mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

"..."
Kun on noinkin tavallisen näköinen, melkein hiirulaisen näköinen itse, niin on huomio saatettava johonkin muuhun puoleen itsessään. Ja mikäs sen ihanempi kun tekaistu yliseksuaalisuus.. ainakin miesten huomio on taattua. Harmi kun sitä ei voi oikein toitottaa kun netissä. Keskustelupalstoilla. Kun ei oikein tuolla live-elämässäkään voi ruveta läähättämään ventovieraille ja alkaa hieromaan itseään merkiksi että hei katsokaa, mä oon nymfo. Tai no toki voi, mutta suljetullehan siitä joutuu :) Varsinkin kun selviää että tuo identiteetti on täysin kuviteltu itselleen.
 
[QUOTE="...";29378113]Kun on noinkin tavallisen näköinen, melkein hiirulaisen näköinen itse, niin on huomio saatettava johonkin muuhun puoleen itsessään. Ja mikäs sen ihanempi kun tekaistu yliseksuaalisuus.. ainakin miesten huomio on taattua. Harmi kun sitä ei voi oikein toitottaa kun netissä. Keskustelupalstoilla. Kun ei oikein tuolla live-elämässäkään voi ruveta läähättämään ventovieraille ja alkaa hieromaan itseään merkiksi että hei katsokaa, mä oon nymfo. Tai no toki voi, mutta suljetullehan siitä joutuu :) Varsinkin kun selviää että tuo identiteetti on täysin kuviteltu itselleen.[/QUOTE]

Ai vain näyttävät, ylimeikatut, huoramaisesti pukeutuvat naiset voivat olla nymfoja? :xmas:
 
"..."
Ai vain näyttävät, ylimeikatut, huoramaisesti pukeutuvat naiset voivat olla nymfoja? :xmas:
Lueppa edelliset kommenttini tästä aiheesta. Lispettihän se sitä mieltä on että hiirulaiset on hiirulaisia. Ja minä kun juuri yritän sanoa että ne hiljaisimmat on pahimpia, ne, jotka eivät siitä puhu eikä asiaa mainosta.
Ettekö itse muista jo kouluaikoina kuinka ne kaikki rääväsuisimmat oli oikeesti ihan täysin nössyköitä ;)
No ette varmaan, jos olitte niitä....
 
Peyote
[QUOTE="...";29378113]Kun on noinkin tavallisen näköinen, melkein hiirulaisen näköinen itse, niin on huomio saatettava johonkin muuhun puoleen itsessään. Ja mikäs sen ihanempi kun tekaistu yliseksuaalisuus.. ainakin miesten huomio on taattua. Harmi kun sitä ei voi oikein toitottaa kun netissä. Keskustelupalstoilla. Kun ei oikein tuolla live-elämässäkään voi ruveta läähättämään ventovieraille ja alkaa hieromaan itseään merkiksi että hei katsokaa, mä oon nymfo. Tai no toki voi, mutta suljetullehan siitä joutuu :) Varsinkin kun selviää että tuo identiteetti on täysin kuviteltu itselleen.[/QUOTE]

Ei huhhuh. Emmehän ole yhtään taaas mahd. ilkeitä... Käsitinkö nyt oikein että sinua vaivaa noin paljon että jotain luullaan enemmän seksuaaliseksi kuin sinua ja halusit nyt näin tuoda esiin, ettei asia ole näin?
En sanoisi hiirulaisen näköiseksi, vaan nuoren, raikkaan ja kauniin näköiseksi.
 
[QUOTE="Sadie";29378161]Jesss, kerranki mä ehdin näkeen myös Lispetin tollasen "normi" kuvan :)[/QUOTE]



Pitäis vissiin äkkiä poistaa ettei maine mene!:D
 
Tässä on kyllä ollut photoshop asialla, kellään EI VOI olla noin sileä iho |O

Nyt kerrot vinkkisi tai opetat käyttämään photoshoppia

:D :p
Mulla on kans kuvassa jonka oon tänne joskus laittanut, niin olen vetänyt sen sillain ettei mua tunnista siitä, tuli kyllä ihosta sivutuotteena huokos-vapaa...ja just ton tyylinen siitäkin tuli.

olen tässä ajatellut kaivaakin sen tähän ketjuun mut nyt ei enää kerkee kun täytyy syöppöillä ja töitä meinaa painaa tänään vielä hetken, ihan palkkatöitä
 
[QUOTE="Sadie";29378287]Lispetti, mittää tarvi poistaa, ihana oot :)

Peyotesta ihana kuva myös, tykkään sun silmämeikistä ja hiustenväristä, oot sellane keijukainen :)[/QUOTE]

Kiitosta vain.:ashamed:

Vielä kun oppis meikkaamaan kuten Peyote! Aivan ihanat meikit, ja miekittäkin toki kaunis.

Mä käyn aina ammattilaisen käsittelyssä jos on tärkeä tilaisuus. Siellä osaavat levittää hienosti maalia.:) Ihan erinäköinen on lätty ammattimeikkaajan jäljiltä. Suosittelen kaikkia kokeilemaan ainakin kerran!
 
Kiitosta vain.:ashamed:

Vielä kun oppis meikkaamaan kuten Peyote! Aivan ihanat meikit, ja miekittäkin toki kaunis.

Mä käyn aina ammattilaisen käsittelyssä jos on tärkeä tilaisuus. Siellä osaavat levittää hienosti maalia.:) Ihan erinäköinen on lätty ammattimeikkaajan jäljiltä. Suosittelen kaikkia kokeilemaan ainakin kerran!
jos et sentään ihan kaikkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29378302:
Mulla on kans kuvassa jonka oon tänne joskus laittanut, niin olen vetänyt sen sillain ettei mua tunnista siitä, tuli kyllä ihosta sivutuotteena huokos-vapaa...ja just ton tyylinen siitäkin tuli.

olen tässä ajatellut kaivaakin sen tähän ketjuun mut nyt ei enää kerkee kun täytyy syöppöillä ja töitä meinaa painaa tänään vielä hetken, ihan palkkatöitä
No sitten myöhemmin laitat! mitennii oon vaativa:rolleyes:
Mä muistan yhden huban kuvan susta missä sulla oli ne vappulasit päässä!:D:heart:
Se onkin ainoa kuva minkä oon nähny.
 
Ei kai Lipsun ikäiset niin fotosoppii kaipaakaan, ja valaistus nyt on tietty aa ja oo ku valokuvasta on kyse - silee on Lipsun poski kyllä - !!

mutta mun ikäisillä alkaa jo olla fosopista todellista hyötykäyttöö. :D
ei tosiaan huokoset hyppää silmille kun vetää kerran millä vaan ohjelmalla.

nuoruutta purkista :p
 

Yhteistyössä