä heiluttelee, kumartelee ja kallistelee niin yksikään hiussuortuva ei liikahda. :O :D

[QUOTE="Pieras";30532317]Mua vaan vähän häiritsee miten liikkumattomaksi hänen tukkansa on kammattu ja laitettu. En ole tosin katsonut hänen ohjelmaansa kuin pari kertaa ja aina on pistänyt silmiin, että vaikka hän miten päätä heiluttelee, kumartelee ja kallistelee niin yksikään hiussuortuva ei liikahda. :O :D[/QUOTE]

Miksi nimimerkkisi on noin ällöttävä josta tulee mieleen aina pieru?

Yhteistyössä