Ei kyllä ollut ainakaan naaman perusteella se.Pessimistihän taitaa olla se joka kilahti huolella palstalla joku aika sitten, olikos se lähetellyt yv:llä jotain tappouhkauksia, ei muista kunnolla enkä muista mikä nikki sillä silloin oli.
Jaa, mä en naamakuvaa nähnyt tässä ketjussa.Ei kyllä ollut ainakaan naaman perusteella se.
Pessimistihän taitaa olla se joka kilahti huolella palstalla joku aika sitten, olikos se lähetellyt yv:llä jotain tappouhkauksia, ei muista kunnolla enkä muista mikä nikki sillä silloin oli.
Sydän sulaa!Tytöllä on tuo lätsä päässä. Aina.
Suu melkein kuin Lispettillä tossa avatar kuvassaan, mutta juu, muuten on pelottava, hui.
Kyllä sillä on jotain kiharoita. Isällään on kiharat hiukset.Sydän sulaa!
Suloinen kuin nukke konsanaan.:heart: Onko siellä lätsän alla luonnonkiharat?
En yleensä kommentoi toisten kuvia, mut nyt on pakko kyllä sanoa etten tykkää ja mua pelottaa. :'(
onnistunu kuva peilistä huolimatta
Katoppa suakin näkee kiittionnistunu kuva peilistä huolimatta
Onko sulla värilliset piilolinssit vai luonnostaan noin upean siniset silmät? Nätti oot
joo mä piipahdan aina välillläKatoppa suakin näkee kiitti
Mun silmät on tummansiniset, sen väriset kuin yleensä ihan vauvoilla. Ne näyttää joskus kuvissa aika sinisiltä, mutta luonnossa ei mun mielestä niin.Onko sulla värilliset piilolinssit vai luonnostaan noin upean siniset silmät? Nätti oot
Ku osais itekki vaan piipahtaajoo mä piipahdan aina välilllä
Niin ehkä sä opit piipahdat sit katoat moneksi kuukaudeksiKu osais itekki vaan piipahtaa