Rehellisyyden nimissä, nuo kaupan valmislaatikot on yhtä hyviä kuin itse tehdyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Pakko myöntää, vaikka itse olen aina laatikot tehnyt jouluksi, niin ihan yhtä hyviä olivat Saarioisten valmiit! Jatkossa ostan ehkä laatikot valmiina ja keskityn valmistelemaan muita jouluherkkuja itse. :)

[QUOTE="werty";29378330]Perunaloora on todella erilaista ja paaaljo parempaa itse tehtynä. Lanttu menettelee..[/QUOTE]

No joo, myönnän että perunalaatikko on kyllä parempaa itse tehtynä, vaikka kyllä tuo kaupan valmiskin ihan potkimatta meni alas. Porkkana- ja lanttulaatikoista tykkäsin kyllä kovasti. :)

Perunalaatikko parempaa itse tehtynä, mutta hyviä ovat kaikki kuitenkin. Monena jouluna olen sukulaisilla syönyt itse tehtyjä ja monet olleet pahoja, mauttomia ja vetisiä.

Itse tehty imelletty perunalaatikko hyvää, kaupan porkkanalaatikko ja maksalaatikko hyviä. Jostain syystä kaupan lanttulaatikko on vetisen tuntuista, olen syönyt äidin tekemää ja se parempaa

Itse tehdyt niin paljon parempia!! Lanttulaatikko jää helposti kitkeräksi ilman kunnon haudutusta ja perunalaatikko imeltyy kotona kunnolla.Porkkanalaatikkoonkin saa kotona enemmän potkua. Maksalaatikko ei meidän joulupöytään kuulukaan.

Itse tehdyt niin paljon parempia!! Lanttulaatikko jää helposti kitkeräksi ilman kunnon haudutusta ja perunalaatikko imeltyy kotona kunnolla.Porkkanalaatikkoonkin saa kotona enemmän potkua. Maksalaatikko ei meidän joulupöytään kuulukaan.

"Rehellisyyden nimissä, nuo kaupan valmislaatikot on yhtä hyviä kuin itse tehdyt!"

Eri valmistajien laatikoiden sokirimäärät vaihtelee runsaanlaisestikin. Kaikenkaikkiaan niihin on tungettu sokeria ja siirappia todella rutkasti. Ja makea maistuu tunnetusti hyvältä.

Yhteistyössä