Vai semmoista luulet.
Kerro hieman tarkemmin näistä luuloista,
miten se vastuunkanto ilmenee käytännössä, tai siis luulet ilmenevän?
Riippuu heidän asemastaan. Samoin kuin me kannamme vastuuta rikollisuudesta muutenkin ja uhrien kärsimyksestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai semmoista luulet.
Kerro hieman tarkemmin näistä luuloista,
miten se vastuunkanto ilmenee käytännössä, tai siis luulet ilmenevän?
Ja jos minä saisin päättää, niin te jotka haluaa näitä valtionhotellissa pitää, myös maksaa sen lystin kokonaan itse.Pitäisin telkien takana, jos saisin päättää.
Luulen että kantavat. Kannatko sinä vastuuta lapsiuhreista ja lapsisotilaista taikka syyttömänä kuolemaan tuomituista?
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä vaan;29380096:Että kun ne muiden kärsimykset ei ole meidän vastuulla.
Eli käytännössä ei minkäänlaista vastuunkantoa, tai niin, enemmän veroja kaikille.Riippuu heidän asemastaan. Samoin kuin me kannamme vastuuta rikollisuudesta muutenkin ja uhrien kärsimyksestä.
Mitä sinä olet tehnyt huonon maahanmuuttopolitiikan parantamiseksi?
Saa nähdä, kantavatko tiukan maahanmuuttopolitiikan kannattajat vastuunsa mainitsemistasi kammottavista inhimillisistä kärsimyksistä. Luulen, että eivät. Heitä surettaa enemmän se, että heidän lapsensa saavat jouluisin vain kymmenen lahjaa kuin se, että kehitysmaissa lapset kuolevat helposti torjuttaviin tauteihin ennen kuin näkevät toista syntymäpäiväänsäkään.
Hyysärillä menee nyt taas hieman yli, mikä ei yllätä.Avainkohta boldattu. Ei meidän vastuulla. Toisten kärsimykset ovat heidän asiansa, me pidämme huolta vain omien kärsimyksiemme lievittämisestä. Se on ei-hyysääjän ajattelua ja se lopettaa lohduttamisen sitten, kun ajattelija itse on avun tarpeessa. "Vai talo paloi alta? Mitäs leikit kynttilöillä? Mitäs jätit vakuuttamatta, kun tuumit, että se on turhaa rahanhukkaa? Oma vikasi. Jää vain sinne hankeen palelemaan hengiltä ja yritä seuraavassa elämässäsi uudestaan paremmalla tuurilla. Ja jalka pois oven välistä. Laitan sen nyt kiinni ja menen katsomaan Napakymppitonnia."
Sinua ei selvästikään haittaa maahanmuuttajien tekemät tapot sekö raiskaukset ja haluat jatkaa nykyisellä huonolla maahanmuuttopoliityiselka linjalla: sinun kätesi ovat punaiset viattomien uhrien verestä...
sinun kätesi ovat punaiset viattomien uhrien verestä...
Sinua ei selvästikään haittaa maahanmuuttajien tekemät tapot sekö raiskaukset ja haluat jatkaa nykyisellä huonolla maahanmuuttopoliityiselka linjalla: sinun kätesi ovat punaiset viattomien uhrien verestä...
Eli käytännössä et mitään konkreettista tulosta ole saanut aikaan.Mielipidevaikutusta ja äänestämällä. Mitä sinä olet tehnyt pakolaisten aseman parantamiseksi? Useinhan sanotaan että paras tapa olisi auttaa heitä siellä, mitä olet siis tehnyt?
Mielipidevaikutusta ja äänestämällä. Mitä sinä olet tehnyt pakolaisten aseman parantamiseksi? Useinhan sanotaan että paras tapa olisi auttaa heitä siellä, mitä olet siis tehnyt?
Kumma kun et tähän kommentoi:
'I disgust myself' says man who raped Sally Anne as she lay dead | Mail Online
Olet siis äänestänyt persuja. Hienoa.
Olen maksanut veroni.
Avainkohta boldattu. Ei meidän vastuulla. Toisten kärsimykset ovat heidän asiansa, me pidämme huolta vain omien kärsimyksiemme lievittämisestä. Se on ei-hyysääjän ajattelua ja se lopettaa lohduttamisen sitten, kun ajattelija itse on avun tarpeessa. "Vai talo paloi alta? Mitäs leikit kynttilöillä? Mitäs jätit vakuuttamatta, kun tuumit, että se on turhaa rahanhukkaa? Oma vikasi. Jää vain sinne hankeen palelemaan hengiltä ja yritä seuraavassa elämässäsi uudestaan paremmalla tuurilla. Ja jalka pois oven välistä. Laitan sen nyt kiinni ja menen katsomaan Napakymppitonnia."
Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä;29380150:Länsimaissa on omiakin täysin hulluja ja sairaita rikoksia tekeviä yksilöitä. Että olisi kyllä todella kiinnostava tietää, että miksi samanlaisia tyyppejä täytyy raahata tänne muualta vielä lisää.
Olihan Breivik myös tavis.Eli sama kuin ei tee mitään kun ei voi tehdä suurta? Ilmaston lämpeneminen, pakolaisongelma ja muut suuret jutut olkoon isojen ihmisten ongelmia, ei tavan kansalaisten?
En usko kollektiiviseen syyllisyyteen. Jos kuopiolaismies tekee murhan Helsingissä, niin se ei riitä syyksi kaikkien savolaisten karkottamiseen takaisin Itä-Suomeen tai uusien savolaismuuttajien käännyttämiseen. Rikoksia tekevät yksilöt, eivät ihmisryhmät.