No niin nyt on kuva tosta kuusesta koristeltuna. KUUSIKUVAKETJU!

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Joka ikinen joulu kuusenkynttilät on yhessä mytyssä ja kun sain ne selviteltyä niin talloin yhden lampun rikki. Varalamppuja ei tietenkään ollut...

No mutta nyt se on siinä :)

 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
............
Mä en nyt laita kuvaa kun en osaa. Itse olen "jouluhullu" ostan joka vuosi tai teen jotain uutta joulukoristetta tms. Nyt on pari vuotta ollut väreinä kuusessa ja muutenkin valkoinen,hopea ja ripaus vaaleanpunaista. Muovikuusi 180cm meillä.
 
äiti 5x
onko musta tullu ajanmyötä nirso/tarkka vai miten mää löysin vaa 2 hienoa kuusta koko ketjusta???kaikki oli jotenki nii epäsymmetrisen muotosia tai koristeet ei yhtää mun makuun.meillä ollu 2v kuusessa puna-valko puisia sydämmiä,hopea palloja,hopea nauha ja jotaki lasten tekemiä koristeita.hyvin yksinkertasen näkönen.meillä kyllä tosin ollu aina muovikuusi.

lapsuudesta jääny mieleen kun äiti sai aina laakit että mimmosen kuusen isä tuo.no yks joulu isä teki tempun ja meni puun kans autotalliin.oli tahallee tuonu harvaoksasen männyn ja ite sitte porannu runkoon reikiä ja lisänny oksia.sen jälkeen meille ostettiin joka joulu kuusi :D
 
kfkfkf
Meillä on kuusessa aina vain kahden värisiä palloja. Viimevuonna tais olla hopea/sininen, tänä vuonna punainen/kulta. Nauhat on myös samanvärisiä.

Lapsuudessa kuusi oli kattoon asti se laitettiin täyteen koristeita- laitettiin isosta pahvilaatikosta vähän kaikenlaisia koristeita, palloja, kelloja, olkikoristeita jne jne, oli aika hirvitys :D
 
Mun mielestä joulukuusen ei tarvi olla "täydellinen" ja ajattelenkin usein periaatteella, että jokaisella kuusella pitäis olla mahdollisuus- ulkonäöstä riippumatta ;) On hienoa, että kuusessa näkyy lapsen kosketus, jos perheessä on pieniä lapsia. Heillehän se koristelu usein on kohokohta. Meidänkin kuusessa alaoksat nuokkuvat palloista tällä hetkellä, kun lapset on vielä niin pieniä. Suloista :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@

Yhteistyössä