"vierailija"
Eli ollaan ostettu tänne uusi hella ja jääkaappi hajonneiden tilalle, molemmat oli alkuperäisiä, 30v vanhoja ja nakattu roskiin. Jääkaapissa oli pelkkä pakastelokero joka ei toiminut ja muutenkin piti omituista ääntä. Toki sillä olisi pärjännyt, mutta todettiin järkevämmäksi ostaa jääkaappipakastin koska ei tänne mitään arkkupakastinta olis mahtunut.
Aiotaan asua tässä nyt siihen asti että ostetaan oma (hyvällä säkällä muutetaan jo kesällä) ja mä aion kyllä joko viedä nuo uuteen asuntoon tai myydä jos omistaja ei aio niitä mulle korvata. Olen niistä kuitenkin tonnin verran maksanut vaikka ei edes mun maksettavaksi kuuluis.
Omistaja on molempien kohdalla vain todennut että katsotaan kun on puhuttu uuden ostamisesta
Aiotaan asua tässä nyt siihen asti että ostetaan oma (hyvällä säkällä muutetaan jo kesällä) ja mä aion kyllä joko viedä nuo uuteen asuntoon tai myydä jos omistaja ei aio niitä mulle korvata. Olen niistä kuitenkin tonnin verran maksanut vaikka ei edes mun maksettavaksi kuuluis.
Omistaja on molempien kohdalla vain todennut että katsotaan kun on puhuttu uuden ostamisesta