Mamu raiskasi kuolevan naisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siihen ei ihminen pysty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jos minä saisin päättää, niin te jotka haluaa näitä valtionhotellissa pitää, myös maksaa sen lystin kokonaan itse.
Ne jotka haluaisi karkoittaa tai teloittaa, maksaisi sitten matkaliput ja patruunat.

Ne jotka haluavat poliiseja maksavat heidän kulunsa? Maanpuolustuksen kannattajat maksavat puolustusmenot? Saisiko kaikki päättää miten paljon käyttävät rahaa ja mihin vai miten ajattelit tuon menevän?

Jos et usko kollektiiviseen syyllisyyteen, niin sittenhän Breivik vastaa yksin tekosistansa ja musta Afrikka voi lopettaa valkoisen miehen syyllistämisen siirtomaa-ajoista?

Kongo ainakin voi syyttää kuningas Leopoldia ja hyvällä syyllä, joskin postuumisti. Kaikkien rasistien syyllistäminen Breivikin vuoksi on kyllä hölmöä. Hänen tekonsa tuomitsevat ovat ok, selittelijät ja puolustelijat itsekin potentiaalisia joukkomurhaajia.

Breivik teki paljon pahaa, sillä tasolla on hänen vastuunkantonsa. Onko sinun vastuunkantosi samanlaista?
Mutta hän silti muutti maailmaa, ihan tavallisena kuolevaisena.
Pikkuhiljaa niitä Breivikejä alkaa täällä suomessakin näkymään kun tarpeeksi kauan aika kuluu täysin idioottimaista politiikkaa tehden ja elämää kurjistaen.

Ihmiset kyllästyy kun vaan lässytetään samalla kun kaivellaan toisten taskuja,
eikä vastineeksi saa muutakuin paskaa kiiltävissä kääreissä.

Oliko muuten Eugen Schauman rasisti vaiko sairas mielestäsi?
Oliko hän paha?

[QUOTE="vierailija";29380219]Mamuihin menee useampi miljardi vuodessa.

Nykyinen hallitus huonolla politiikallansa tuhoaa suomalaisen tulonsiirtoyhteiskunnan, en minä.[/QUOTE]

Näytähän luvut väitteesi tueksi.

Kongo ainakin voi syyttää kuningas Leopoldia ja hyvällä syyllä, joskin postuumisti. Kaikkien rasistien syyllistäminen Breivikin vuoksi on kyllä hölmöä. Hänen tekonsa tuomitsevat ovat ok, selittelijät ja puolustelijat itsekin potentiaalisia joukkomurhaajia.

Uskothan sä sittenkin kollektiiviseen syyllisyyteen.:D

Mamujen rikoksia selittelevät ja puolustelevat ovat potentiaalisia raiskarimurhaajia itsekin.

[QUOTE="Ömh";29380233]Hieman menee yli tuo sinun näkemys vastuusta toisista ihmisistä, jos meinaat että se koskee ihan kaikkia joka puolella maailmaa.[/QUOTE]

Rikolliset (rikolliset mamutkin) ajattelevat enemmän sinun tavallasi. He tekevät ryhmiä joiden mukaan jakavat maailman meihin ja niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hermann-setä täällä;29380231:
Hei Markantalon Goebbels, tuo vika lauseesi on melko veret seisauttava. Missä kohtaa kiistakumppanisi sanoi ettei häntä haittaa rikokset?
Jos kannattaa hyysäreitä eli hallitusta, on ilmeistä että kannattaa myös nykyisiä rangaistuksia.
Ja se taas kertoo ettei rikokset niin haittaa, varsinkaan silloin jos kyseessä on ihana lutunen mamu.

Uskothan sä sittenkin kollektiiviseen syyllisyyteen.:D

Mamujen rikoksia selittelevät ja puolustelevat ovat potentiaalisia raiskarimurhaajia itsekin.

Jos uskoisin kollektiiviseen syyllisyyteen, niin vaatisin rasistien sulkemista vankilaan ennaltaehkäisevänä tekona, aivan niin kuin rasistit vaativat maahanmuuttajien karkottamista ja rajojen sulkemista. Breivikilaiset ällöttävät minua, mutta säästyn yleensä pahoinvoinnilta välttämällä foorumeja, joilla he riehuvat. Toisinaan sekään ei riitä, kuten tänään on nähty.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Jos";29380243]Jos kannattaa hyysäreitä eli hallitusta, on ilmeistä että kannattaa myös nykyisiä rangaistuksia.
Ja se taas kertoo ettei rikokset niin haittaa, varsinkaan silloin jos kyseessä on ihana lutunen mamu.[/QUOTE]

Ahaa, päättelitkö ko. henkilön kannattavan nykyhallitusta ihan itse? Kannattaako nykyhallitusta jos ei ole samaa mieltä asioista kanssasi? Mitä hyysäreiden kannattajille tapahtuu kun TE pääsette valtaan?

Jos uskoisin kollektiiviseen syyllisyyteen, niin vaatisin rasistien sulkemista vankilaan ennaltaehkäisevänä tekona, aivan niin kuin rasistit vaativat maahanmuuttajien karkottamista ja rajojen sulkemista. Breivikilaiset ällöttävät minua, mutta säästyn yleensä pahoinvoinnilta välttämällä foorumeja, joilla he riehuvat. Toisinaan sekään ei riitä, kuten tänään on nähty.

Sä olet totaalisen sekaisin, ei voi muuta sanoa.

[QUOTE="Ahaa";29380262]Eli sinusta siis saakin murhata, kunhan motiivi on vaan oikea, ja se ei tee siis ihmisestä automaattisesti pahaa.

No mites nyt sitten, kukas määrittelee mitkä motiivit on hyväksyttäviä, ja mitä vääriä?[/QUOTE]

Murha ei ole oikein, mutta se ei aina tee ihmisestä pahaa. Muutoin jo murhaan valmistautuminen (armeijat) tekisi ihmisestä pahan. Ihminen voi tehdä pahoja tekoja olematta paha.

Ihmiset määrittelevät nuo teot ja motiivit, jokainen itse. Silti raiskaus on suurimmalla osalle täällä paha teko, samoin viattoman tappaminen. Ei ole olemassa mitään moraalin luonnonlakia, moraali on ihmisten tuotos.

Uusimmat

Yhteistyössä