mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

Ai etkö, l@ur@ ole entinen nimimerkki kurmeli?
En ole. Ja ihan näin teoriassa, jos olisin ja haluaisin vaihtaa nikin ja aloittaa alusta, en varmaan tunnustaisi että juu kyllä olen varsinkin jos kyseinen henkilö on tisujaan täällä näytellyt. Mutta siis, en ole.. ;)

Entisellä nikillä olen vähän muutellut pikkujuttuja ja en laittanut itsestäni kuvia koska en halunnut tunnistettavan. Se oli vähän tylsää kun ei muista mitä pikkujuttuja muutteli.. Pidin palstataukoa, unohdin salasanan, loin uuden nikin ja nyt olen ihan vaan minä. Omilla jutuilla, omilla kuvilla.. Jos joku tunnistaa niin ei haittaa, en kirjoittelis nettiin mitään salaista muutenkaan..
 
"nyt"
kehaisin aiemmin pipoa käyttänyttä naista, mutta muistin väärin.
Se oli ilmeisesti tuo Turkilmas, mutta muisto olikin erilainen, ei kuitenkaan pahalla.
Minä pidän siitä mangosta, jos nyt saa mielipiteen ilmaista;)
 
Kiinnostuneena olen tätä ketjua seurannut. Kiitos kaikki rohkeat ja kauniit naiset. Todella. Hieman harmittaa, etten ole voinut tiiviimmin seurata, sillä olen huomannut, että jokusen kuvan on lähettäjä antanut vaan olla hetken. Ei semmoinen ole kivaa. Tulee mieleen strippaus, kun käsi stringien pudottua salamana peittää sen kolmion, viivan tai sileän, mikä se nyt sitten onkin.

Ai vitsi kun tekisi mieli katsoa ne pudotetutkin kuvat. Melkeinpä olen vihoissani.:mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;29380501:
mitä erikoista siinä oli? ihan normaali nuori mies oli kuvassa.
Makuasioita.

Myönnettäköön että proffalla on ihan himppasen outo maku.

Mutta siltikin, makuasioita.

p.s. nyt tää vaikuttaa että haukkuisin pessimistiä, kun itseasiassa viittasin aiempiin proffan kuolauksen kohteisiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja täh;29380501:
mitä erikoista siinä oli? ihan normaali nuori mies oli kuvassa.
No varmaan se, että se naama yhdistettynä aiempiin kroppakuviin vastaa aika tismalleen mun miesmakuani :p
Toivottavasti katteltiin samaa kuvaa siis :D

Hetken oli olo kuin teinitytöllä joka ei oo koskaan ennen miestä nähnykään :whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä