Jokos teillä siivotaan joulua pois? Uudet paremmat elämäntavat hyvällä mallilla ja silleen?

• Viestiketjun aloittaja vietas
  • Ensimmäinen viesti
vietas
Minä siivosi jouluroinan verhoineen päivineen tänään pois. Kuusi ja valot vielä jäi koska on niin synkkää.
Herkkulakko alkoi ja muutenkin keskityn täysill uuteen sivuun elämässäni joka ensi viikolla alkaa.
En malttaisi odottaa. Mites muut?

"Anne"
Ei ole vielä raaskittu siivota kuusta pois, muita joulujuttuja ei olekaan. Uudenvuodenlupauksia ei tullut tehtyä mutta kyllä päätin raha-asioissa ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla tarkempi.

vietas
[QUOTE="Niin";29401027]Meillä loppuu joulu vasta loppiaisena. Enkä usko muutenkaan tuollaisiin uuden sivun kääntämiseen vuoden vaihteessa. Itsensä huijausta.[/QUOTE]

mistäs se on kiinni jos ei ihmisestä itsestään?

"henni"
Yritän motivoitua ajatukseen
Kotia kun pääsee, nii sielä odottais pihatyöt...

Pitääkö muuten crostrainerit ääntä....? Sellasta tekis mieli ala-aulaan, mut se olis ihan lapsen huoneen takana ja välissä vaan haitariovi...

vieraas
Kuusi riisuttiin ja kohta viedään pois. Kaikki muutkin jouluroinat on jo matkalla kellariin.

Aamulla kävin juoksemassa (lliikunnallinen elämä siis aloitettu ;)) ja tavaroita olen järjestellyt (järjestelmällisyys aloitettu ;)). Pieni lipsahdus kävi ja join lasillisen pepsiä, vaikka niin ei pitänyt tehdä.

Elämä siis aika hyvällä mallilla :)

vie ras
No ei tosiaankaan siivota ennen loppiaista! Miten aikaisin olette laittaneet kuusen ja koristeet, te jotka jo siivoatte ne pois? Mä laitoin kyntteliköt ensimmäisenä adventtina, siitä pikkuhiljaa muita koristeita ja aatonaattona vasta laitettiin kuusi. Saavat olla kaikki ihan rauhassa vielä loppiaiseen, yleensä sen jälkeisenä päivänä otan koristeet pois.

Kuusi on riisuttu, pönöttää nyt vielä tuolla olohuoneen nurkassa.
Ikkunatähdet on kerätty pois ja muutkin jouluvalot ja perinteinen enkelikellokin on nyt pakattu takaisin laatikkoon.

iu
Kuusen raivasin pois tilaa viemästä, vaikka ensin olin aatellut antaa sen olla loppiaiseen. Kaiken jouluroinan keräsin myös pois (alkoi se punainen ahdistaa, kun ei ole millään lailla mun väri), ja virittelin talvenvalkoista ikkunoihin ja pöydille - ihanan valoisalta näyttää nyt!

Pari valosarjaa jätin kuitenkin purkkeihin, kun on niin pimeää vielä, ja joulutähtiä en raaski heittää pois, vaikka tosiaankin nyt pursuu tuo punainen korvistakin.

Uutta, parempaa elämää en ole vielä ehtinyt aloittaa. Asia kerrallaan. :)

jbdf
Siis miksi te raivaatte joulukoristeet jo nyt? Meillä mummo raivasi koristeet vasta nuuttina, minusta uusi vuosi ei vielä ole mikään joulunpäätös, ei sinne päinkään....

vierees
Nyt oli eka joulu ilman kuusta. Olimme joulun aluspäivinä reissussa, joten joulukoristeet jäi liattamatta. Joulusiivouksenkin tein vasta toissapäivänä. Joululeipomiset ehdin sentään tehdä ennen joulua. Hyvä näin, kun on saanut viettää joulun ilman turhaa stressiä ja jättää turhat touhut pois.

Kaikki joulukoristeet ja kuusi ovat paikoillaan, sitten nuuttina raivautuvat. Kyntteliköt ja osa valoista jäänee pimeyttä valaisemaan senkin jälkeen. Jouluherkut on syöty, joten eikös sitä tavallaan terveellisempään suuntaan mennä. :D

Yhteistyössä