Lisää
Siis joo, vessahätäviestintää. Tää on vähän samanlainen suhde kuin äidillä ja pojalla, ja täytyyhän ne rajat lapsella olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää;29403937:Siis joo, vessahätäviestintää. Tää on vähän samanlainen suhde kuin äidillä ja pojalla, ja täytyyhän ne rajat lapsella olla.
Niinpä ja joku epääli tuota jo aiemmin jollaki sivulla.Happygirl kuulostaa erehdyttävästi Katylinalta.
Hui! Kumma suhde tuollainen...minä lähdin vuosikausiksi opiskelemaan yliopistoon toiselle paikkakunnalle eikä suhde kaatunu siihen.No ei tietenkään kaadu, mieshän se sinne maailmalle lähti. Mutta annas olla jos nainen lähtisikin töihin toiselle paikkakunnalle vaikka puoleksi vuodeksi, tai esim. opiskelemaan. Kyllä siinä todennäköisesti ukko sanoisi, että jos lähdet ei tarvi takaisin tulla.
Aijaa! Hitto, kun minä olin erittäin tyytyväinen, kun mies sai upean työtarjouksen ja muutettiin yhdessä. Ajattelin, että nyt mennään näin ja joskus sitten taas mennään mun työn perässä. Ja näin kävi. Jos meillä olisi tilanne, että toinen ei vaan voisi lähteä, niin puoli vuotta menisi varmasti yksinkin muualla.Jos uusi asuinmaa olisi hyvä ja se sopis kaikin puolin molemmille niin voitais muuttaa jos miehen ura vaatisi mutta en olis tyytyväinen, ei varmaan kukaan muukaan.
No miksi ihmeessä haluaisit sitten poikasi menevän kihloihin? Mikä sun mielestä se kihlauksen tarkoitus on?Ei minusa kihlausken tarvitse automaaattisesti johtaa avioliitoon.