Kuis olis perjantain naamakuvaketju??

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Ei mutta nyt on jo ties kuinka mones uusi perjantai ja naamat on vanhentuneet ainakin pari viikkoa ja varmasti muuttuneet sen verran että nyt uusia kuvia kehiin vaan! :D Kiitos!

"oho"
[QUOTE="Mii";29409692]Yksi harvoja ihmisiä, joita olen nähnyt, jolle sopii toisistaan kaukana olevat silmät :) Ja vaikka sanoin noin, niin se EI sitten ollut mitään piilovittuilua |O[/QUOTE]

Hmm. Minä oon ollu aina siinä luulossa, että kaukana toisistaan olevat silmät on nimenomaan kauneusihanne. Toki sellaisiakin varmaan löytyy keille se ei sovi..mutta yleisesti ottaen mieluummin silmät kaukana toisistaan kuin lähellä toisiaan.

[QUOTE="oho";29409726]Hmm. Minä oon ollu aina siinä luulossa, että kaukana toisistaan olevat silmät on nimenomaan kauneusihanne. Toki sellaisiakin varmaan löytyy keille se ei sovi..mutta yleisesti ottaen mieluummin silmät kaukana toisistaan kuin lähellä toisiaan.[/QUOTE]

Noh, nyt ainakin alan ymmärtämään miksi minut ja Nuppu sekoitetaan keskenään. Minä ja Nuppu ollaan ihan samasta puusta veistettyjä :D

Muoks* Ei voi puuta valaa, hehe

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä