MIES71
Vaimo tekee kamalan makuista ruokaa ja jään siittä aina nälkäiseksi? Pakko käydä välillä grillillä salaa en halua pahoittaa vaimoni mieltä miten otan asian tapetille?
Olen tätä ehdottanut mutta vaimo jotenkin suutahtaa edes ehdotuksesta?Ala itse tehdä ruokaa. Onko paino-ongelmia kun tekee terveysruokaa?
Teen raskasta fyysistä työtä, ja urheilen paljon ei paljon naurata.Ala sinä laittaa perheelle ruoka? Tai kai osaat aikuisena ihmisenä ottaa kaapista lisätäytettä lautaselle, vaikka raejuustoa ym?
Älä nyt äitiäsi laita puhumaan, vaan puhu itse!Äitini lupasi puhua vaimolleni koska lapset ovat sielläkin valitelleet nälkäänsä mitenkä tuo koulu jos siellä valittavat nälkäänsä ottavatko yhteyttä kotiin?
No niin just tän takia sun vaimo ei tahdo että teet ruokaa. Tee jotain terveellistä.Pakko kait se on ottaa puheeksi. En halua koulusta yhteydenottoja asian suhteen. Teen ruokaa huomenna vaikka väkisin kunnon soossia vanhanaikaseen tapaan voista ja vehnäjauhoosta ja kunnon läskistä lihaa joukkoon kattilallinen pottuja vihersalaatin ja jonkun raasteen?
Terveys ruualla ei raavaalta mieheltä lähde nälkä tarvitsen proteiinia kulutan paljon myös urheillessa joten noi hiilaritkin kuluu kyllä!No niin just tän takia sun vaimo ei tahdo että teet ruokaa. Tee jotain terveellistä.
No ei se läski ainakaan mitään lisäarvoa sun syömisiin tuo. Olisiko mahdollista tehdä terveellistä, kuitu- ja proteiinipitoista ruokaa ilman läskiä?Terveys ruualla ei raavaalta mieheltä lähde nälkä tarvitsen proteiinia kulutan paljon myös urheillessa joten noi hiilaritkin kuluu kyllä!
Pelkillä rehuilla ja vesikastikkeilla ei elä eikä ne maistu miltään ymmärrän vaimon tarkoittavan hyvää mutta kun nuo lapsetkin jo valittelee pitkin kyliä nälkäänsä niin alkaa jo hävettämään!!
Läski täyttää, antaa reilusti energiaa (kaloreita) ja pitää nälän paremmin, kuin salaatti.No ei se läski ainakaan mitään lisäarvoa sun syömisiin tuo. Olisiko mahdollista tehdä terveellistä, kuitu- ja proteiinipitoista ruokaa ilman läskiä?
Minkäköhän laista kun on tottunut noihin äitin sapuskoihin ja se tekee tota vanhanajan soossia olisiko jotain uudistettuja ohjeita? Ymmärrä kyllä äitini tekevän vanhan kansan ruokaa paljon voita sokeria ja kermaa joka paikkaan. Ei ole välttämättä kuitenkaan sitä parasta vaikka mausta kyllä tykkään ja nälkä lähtee takuulla.No ei se läski ainakaan mitään lisäarvoa sun syömisiin tuo. Olisiko mahdollista tehdä terveellistä, kuitu- ja proteiinipitoista ruokaa ilman läskiä?
Oikso esim. uunilohi, jossa joku hyvä kastike ja juuresmuussi (puolet perunaa ja puolet porkkanaa) ja lisäksi salaattia/raastetta ja raejuusto. Lisäksi viipale ruisleipää ja lasi maitoa/piimää. Ihan varmasti lähtee nälkä ja pysyy kauan poissa.Minkäköhän laista kun on tottunut noihin äitin sapuskoihin ja se tekee tota vanhanajan soossia olisiko jotain uudistettuja ohjeita? Ymmärrä kyllä äitini tekevän vanhan kansan ruokaa paljon voita sokeria ja kermaa joka paikkaan. Ei ole välttämättä kuitenkaan sitä parasta vaikka mausta kyllä tykkään ja nälkä lähtee takuulla.
Olen 190cm 90kg olen perusterve kaikille ei rehut riitä valitettavasti vaikka tarkoitus hyvä olisikin. Nostan rautaa lihastakin löytyy jonkin verran jo harrastukseni vuoksi haluaisin sitä proteiinia lisää. Työ on fyysistä myös.Ilmeisesti jotain terveysongelmaa on kumminkin olemassa ja siksi vaimo tekee sellasta ruokaa mitä tekee.
Jotkut miehet myös ajattelee olevansa hoikkia, vaikkeivät ole.
No sitten sun kannattaa perehtyä mistä sitä proteiinia saa. Ei sit läskistä saa, eikä liha ole paras proteiininlähde.Olen 190cm 90kg olen perusterve kaikille ei rehut riitä valitettavasti vaikka tarkoitus hyvä olisikin. Nostan rautaa lihastakin löytyy jonkin verran jo harrastukseni vuoksi haluaisin sitä proteiinia lisää. Työ on fyysistä myös.