Keittiönoita
No siis saahans itä luovuttaa vaikka heti. Mutta tosiaan kuten tuolla aiemmin jo sanoin, niin mulle se "kuka pyytää" on täysin yhdentekvä asia. Jos viihdyn ystäväni seurassa, voin olla se osapuoli, joka aina pyytää (jos se toinen ei pyydä). No problem. Ja voin myös olla se, jota pyydetään (jos toinen on aktiivisempi pyytäjä ja/tai toisen elämää ja aikataulua on sanelemassa enemmän asioita kuin minulla). Esim pienten lasten vanhemmat joutuvat yleensä pyytämään mua mukaansa silloin, kun heille sopii jotain kanssani tehdä. Mun lapseni ovat jo aikuisia, joten he eivät rajoita mun menemisiäni enää mitenkään.Eli jos tästä aiheesta ärsyyntyy kun jotkut antavat hyvin naiiveja neuvoja jotka pohjaavat siihen että kaverittoman on vain tyhmiä, tarkoittaa se että ei voi "oikeassa elämässä" olla esim. mukava? Pitäisikö ihmisen sietää melkein suoranaista vittuilua vain hymysuin jotta voi väittää olevansa kiva tyyppi? Olen eri mieltä.
Lukisitko esimerkkini klo 1350 postista. Kyllähän sen huomaa jossain vaiheessa että on ainoa kaverisuhteen osapuoli joka ehdottelee yhteistä tekemistä tai ottaa yhteyttä vapaaehtoisesti. Kuinka pitkään tällaista sitten pitäisi mielestäsi jatkaa, jos tavoitteena on kuitenkin muodostaa tasapuolinen ystävyyssuhde? Montako vuotta ennen kuin saa luovuttaa?