165cm pituiset, paljonko painatte? Pitäisikö joulun jälkeen laihduttaa?

• Viestiketjun aloittaja "Nelli"
  • Ensimmäinen viesti
"Nelli"
Painan 58kg. Muutamasta kilosta pitäisi päästä eroon.
Miten laihduttaa etenkin vatsan alueelta? Vai onkohan se turvotusta?
Muuten olen lihaksikas, koska urheilen.

Pitäisikö olla tyytyväinen tähän painoon? Ennen lapsia olin aina langanlaiha, siksi olo tuntuu nyt hieman pullealta...

"wieras"
48-49 kg. Varmaan paino nousee vähän kun lopetin imetyksen, mutta tuskin yli 52 kiloon, koska en ikinä ole painanut tuon yli. Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni.

"jeah"
72kg, kymmenen kiloa itäisi pudottaa niin olisin tyytyväinen. kai tuo paino vähän riippuu siitä, miten ne kilot on asetunut ja ootko lihaksikas vai kevyttä laardia täynnä? eräs bodariystäväni painaa saman verran kuinminä, mutta käyttää 2 kokoa pienempiä vaatteita kuin minä.

ouakj
Viimeksi kun kävin puntarilla niin 46 kg. Tästä on pari kk joten voi heittää pari kiloa suuntaan tai toiseen. Olen ihan tyytyväinen tosin tahtoisin vähän lihaksikkaamman kropan. Ehkä sitten joskus ..

"Läski"
Painan jotain 76 kg :-( Haaveilen, että pääsisin 70 kiloon, mutta ei tunnu oikein mahdolliselta. Liikun melkein päivittäin ja yritän syödä terveellisesti, mutta herkkuja tulee syötyä. Olen melkein 40, teen toimistotyötä ja sen olen huomannut, että aineenvaihdunta on paljon huonompi kuin nuorena...
Minusta sinä ap olet hyvän painoinen. Liikuntaa lisää niin kroppa kiinteytyy, mutta ei sinussa ole yhtään ylimääräistä.

Yhteistyössä