Sun fb profiilikuva on kyllä söpö. Vilauta sitä!
EN.Alkuperäinen kirjoittaja göpä;29380559:Nii minäki ja tissitkin roikkuu, mut ootko siis se huuhkajarock entiseltä nikiltä?
No nyt sentään muistit mitä pitää sanoa, toisin kuin viimekerralla.No varmaan se, että se naama yhdistettynä aiempiin kroppakuviin vastaa aika tismalleen mun miesmakuani
Toivottavasti katteltiin samaa kuvaa siis
Hetken oli olo kuin teinitytöllä joka ei oo koskaan ennen miestä nähnykään
TottaNo nyt sentään muistit mitä pitää sanoa, toisin kuin viimekerralla.
Missä hänen kuva on?:O
Ihan turhaa valehtelet! Sä oot komea mies.Kuva ois kiva, jos et oo tosi ruma.
Ruben Stiller (c)
p.s. oon ruma.
Alahan pyyhkiä jo sitä tuolias siellä.Totta
Meni perkele poistamaan
Ymmärrän. Lähden nyt tuonne pihalle jäätävään tihkusateeseen rauhoittumaan. Ja palautan mieleeni, että mulla on omakin komea uros kotonaAlahan pyyhkiä jo sitä tuolias siellä.
No hitto! Mä olen röyhkeä ja käyn ruikkimassa kuvaan .
Ihan turhaa valehtelet! Sä oot komea mies.
Ihan vaan uteliaisuuttani ruikkasin.Ymmärrän. Lähden nyt tuonne pihalle jäätävään tihkusateeseen rauhoittumaan. Ja palautan mieleeni, että mulla on omakin komea uros kotona
Läski ja karvainen, kyllä.
Mikään oo kamalampaa kun raiskattu aroheinä joka lentelee tuulen mukana, ja vielä jos oma nainen jaksaa kannella kevyeen. Pthyi.Läski ja karvainen, kyllä.
Mikään oo kamalampaa kun raiskattu aroheinä joka lentelee tuulen mukana, ja vielä jos oma nainen jaksaa kannella kevyeen. Pthyi.
Kyllä me molemmat katsellaan muita, yhdessä ja erikseen. Ihmisiähän tässä ollaan, for god sake. Ei kävellä laput silmillä.Mitä miehesi tykkää lispetti siitä että kuolaat kaikkea liikkuvaa? Onko miehellä lupa myös katsella muita? Vai harrastatteko te kimppakivaa?
Hauska tapa ajatella asioita minusta se, että automaattisesti olettaa ihmisten toisiltaan salaa touhuavan jotain kiellettyä. Onko tämä merkki kysyjän suhteesta enemmän kuin kyseenalaistetun?Mitä miehesi tykkää lispetti siitä että kuolaat kaikkea liikkuvaa? Onko miehellä lupa myös katsella muita? Vai harrastatteko te kimppakivaa?
Vauvat ja vanhukset kuolaa muilta se ei ole hyväksyttävää käytöstä, nii ja ne halvaantuneet poloiset. UUUuuuu ja koirat tietty.Ei ymmärrä. Ei kai kuolaamisessa mitään vikaa ole? Terveen merkki se on.
juu ja tuolla aikaisemmin joku kysyi: minkälainen nainen/äiti katselee toisten naisten kuvia tjtn.Ei ymmärrä. Ei kai kuolaamisessa mitään vikaa ole? Terveen merkki se on.
Mitä merkkejä ja mistä nämä sinun kommenttisi mahtavat olla, olet niin mystinen mies. Mutta tuskin kovin karvainen.Hauska tapa ajatella asioita minusta se, että automaattisesti olettaa ihmisten toisiltaan salaa touhuavan jotain kiellettyä. Onko tämä merkki kysyjän suhteesta enemmän kuin kyseenalaistetun?