[QUOTE="Justus";29354826]Järkevät ihmiset sopisivat nämä asiat, mutta en tässä keskustelussa ole ainakaan vuokranantajan puolelta nähnyt kovinkaan paljon järkeä. Mutta mikäpä siinä, jos ei ole muuta tekemistä kuin tapella joistakin 20 euron romuista, niin antakaa palaa.
Kannattaa sinunkin vain pitää mielessä, että kaikki ihmiset eivät ole mitään kynnysmattoja, jotka tanssivat sinun pillisi mukaan ja voit muka toimia miten sinua huvittaa. Minä voisin ihan vittuilakseen lähteä tappelemaan oikeuteen tästä asiasta, tehdään sitten homma vaikeimman kautta kaikille mahdollisimman hankalaksi.
Ehkä oppisit jotain, etkä seuraavan kerran käyttäytyisi niin ylimielisesti.[/QUOTE]
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Toki järkevät ihmiset sopivatkin, mutta lähtökohtaisesti en näe kovin järkevänä ihmistä, joka ei noin isoista muutoksista ilmoita asunnon omistajalle. Lisäksi, jos tilanne olisi todellinen, en tosiaan ilman asiantuntijan näkemystä lähtisi heittämään ainuttakaan arviota vuokravakuudesta lohkaistavan osan suuruudesta. Enkä minä ole niin tyhmä, että lähtisin ehdoin tahdoin oikeuteen, jos tietäisin etukäteen varmasti häviäväni. Viimeisenä voisin todeta sen, että mikäli vastaat yhtään mielikuvaa, jonka olen sinusta tekstiesi perusteella muodostanut, et koskaan päätyisi vuokralaisekseni.