H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29396945:Mun mielestä kuvailet noin 60+ ikäisiä naisia...
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29396945:Mun mielestä kuvailet noin 60+ ikäisiä naisia...
No olen itse ollut vuosia töissä erään puhelinoperaattorin asiakaspalvelussa ja kyllä minä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Huonoimmat käytöstavat ovat yleensä 40-55v naisilla.
Miten osaat päätellä heidän ikänsä puhelimessa?
Olen saanut kaikkein kivointa asiakaspalvelua nuorilta tytöiltä esim. meikkejä ostaessa. Sanoinkin joulun alla miehelle, että kyllä nuoret ovat hyviä asiakaspalvelijoita!
Mistä sä päättelit että tuo toimii puhelimessa?
Voihan se olla aspassa henkilökohtaisesti palvelemassa asiakkaita, ihan face to face.
Miksi nuoret naiset olettaa, että vaunuilla olisi joku etuajo-oikeus ylipäätään...miksi odotetaan, että vaunuja väistetään, vähän vanhempana sitä ehkä tajuaa, että ei se äitiys nyt loppujen lopuksi ole niin erikoinen asia, se on aika yleistä, monet saavat lapsia.
Onhan se ikä joka naisella odotettavissa mikäli saa elää. Jokainen tietysti kuvittelee olevansa itse erilainen. Samaa lajia ja rotua tässä kuitenkin ollaan. Ikärasismille ei pitäisi antaa siipiä.
Yksi sana: vaihdevuodet. Jos raskaana oleva on sekaisin hormooneista, niin on se vaihdevuosityyppikin usein. Ja se tylyys ja käytöstapojen puute naamioidaan sitten "itsenäisyyteen, itsevarmuuteen, oman arvon tuntemiseen" jne...